Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
later als ze groot zijn zullen ze blij zijn dat mama is gaan hardlopen, anders hadden ze me toch een bitch als mams
heb nl van mezelf een kort lontje om 't maar ff bij mijn naam te houden
.
Ninita schreef:Ik meld me hier ook!
Ik ben zaterdag weer begonnen met hardlopen. Heb het tot 1,5 jaar geleden heel fanatiek gedaan en was aan het trainen voor de Venloop (10 km) toen ik ineens zwanger bleek te zijn. Toen ben ik gestopt en nu na 1,5 jaar, zwangerschap, baby, gebroken nachten en borstvoeding ben ik weer begonnen.
Heerlijk om weer te rennen! Ik ren nu een rondje van 3 km en dan 1x3 min en 3x5 min, tussendoor steeds 2 min lopen.
Hopelijk gaat m'n conditie weer snel omhoog want dit ben ik niet van mezelf gewend.
Ik heb 2 keer per week tijd om te rennen en mijn doel is om volgend jaar (20 maart) mee te doen aan de Venloop. De 10 km en dan onder de 55 min te lopen.

)maar moet over iets meer als 2 weken moet ik 10km in Rotterdam lopen.
) 
Controle!!!
hetbommeke schreef:Pebblesther ik doe naast het hardlopen en paardrijden ook nog het weightwatchers dieet, ben er geen lid van maar tel wel punten etc. Ik ben 1.64 en dan is 60 een mooi gewicht voor mij.
En ik merk het verschil nu al met hardlopen, het scheelt toch weer een paar kilootjes die je moet meeslepen.
Wildflower, zal vanavond ff kieken wat je gepost hebtControle!!!
Opzich is het wel een goed idee om in je onderschrift te zetten hoeveel je al bent afgevallen. Dan heb je ook een soort van stok achter de deur omdat alle bokkers je als het ware in de gaten houden
Maar ik ben dan een beetje bang dat ik faal en bijna niks afval en dan ziet het er zo stom uit als ik na 3 maanden bijv. nog steeds maar 1 kg kwijt ben