Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:15

Telkens als ik over de overweg stap gaat men hart sneller kloppen mss niet zo speciaal maar vroeger had ik dit niet..ook in de auto krijg ik de laatste tijd alsmaar meer angst als anderen rijden dan wel zeg ik bij t minste 'ooh' en 'pas op' of ' voorzichtig' :D

En anders insecten heb hier thuis al eens in men ondergoed in de tuin gestaan omdat ik zeker was dat er een insect op mijn broekspijp zat..wss was dat beest bij een beweging al weg maar ik was in zo'n paniek :o

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:16

funnyhorses schreef:
donker water waar algenslierten in drijven geeeetverrrrrrrr
Als kind was ik es op de camping zwemmen en opeens voelde ik iets aan mn buik kriebelen,héél eng!!Heb echt als een plank gedreven tot me iemand naar de kant trok!
Toen had ik echt paniek!!!

AAAhh praat er niet over want dat vind ik ook zo eng |(

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:21

Ik heb een insecten- en spinnenfobie, en dan vooral de stekende: bijen, wespen, hommels, steekvliegen, dazen, horzels en ander gespuis. Op een of andere manier moeten ze ook altijd mij hebben, op een terras kan iedereen met een gerust hart ijs eten en cola drinken want ze komen toch naar mij, met mijn glas water. En dan zie je weer zo'n geschift wijf krijsend rondrennen. Elke zomer probeer ik het nog eens maar ik eindig steevast binnen, hoe warm het ook is.

Verder ben ik ook best spooky, want de spiegel-bij-nacht, fotolijstjes, telefoon opnemen als het donker is, het opendraaien van een kraan (nog leuker: een kraan onder een spiegel :)) ), 's nachts uit bed moeten, onweer, donkere bossen, mysterieuze huizen en plaatsen, ondoorzichtig water,... je kunt mij errug makkelijk bang krijgen zullen we maar zeggen.
Ik kan dan niet eens veilig terug tegen mijn vriend aankruipen in bed, dan denk ik dat hij om gaat draaien en ineens een of ander monster blijkt te zijn ofzo. Ik heb echt teveel films gekeken :+

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:23

Ik heb ook wel wat gekke angsten.

Nummer 1 is alles wat zoemt, vliegt, prikt ed.... een klein vliegje op mijn kamer zorgt voor een complete klopjacht tot diep in de nacht net als muggen enzo.

nummer 2 is overgeven. Daar kan ik niet tegen. Het horen en zien is al onuitstaanbaar maar zelf is echt niet te beschrijven.

Nummer 3 is het geluid dat je op een slak trapt. of iets wat daar op lijkt. daar krijg ik echt kippenvel van.

Nummer 4 is voeten, vind ik vreselijk. Teennagels knippen is dan ook echt een kwelling en in het zwambad lopen emt blote voeten vind ik vreselijk.

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:24

Ik durf echt niet naar buiten (door m'n raam) te kijken als het donker is, ben op een of andere manier doodsbang dat er iemand voor staat :o

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:25

Oh ja.
Ik heb er nog een :')
Als ik naar de wc ga doe ik áltijd mijn sokken/sloffen/schoenen ofzo aan, ik ga iig noooit met blote voeten. :')
Want er zitten nogal veel spinnen in de wc, en ik ben bang dat ze dan op mijn voeten kruipen, brr..

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:28

Alles met vleugels, ik ben zooo bang voor dat gefladder. Ook vlinders vind ik doodeng trouwens, voor geen geld ter wereld krijg je mij een vlindertuin in.
Oh en slakken, dan ga ik letterlijk over mijn nek.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:35

ik ben bang voor:
- spinnen
- muggen (vooral die dikke zwarte uit de nederlandse antille :+ )
- mensen die verkleed zijn (dus ook nog steeds zwarte piet en sinterklaas)
- in het donker alleen moeten fietsen/lopen
- stiekem ook soms voor bejaarde ;( was s in het dolfinarium en toen kreeg een man naast me een hart aanval
- de weg N11 aangezien ik daar een heel ernstig auto ongeluk heb zien gebeuren
- mensen die denken dat ik dankzij mn eigen sarcasme ik ook heel veel opmerkingen kan verdragen
- dood gaan zonder het van te voren te weten
- nachtmerries (heb soms echt van die nachtmerrie's die heel realistisch lijken en zo een horrorfilm kunnen zijn)

Watermeloen

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:36

De priesters in Griekenland.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:38

LauraPhoebe schreef:
Ooh, en ik denk dat deze angst niet echt heel gek is:
Ik ben bang om mensen te zien overgeven..

