haha, ja die groep had je ook idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliekje schreef:Ik heb het zelf behoorlijk lang:
(het is nu zelfs nog ietsje langer dan op deze foto)
Toch heb ik zoiets van ik wordt nu bijna 30 (in juni), en dan vind ik het op de een of andere manier toch een beetje té lang voor mijn leeftijd. Ik weet eigenlijk niet eens waarom mensen vinden dat de "ouderen" hun haar korter moeten hebben..... Als je kinderen hebt is het praktischer (heb ik gehoord).
Ik heb voor mezelf besloten om mijn haar af te knippen op mijn 30e en het afgeknipte haar gaat naar een goed doel. Toch wil ik het niet al te kort, zoiezo nog tot over mijn schouder zodat ik er nog wel fatsoenlijk een staart van kan maken. Korter dan dat gaat het niet worden, maar veel langer dan dat laat ik het ook niet meer worden.
Ik wordt wel vaak veel jonger geschat dan dat ik ben, misschien door mijn lange haar?
Twiggy2008 schreef:Nou, ik vind sommige oude vrouwen met dat korte, grijze haar er niet 'pittiger' op worden, hoor, sorry.![]()
Ik vind het over het algemeen (er zijn uitzonderingen) 13 in een dozijn, kleurloos, onvrouwelijk, niet sexy. Terwijl je er ook op oudere leeftijd nog prachtig uit kunt zien. Maar goed, ik ben nog geen 50 of 55 plus, dus dat zien we dan wel weer. Voorlopig hou ik lekker mijn blonde, lange haren en dat gaat er echt niet af als ik straks 40 wordt. Ammehoela!
faye schreef:Ik heb ook gewoon lang haar en het zit juist beter dan ooit! Zal het ook niet zo snel af knippen
russel schreef:Twiggy2008 schreef:Nou, ik vind sommige oude vrouwen met dat korte, grijze haar er niet 'pittiger' op worden, hoor, sorry.![]()
Ik vind het over het algemeen (er zijn uitzonderingen) 13 in een dozijn, kleurloos, onvrouwelijk, niet sexy. Terwijl je er ook op oudere leeftijd nog prachtig uit kunt zien. Maar goed, ik ben nog geen 50 of 55 plus, dus dat zien we dan wel weer. Voorlopig hou ik lekker mijn blonde, lange haren en dat gaat er echt niet af als ik straks 40 wordt. Ammehoela!
Maar die waren nooit sexy!
_vivi_ schreef:Ha dit is iest wat mij ook vaak opvalt, zodra ze mama worden hup alles eraf (bij veel vrouwen iig), is denk ik makkelijker omdat veel van de zorg naar het kind gaat en je minder tijd voor jezelf hebt (tenminste dat hoor je vaak bij moeders).
Equidea schreef:Oud zijn ze vaak nog lang niet, vandaar dat het woord 'oudere' tussen apostrofs staat (bij gebrek aan betere verwoording dus!).
Mij valt het op dat er vrij veel vrouwen op of na een bepaalde leeftijd kiezen voor een kort koppie, soms vergezeld met een leuke rode of hoogblonde haarkleuring.
Nu vroeg ik dit aan wat mensen in mijn omgeving, en ik was niet de enige die dit verschijnschel opgemerkt heeft.
Nu ben ik ontzettend nieuwschierig van aard, en vraag ik me dus af, welk complot schuilt hierachter? (of is het gewoon makkelijk en lekker fris?).
edit; apostrof, geen appelstrof.