Naomi_Haffie schreef:JaZo, heb hem ook.
Dus het beste om te beginnen is op de eerste dag van m'n ongesteldheid?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lillytjuh schreef:Gekoeld pakket is altijd goed. Elementen blijven erg lang koelen dus het zou moeten kunnen!
PureSylk schreef:In principe is de nuvaring overigens hetzelfde als de pil, alleen slik je de pil elke dag, en vervang je je nuvaring elke 3 weken, maar qua hormonen enzo is ie hetzelfde.
Ilsemarie schreef:Zo'n ring lijkt misschien eng en niet fijn maar als je hem uiteindelijk gebruikt valt het reuze mee! Mij leek het eerst ook beetje eng en had gedacht dat je hem zou voelen maar dat is niet zo, bij mij iig niet (en dat is bij 80% van de vrouwen zo). Mijn vriend voelt hem ook niet.
Ilsemarie schreef:Nuvaring bevat idd minder hormonen en die ring is echt vele malen fijner dan de pil! je hoeft er minder vaak aan te denken, je kan spontaan ergens blijven slapen (wat niet kan als je de pil niet mee hebt) en ik voel er niks van en het zit echt fijn! Bovendien voel ik me ook veel fijner dan met de pil! (hoeveel minder hangt van de pil af maar ik slikte microgynon 30 en in nuvaring zit de helft)
Even over borstkanker... ik neem dan aan dat je moeder een hormonaal aangestuurde borstkanker heeft gehad? Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad maar had een 'gewone kanker' die ook in haar hoofd/botten/darmen/overal had kunnen zitten, was wel zeer agressief maar ik maak niet meer kans op kanker dan ieder ander. Dat ligt bij hormonaal aangestuurde kanker anders, vandaar.
Zo'n ring lijkt misschien eng en niet fijn maar als je hem uiteindelijk gebruikt valt het reuze mee! Mij leek het eerst ook beetje eng en had gedacht dat je hem zou voelen maar dat is niet zo, bij mij iig niet (en dat is bij 80% van de vrouwen zo). Mijn vriend voelt hem ook niet.