Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zou er op aansturen dat je dat wilt ipv met catheter!

Zo fijn. Al 4 maand BO loos
vind t ook vreselijk, helemaal omdat ik in een tentamen periode zit en dan is antibiotica echt geen pretje..
ruth91 schreef:hooi meiden,
ik heb nog niet alle pagina's gelezen maar wil me hier graag ook melden, heb nu, op dit moment, voor de 7e x blaasontsteking in iets van anderhalf jaar..vind t ook vreselijk, helemaal omdat ik in een tentamen periode zit en dan is antibiotica echt geen pretje..
![]()
wat het advies is van mijn huisarts is geen koolzuurhoudende dranken drinken, cranberry sap of pillen nemen, veel water drinken en veel plassen, ik doe mijn best dit zo goed mogelijk aan te houden maar toch helpt t niet helaas..
ben benieuwd of jullie nog tips en ervaringen hebben
kan je ze ook gebruiken tijdens te ab? Ik moet ze nog 2 dagen slikken namelijk.. ruth91 schreef:Daar zit ergens iets van je blaas dus dat is niet zo heel gek. Heb daar ook eens een ontsteking gehad, veel erger als die blaasontsteking zelfik ga morgen langs de tuinen denk ik![]()
hoop dat t helpt! maandag weer urine inleveren en dan hopen dat t weg is, zaten nemelijk meer ontstekingscellen in dan alleen van de blaas.. ik heb steeds zon pijn in men linkerzei, krijg daar ook een steek als ik nodig moet plassen, weten jullie wat dat is?
ruth91 schreef:Nou kom net bij de tuinen vandaan, was 30 euro en 2e voor de helftkan je ze ook gebruiken tijdens te ab? Ik moet ze nog 2 dagen slikken namelijk..
wilde nog iets vragen eigelijk maar weet t ff niet meer
kom net bij de huisarts vandaan en word vanmiddag gebeld of t goed is of niet..