Ik moet het echt afkloppen, mn ontlasting is de laatste tijd redelijk normaal, moet 2x per dag naar de WC, dus dat is al een stuk beter dan 5x per dag rennen of helemaal niet kunnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Manon_V schreef:Zo meiden.. hier komt mijn verslag
We zijn begonnen met ooracupunctuur. Daarvoor ging mijn arts eerst allemaal zwaaien met rare glaasjes (met een kleur) en een soort stokje. Op die manier bepaalde hij de plaats van de naaldjes.
Na een tijdje vroeg ie de last van mijn buik vooral bovenin zat. Dat is normaal niet zo, maar gister toevallig had ik heeel erge buikkramp voor ik naar school ging, en die zat erg hoog.
Naja toen ging ie naaldjes zetten... Amaii dat deed pijn. Zoals ik al zei, alsof ze gaatjes in je oren schieten maar dan op heeel gevoelige plekken. Dat prikken maakt ook een heel hard geluid dus versterkt het effect ook nog eens..
Hij wilde er in elk oor 4 naaldjes inzetten, maar bij de 3e werd het mij allemaal een beetje te veel dus toen is ie gestopt.
Daarna ging ie iets doen met warmte. Net onder mijn knieen plakte hij soort staafjes vast die langzaam opbrandden. Als het pijn ging doen (te warm werd) haalde hij ze eraf, tot ik op elke knie 3 staafjes had gehad.
Terwijl die staafjes op mijn knieen zaten, ging hij met een iets groter stokje iets bij mijn navel doen. Nou dat was lekker![]()
Net alsof je een warme pittenzak op je buik hebt, maar dan werkt het langer!
Toen dat klaar was moest ik op mijn buik gaan liggen en ging ie mijn rug losmaken. Geloof me.. dat was echt verre van een pretje![]()
Die massage techniek die hij gebruikte voelde niet pijnlijk, maar wel rot. Het kietelde ook op bepaalde plekken heeeel erg, dus kon amper stil blijven liggen
Hij heeft ook nog een wervel op zn plek geduwd, moet zeggen dat dat bij een fysio toch iets prettiger voelt.
Nu had hij bijna alles gedaan, behalve cupping, maar dat was vandaag niet nodig.
Daarom gingen we verder met iets van ademhaling waardoor hij positieve energie naar mij stuurt.
Dat is echt een hele vreemde ervaring. Ik snapte echt niet wat me overkwam en nog steeds voel ik me een beetje raar!
Hij legde zijn handen op mijn buik en rug en ging dan heel rustig ademhalen.
In het begin stond ik vooral te lachen, omdat je gewoon niet weet wat je moet doen en je lichaam snapt er ook niks van.
Maar toen ik rustiger werd en het meer over me heen liet komen, ging ik ineens allemaal heen en waar bewegen!![]()
Ik viel half voorover, waardoor ik een stap bij moest zetten, en op een gegeven moment stond ik rondjes te draaien (terwijl mijn voeten stil bleven staan he). Zo raar, mijn vriend zat daar ook echt even heeel vreemd van te kijken
Maargoed, alsof dit nog niet genoeg was, legde mijn arts zijn handen rond mijn linker elleboog.
Na een tijdje ging mijn hand tintelen..echt ik snapte er helemaal niks van!
Toen stopt hij en zag ik dat mijn vingers helemaal opzwelden, ik was echt suuperblij daarmee! Er kwam serieus warmte in mijn handen!![]()
![]()
Ik ging weg en gaf mijn arts een hand zei ie tegen mijn vriend: 'Zo ze heeft gewoon warme handen!', haha, tja het was echt zo!
Heb me echt heel raar gevoeld, en eigenlijk nog steeds wel..
Heb ook erg slecht geslapen omdat mijn oren zo ongeloofelijk veel pijn doen, kon eigenlijk alleen maar op mijn rug liggen. Heb nu ook behoorlijk rugpijn.
Volgende week weer terug,maar dan geen acupunctuur. Alleen ademhaling en misschien nog een deel van de behandeling.
Over twee weken weer acupunctuur, zie er nu al tegenop.
Maar ik heb wel het idee dat het helpt!
joyce2 schreef:was het zo heftig dan?