Syoss haarproducten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:36

In Eindhoven is het te koop bij de hoofdrol, een kappersgroothandel waar een particulier ook kan kopen voor een leuk prijsje :D

Dat is dus wel echte salonkwaliteit......

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:39

Ik ben er zeer goed te spreken over, erg fijn en heerlijk zacht!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:39

Dat Biosilk spul komt uit amerika en is inderdaad heel fijn. Het enige wat jammer is is dat mijn haar er totaal geen volume meer door heeft. Ik heb Syoss haarshampoo gekocht in de aanbieding om eens uit te proberen, maar ben er totaal niet tevreden mee. Mijn haar wordt er heel stug van en ik kreeg last van roos, wat ik normaal nooit heb.

Gebruik normaal de produkten van Redken "Smooth down" en daar ben ik gewoon supertevreden mee. Bestel altijd een fles van 1 liter op ebay in duitsland (Laat het wel in duitsland bezorgen) en betaal dan 38 Euro. Daar doe ik wel 4-5 maanden mee (heb lang haar) en tot nu toe heb ik niks kunnen vinden wat hiermee vergelijkbaar is.

xxxdonja

Re: Syoss haarproducten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:43

Oke, bedankt. Ik hoor heel veel goede verhalen over Biosilk, is zeker ook wel heel duur :P

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:43

nou ik vond het op zich wel een fijne shampoo maar ik moet alleen er veeeel meer van gebruiken dan van het merk wat ik nu weer gewoon gebruik (herbal essence) en die ruikt ook lekkerder trouwens

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:16

Ik vind de shampoo vreselijk, maar ik heb een maand geleden ook een kleurshampoo van syoss gekocht. Staat nog steeds in de kast, maar ik denk dat ik hem deze week wel ga gebruiken. Ik zal laten weten wat ik er van vind!

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:22

Vind het fijn spul, alleen de haarkleuring viel bij mij erg licht uit (ik had de 6-7 maar leek bijna een 8 tint) kan natuurlijk ook gewoon aan mijn haar liggen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:00

Ik vind Syoss shampoo vreselijk. Echt, 1 grote fles met siliconen. Mijn haar werd er heel snel vettig van (na 1 dag, en ik heb echt geen vet haar van mezelf), terwijl ik bij de haarwortels alleen shampoo en geen conditioner gebruik. Mijn haarpunten -waar ik dus wel conditioner gebruik- werden er helaas niet zachter of minder droog van....

Heb helaas nog 2 flessen shampoo en 2 flessen conditioner staan (mam had groot ingeslagen voordat we beide tot de conclusie kwamen dat het waardeloze troep is). Iemand belangstelling voor?

Over de vraag welke producten ik wel goed vind? Eh. Ik gebruik momenteel shampoo+conditioner voor rood haar van de HEMA, ruikt lekker maar doet niet veel bijzonders. Andrélon vind ik ook wel goed. Hierna ga ik eens de haarproducten van Inecto proberen. :)

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 15:26

Ik heb een enorme bos lang haar. Maar Syoss producten werken bij mij wel goed! Behalve de conditioner, die is verschrikkelijk.. Overal klitten en je hebt echt enorm veel nodig. :n

_Patriesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:22

Mijn haar was helemaal droog door het vele kleuren, tig merken en maskers etc geprobeerd maar het verbeterde niet. Sinds 3kwart jaar gebruik ik Syoss (die oranje) en mijn haar is helemaal weer top! Zelfs 4 maanden geleden permanent laten zetten en mijn haar heeft er niets onder geleden. Voor mij geen andere shampoo meer!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:25

ik heb ook dik veel en krullend haar de shoine en repair shampoo van syoss bevallen mij top!!! ik krijg zelfs complimentjes van anderen nu

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:21

Ik gebruik sinds begin april ook Syoss.

Ik heb de anti roos shampoo en creme spoeling voor dof en futloos haar. Ze bevallen me goed. Gebruik veel minder shampoo in verhouding met andere shampoo's en het schuimt ook goed. Creme spoeling wordt mijn haar goed glad van.

Mijn moeder gebruikt de color shampoo en cremespoeling. Zij is er ook over te spreken.

Daarnaast heb ik ook haarschuim en haarlak. Deze bevallen mij ook goed.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 08:22

Sinds ik nu de blauwe weer regelmatig gebruik kan ik zelfs op dag 2 mn haren los laten hangen, dat is wel een wonder hoor, bij mij :Y)
Toch ga ik binnenkort een shampoo van de kapper proberen, kijken wat voor effect dat heeft!

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:30

ik heb gister haarkleuring frozen pearl in mijn haar gedaan. Had mn haar al geblondeerd en nu uitgroei. wou mijn haar iets meer richting asblond, wat koeler. Ben van mezelf vrij donker met grijs erdoor. op de verpakking stond dat het niet geschikt was voor donker haar maar wie niet waagt die niet wint. het is goed gelukt , ben er erg blij mee! Dus ik naar de etos om te kijken of ze nog wat hadden staan.. tijdelijk niet leverbaar := bij de kruidvat heb ik m ook al een tijdje niet zien staan.. iemand enig idee of deze kleur eruit gaat ofzo? hoop het niet want vind m echt heel mooi! de meeste vallen heel geel uit bij mij.

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:38

iefke schreef:
Wat gek dat het zo kan verschillen :+

Wat hebben de mensen voor haar die het wel fijne shampoo vinden? Ik heb veel haar, maar wel dun en stijl.

Ik heb heel lang haar, denk dat het bijna 60cm is. Het gaat gauw pluizen, wordt gauw vet, ik heb snel jeuk op m'n hoofd en het wordt heel snel futloos en slap als ik de verkeerde shampoo gebruik.

Het werkt bij mij geweldig..... Het is zacht, zit veel glans in en de slag in mijn haar die ik van mijzelf heb is weer terug gekomen! Ik ben echt heel tevreden. Ik gebruikte eerst herbal essences voor curly hair, ook super bij mijn haar. Verder kan ik helemaal niks hebben, andere producten wordt het sluik, dun, futloos en triest van. :)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:42

Ik vind de shampoo geweldig!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:41

Ik vond de shampoo ook niet zo fijn, mijn haar wordt er heel erg moeilijk doorkambaar door, beetje droog, terwijl ik heel fijn haar heb.

De haarspray daarintegen, superfijn. :j

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 07:54

Ik vind de shampoo ook geweldig! Gebruiik de color shampoo en hoef er veel minder in de smeren dan bij mijn oude shampoo. En over dat vet worden ag ik was mijn haar om de dag al dus ik maak dat niet mee! Hahah ook hebben we de moussee en deze vind ik ook fijn!