En anders insecten heb hier thuis al eens in men ondergoed in de tuin gestaan omdat ik zeker was dat er een insect op mijn broekspijp zat..wss was dat beest bij een beweging al weg maar ik was in zo'n paniek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:donker water waar algenslierten in drijven geeeetverrrrrrrr
Als kind was ik es op de camping zwemmen en opeens voelde ik iets aan mn buik kriebelen,héél eng!!Heb echt als een plank gedreven tot me iemand naar de kant trok!
Toen had ik echt paniek!!!
), 's nachts uit bed moeten, onweer, donkere bossen, mysterieuze huizen en plaatsen, ondoorzichtig water,... je kunt mij errug makkelijk bang krijgen zullen we maar zeggen.
)
was s in het dolfinarium en toen kreeg een man naast me een hart aanvalUrielle schreef:Verder ben ik ook best spooky, want de spiegel-bij-nacht, fotolijstjes, telefoon opnemen als het donker is, het opendraaien van een kraan (nog leuker: een kraan onder een spiegel), 's nachts uit bed moeten, onweer, donkere bossen, mysterieuze huizen en plaatsen, ondoorzichtig water,... je kunt mij errug makkelijk bang krijgen zullen we maar zeggen.
Ik kan dan niet eens veilig terug tegen mijn vriend aankruipen in bed, dan denk ik dat hij om gaat draaien en ineens een of ander monster blijkt te zijn ofzo. Ik heb echt teveel films gekeken

Daar ga ik voor op de loop. Vriendinnetje vond het vroeger leuk om ze op re rapen, achter me aan te rennen en ze vervolgens in mijn nek te gooien!!
Hoe het komt geen idee, maar als ik alleen thuis ben en vrienden gaan weg en zeggen: Ohja er ligt een chinees onder je bed..Ik slaap de hele nacht niet.FitzChivalry schreef:ik ben bang voor ganzen.. heel raar.. maar ik vind ze doodeng.. loop er met een grote boog omheen..
karinFTbing schreef:Ik heb een grote angst voor al het gedierte waar een snavel op zit, met name kippen.
Iedereen lacht me er ook om uit, maar het zijn echt geen leuke dieren