Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
#Ymke# schreef:Dan heb ik blijkbaar elke keer pech gehad, tot nu toe 3 tandartsen, alle 3 geen geduld, ruw en totaal geen rekening houden met angst.
Ketaki schreef:#Ymke# schreef:Dan heb ik blijkbaar elke keer pech gehad, tot nu toe 3 tandartsen, alle 3 geen geduld, ruw en totaal geen rekening houden met angst.
mijn tandarts is ook heel rustig, maar toch vind ik hem eng hoor.
misschien komt het wel, doordat ik een tandarts gehad heb die zonder verdoving heeft geboord, waarvan het gaatje toch te diep was.
en ik een gevoelig mondje heb.
of heb ik gewoon een negatief beeld over tandartsen
Victory2000 schreef:Tandartsen doen je gewoon altijd zeer Uppo....Met haakjes in gaatjes gaan zitten poeren.Of koude lucht er op!Bij het boren moeten ze altijd net een mm verder zijn dan ik aangenaam vind.....
Bij mij is een tandarts ok als hij met zijn handjes op zijn rug de diagnose kan stellen
joyfordogs schreef:mijn angst komt niet vanuit de pijn, ik vind de pijn niet fijn, maar daar ligt niet mijn drempel.
Ik kan de laatste jaren zonder verdoving behandeld worden sinds ik weet wat de oorzaak is.
Ik merk dat het mij ook veel geholpen heeft dat ik nu een tandarts heb die duidelijk uitlegt wat ze gaat doen en die ik 100% kan vertrouwen dat waneer ik mijn hand opsteek, ze direct stopt, je geeft daarmee de regie niet volledig uit handen, wel zo prettig!
@Uppojono: leuk dat je studeerd voor tandarts, lijkt me een hele uitdaging!
mocht je via pb wat ervaringen willen, dan laat maar weten.