Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus doe meestal enkel de zeep en de dagcreme, en af en toe die 7days scrub 

...
Ik gebruik als dagcrème de 'Superdefense' en als foundation heb ik de 'Even better'. Deze dekt mooi en blijft toch zeer natuurlijk. Een vriendin van me reageerde overlaatst compleet verstomd toen ik haar vertelde dat ik foundation gebruik. Je ziet het dus blijkbaar echt niet, mooi compliment, niet?
September schreef:In de make-up van Clinique zit een zuur dat je huid verdunt. (vitamine A zuur)
Daarom lijkt het in eerste instantie alsof het je huid mooier maakt (uitdroging) maar de waarheid is anders.
Het verouderd door de verdunning en je zal dus eerder rimpels en andere narigheden aan je huid krijgen.
Hier is onderzoek naar gedaan door scheikundigen...
Ingrediënten kun je ook terug vinden op de INCI lijst (internationale naamgeving cosmetische ingredienten).
Ikzelf gebruik make-up van Pupa. Daar zit geen zuur oid in.. Alleen natuurlijke ingrediënten.
En ook idd, die ' all about the eyes' is erg prettig, voor op m'n walletjes. Het lijkt er iets minder door, en 't vult mijn porien een beetje op, waardoor concealer veel beter pakt als ik dat erover heen doe
Vind hem heel fijn in gebruik, hij blijft netjes op zitten en geeft inderdaad niet het effect dat je net geschilderd bent. Ook geen lijnen ofzo bij de oren (vind ik echt verschrikkelijk lelijk
). Ik dacht in het begin wel dat ik niet zo lang zou doen met het 'kleine' potje, maar ik heb hem ondertussen al best lang hoor. Je moet er helemaal niet zo veel van gebruiken.
) heb ik de anti blemish lijn. Mijn huid is er mooi egaal door zonder dat deze uitdroogt. Precious20 schreef:Vraagje voor degenen die de oogcrème 'All about eyes' gebruiken: smeren jullie dat op eventuele wallen? Of echt alleen op de uithoeken van je ogen (daar waar ooit kraaienpootjes zullen ontstaan)? Merk je iets van dat spul?
Want tot nu toe smeer ik mijn oogcontouren gewoon in met dagcrème, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel 'goed' is.
September schreef:In de make-up van Clinique zit een zuur dat je huid verdunt. (vitamine A zuur)
Daarom lijkt het in eerste instantie alsof het je huid mooier maakt (uitdroging) maar de waarheid is anders.
Het verouderd door de verdunning en je zal dus eerder rimpels en andere narigheden aan je huid krijgen.
Hier is onderzoek naar gedaan door scheikundigen...
Ingrediënten kun je ook terug vinden op de INCI lijst (internationale naamgeving cosmetische ingredienten).
Ikzelf gebruik make-up van Pupa. Daar zit geen zuur oid in.. Alleen natuurlijke ingrediënten.
) 
Als je het echt belangrijk vindt kun je natuurlijk ook altijd even naar de verpakking vragen