Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Voelen ze het ook eens. 
Mijn pijngrens ligt ook enorm hoog

En ik moet langs komen van haar.
Gaat wel weer over......een keer.
merk dr niet veel van en dat tensewas mn fysiotherapeut erg over te spreken en ziekenhuis vond dit ook goed en ja t verdoofd voor eventjes bij mij maar of dit nu echt helpt helpt dat ik weer wat beter kan gaan lopen
dat denk ik niet echt maar ja weet het niet.. Maar ja mij is altijd gezegd ja dr is geen behandeling voor je dus ben blij dat ik nu onder behandeling ben op de pijnpoli helaas nog niet met het gewenste resultaat..aikon schreef:Ik werd vannacht gek van mijn hand, heb de bandage afgedaan. Toen ik een tijd later naar de wc ging zag ik dat mijn nagels weer lekker in de palm geparkeerd stonden. Weer vingers recht buigen en de bandage maar weer om. Vanochtend weer te veel gedaan, voel mijn li. arm en schouderblad erg opspelen.Gaat wel weer over......een keer.

. Dat vind mijn hand ook veel te zwaar, dan licht ie tegen mijn lijf aan, dan gaat het wel. En dat vol lopen heb ik als mijn hand naar beneden hangt, een been is altijd laag. Vraag eens naar lymfedrainage, een techniek van Vodder. Staat op een andere bladzij ergens ook een link van. Ik ben ook niet zeker van mijn toekomst. Als ik niet afgekeurd word weet ik ook niet wat ik wel wil/kan. 4 uur/dag achter een schermpie zitten is mij al te veel. En kantoor werk,
. Hou niet van stil zitten, wil bewegen.
Moet ook bewegen, gaat de doorbloeden wat beter in mijn hand. xWhitneyx schreef:ik moet 22 maart weer terug naar t ziekenhuis en ga vragen ofde manier mogelijk is:
Sympathicusblokkade
Hierbij worden pijnsignalen naar de hersenen onderbroken. Voor behandeling van pijn in de arm/hand vindt blokkade van het ganglion stallatum (een stervormig zenuwknopje, gelegen bij de zevende nekwervel in de hals) plaats. Bij behandeling van pijn in het been vindt lumbale (onder in de rug op de hoogte van de lendewervels) sympathicus blokkade plaats.
Afhankelijk van de ervaring bij een proefblokade, wordt al dan niet overgegaan tot een blokkade. De prikkeloverdracht kan door een injectie met een lokaal anestheticum worden stilgelegd waardoor tijdelijk de zenuw wordt geblokkeerd. Bij een blokkade wordt de zenuw met een naald opgewarmd, waardoor deze minder pijnprikkels doorgeeft. De behandeling zorgt voor een betere doorbloeding en vermindering van pijn.
heb dit van de pd site http://pdver.atcomputing.nl/
) om s'nachts, ik heb geen last van de dekens. Wel het warme jeukerige gevoel/ of diep koud. Verder heb ik dus sinds een jaar weer een knuffel in mijn bed daar ligt mijn arm s'nachts op
speciaal bij de ikea gekocht voor dit doel. Morgen "mag" ik weer naar revalidatie, heb er nu al zin in