Mientjeuh schreef:Je kan het niet opnieuw krijgen, maar weer opflakkeringen krijgen in periodes waarin je kwetsbaar bent (weinig slaap etc.) kan dan weer wel. Heeft mijn broer een tijdje geleden nog gehad.
Dat verklaart waarom ik nu weer moe ben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben vandaag weer bij de doktor geweest en alles is weer normaal (behalve mijn ijzer die een beetje aan de lage kant staat maar het schijnt dat her "normaal" is)

Echt een ramp!
Net als voorheen..
Citaat:FunFun, hopelijk blijft het ook weg bij jou en heb je er verder nooit meer last van
Maar ja ik heb hem een paar sites laten "lezen" en nu snaapt hij het een beetje. Ach die mannen toch! Wanneer zij ziek zijn stort de hele wereld in
Is daar vast prachtig! Ooit wil ik daar nog een keer heen op vakantie
Lijkt me daar zo mooi!
Ik had naast pfeiffer ook bloedarmoede(dus dubbelmoe zegmaar), en stond op het randje van instorten. Ik sliep gemiddel 11uur per nacht, en in het weekend probeerde ik nog zoveel mogelijk uit te slapen. Ook slikte ik ijzertabletten(ook voor bloedarmoede, maar werkt ook super tegen vermoeidheid!) en vitaminepillen! Ook lette ik erg op wat ik at, ik ben gestopt met snoep, at weinig dingen zoals fastfood. En ging helemaal op de gezondetoer. Momenteel ben ik gewoon helemaal weer beter, maar doordat ik een verminderde weerstand heb krijg ik af en toe nog wel last van die "moeheidsaanvallen". Ik neem dan een ijzertablet in(gewoon bij de kruidvat gekocht) en dan gaat het na een paar uurtjes weer super. Op school hebben ze nu ook door dat ik vorig jaar ECHT ziek was, omdat ik nu weer ben zoals ik hiervoor ben geweest, energiek en spontaan. Alleen is het nu een beetje te laat
.