Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petite schreef:Heb er heel de dag over nagedacht en ben tot de volgende conclusie gekomen:
1: Morgen naar huisarts, kijken wat die zegt; ziekmelden of niet;
2: Overplaatsing aanvragen.
Daardoor komen ze erg in de knoei in de zomervakantie. Ik zou namelijk 30u per week werken in de bouwvak en daarbuiten vakantie nemen. Ik wil graag het gezicht van mijn leidinggevende zien
Sjoos schreef:.
Dan werk ik toch bij een hele goede instelling denk ik. DMV deze meldingsformulieren komt er hier extra geld, spoedjes op extra sloten etc, grotere blauwdruk voor meer personeel etc...
Meldingen maken vind ik zelf ontzettend belangrijk. Verder is het ook jouw verzekering, je kunt altijd aangeven bij je werkgever dat er bepaalde dingen vaker op de groep voorkomen, dit kan helpen bij extra personeel krijgen, vergoeding van kleding etc, en in mijn geval een voortand kroon
Van Marco (als ik het me goed herrinner) heb ik idd ook de training gehad, daar bovenop ook nog een CFB training van mijn organisatie. En D-TAC heeft een tijdje bij mij op de groep rondgelopen als teambegeleiding.

succes!
gelukkig mag ik wel achter de computer en boodschappen doen, maar moet ik daarna goed rust nemen. Petite schreef:Ben vanochtend bij de huisarts geweest, ik heb een hersenschudding. Moet veel rust nemen en mag niet werken dit weekend. Tevens kreeg ik het advies van haar om een afspraak met de arbo arts te maken en daar een klacht in te dienen en te laten registreren tegen collega en leidinggevende.
Leidinggevende had ik net aan de tel. uitgelegd advies van de arts en dat ik nummer arbo moet hebben. Ze was wel redelijk aardig, wenste me sterkte en vroeg of ik geschrokken was van de hersenschudding. Ziek melden was geen probleem.
Met de arbo arts ga ik dus zo een afspraak maken, mee om de tafel zitten alles uitleggen en kijken wat voor een stappen ik verder ga ondernemen. Ga dus in ieder geval overplaatsing aanvragen, maar dit vertel ik pas nadat ik met de arbo heb gesproken.
Pff koppijngelukkig mag ik wel achter de computer en boodschappen doen, maar moet ik daarna goed rust nemen.
breezy302 schreef:Sjoos, zo was het bij ons ook. Wij hadden 1 client en die man was vanaf zijn middel verlamd en had bijna geen handfunctie of iets dergelijks dus je zou denken wat kan die nou doen?
Dankzij al die handige hulpmiddeltjes voor gehandicapten tegenwoordig kon die client nog zeer veel. Sigaret op je arm uitdrukken, je overrijden met zijn stoel. Slaan ( en nog echt hard ook).
Geweld kan en mag niet! Snap niet wat TS daar nog doet. Die leuke clienten van je kunnen je dood worden, begrijp je dat niet? Paar goede tikken op je hoofd en je bent er niet meer hoor.

Moet sowieso een week ziek blijven van haar en veel rust nemen, ze was ineens heel bezorgd (ja om haar eigen hachje). 
Kanelly schreef:Punt 1. aangifte doen.
Punt 2. CFB training afdwingen
Punt 3. vakbond inschakelen
Punt 4. alarmsysteem eisen
Als punt 1 t/m 4 niet geaccepteerd worden, ontslag nemen.

Petite schreef:Franka ik ben vanochtend bij de huisartrs geweest en ik heb een hersenschudding. Daarbij ga ik ook overplaatsing aanvragen, zie allemaal eerder in het topic
Mijn leidinggevende belde net terug met een P&O adviseur naast haar en ze deed hééél aardig. Ze vond het toch zo erg wat er gebeurd was en zij is nu mijn begeleider in dit ziekteproces en ze wil een gesprek met me hebben.
Maandag heb ik een afspraak bij de ARBO arts. Plots kan alles wel gaan zoals het zou moetenMoet sowieso een week ziek blijven van haar en veel rust nemen, ze was ineens heel bezorgd (ja om haar eigen hachje).