dan moet ik zelf ook (bijna) overgeven ;(

o heel herkenbaar

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:40

en ramen in het donker
brr

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:42

Urielle schreef:
Verder ben ik ook best spooky, want de spiegel-bij-nacht, fotolijstjes, telefoon opnemen als het donker is, het opendraaien van een kraan (nog leuker: een kraan onder een spiegel :)) ), 's nachts uit bed moeten, onweer, donkere bossen, mysterieuze huizen en plaatsen, ondoorzichtig water,... je kunt mij errug makkelijk bang krijgen zullen we maar zeggen.
Ik kan dan niet eens veilig terug tegen mijn vriend aankruipen in bed, dan denk ik dat hij om gaat draaien en ineens een of ander monster blijkt te zijn ofzo. Ik heb echt teveel films gekeken :+

Ik ook :(:)

Verder space ik m ook behoorlijk hard voor vuurwerk, al zijn het maar knalewrten. Vind het ook dood eng om in de auto te zitten als de trailer er achter zit. Blegh

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:44

Wormen, werkelijk waar... :r Daar ga ik voor op de loop. Vriendinnetje vond het vroeger leuk om ze op re rapen, achter me aan te rennen en ze vervolgens in mijn nek te gooien!!

Oh en niet te vergeten, levende spookhuizen! Was als de dood in dat stukje in Madame Tusauds! Heeft 3 maanden geduurt voordat ik met vriendje en familie mee de Amsterdam Dungeon indurfde...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:48

Aliens... ;(
Ik ben nergenst bang voor, de mafste horrorfilms, snachts buiten zijn, maar begin niet over die dingen want ik word panisch....

CharlotteCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:49

Gelukkig ben ik niet de enige met rare angsten, stelt me toch gerust haha.
Maar ik ben erg bang om bij mijn vader in de auto te zitten. Hij rijdt ontzettend asociaal en ga dan altijd met mijn vader meerijden, door met mijn voeten proberen te remmen, terwijl ik in de bijrijdersstoel zit. En als ik achterin zet, ga ik me altijd met mijn handen afzetten tegen de hoofdleuning. Het is echt onzettend irritant, omdat ik er niks aan kan doen, maar ik wel het idee heb dat ik wat moet doen..

Verder ben ik onwijs bang in het donker, herken dus ook de mensen die vanaf 2 meter in hun bed springen of niet naar buiten durven te kijken, douche uitzetten om te luisteren kan ik ook gerust doen, durf echt niet spooktochten door bossen te doen, en Maddam Tussaud durfde ik voor geen meter in, vind ik echt dooodeng.

Ook word ik echt panisch van kleine ruimtes of dieptes, kan ik echt niet tegen, dan word ik echt hysterisch..

Hihi, de reclame van fobiëndokter, heel toepasselijk..

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:50

Hoop niet dat ik iemand beledig, maar kan er echt niets aan doen

Ben ongelovelijk bang voor aziatische mensen :o Hoe het komt geen idee, maar als ik alleen thuis ben en vrienden gaan weg en zeggen: Ohja er ligt een chinees onder je bed..Ik slaap de hele nacht niet.

Daarnaast ben ik bang voor vogels en spiegels in het donker (altijd al gehad..Ook voor Mirrors)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:51

Altijd als ik in de buurt van een spiegel ben (badkamer of in mijn eigen kamer) moet het licht daar aan zijn. Geen idee waarom eigenlijk...

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:51

FitzChivalry schreef:
ik ben bang voor ganzen.. heel raar.. maar ik vind ze doodeng.. loop er met een grote boog omheen..

Hier nog iemand die daar bang voor is en voor oorwurmen(als je dat zo schrijft hahaha)

Edit: vergat watten fleece en al dat soort spul.
Laatst bijgewerkt door loontje op 20-03-10 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:53

Machines die worden gebruikt bij een bouwput e.d. Daar ben ik echt heel erg bang voor. Ik denk altijd dat er iets naar beneden valt vanaf dat ding of dat het tegen me aan gaat ofzo...

CharlotteCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:56

Oja, ik ben altijd onwijs bang als ik lang eens vrachtwagen moet met de auto of met die fiets.. Ben altijd bang dat zo'n vrachtwagen dan net omvalt als ik er naast rij.. ^)

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:59

Kikkers! Brrrrr die beesten vind ik zo eng!

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:00

Als ik misselijk ben dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en dan wordt ik heel nerveus omdat ik bang ben om over te moeten geven :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:02

karinFTbing schreef:
Ik heb een grote angst voor al het gedierte waar een snavel op zit, met name kippen.
Iedereen lacht me er ook om uit, maar het zijn echt geen leuke dieren :=

Jaaaa! Ik ben niet de enige :cheer: Ik ben ook als de dood voor vogel-achtige. Alles met snavels inderdaad, verschrikkelijk.

En in het donker ben ik ook niet op m'n gemak. Vrij schichtig. En bang voor geesten e.d.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:03

Insecten vind ik trouwens ook echt vreselijk...

mexlovenoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:22

ik ben als de dood voor onweer. Ook vind ik spiegels en ramen eng in het donker. Ik ben ook bang voor de zee als je niet door het water heen kan kijken :+ . Als ik dan eem steentje, zeewier of zand voel, ren ik het water uit en ga ik er niet meer in!! :o