yole schreef:mltex schreef:Maar jullie zijn de bron, want al dat verbouwen is voor tegensexe de man dus. Als JULLIE nu eens een bijsluiter hebben, waarin je duidelijk zegt wat je wilt en zoekt dan weet de vrouw gelijk of ze wel of niet aan die eisen voldoet.
Bijsluiter bv : naturel, ik accepteer je zoals je bent hoe lelijk dat ook is....oid
Dat is nu net wat de 3 (en wij zijn toch niet de enige mag ik hopen) mannelijke exemplaren hier proberen duidelijk te maken...
Wij willen naturel.. en is de vrouw ondertussen niet voldoende geëmancipeerd om voor eigen lijf op te komen?
....ik trek dat dus ernstig in twijfel. Nou niet jullie...maar wel de meerderheid van de mannen. Een vrouw moet superwoman zijn, bloedmooi/g**l en vooral zelfstandig etc etc.
Het is bekend dat mannen visueler zijn ingesteld, need i say more?
Laat duidelijk wezen dat ik tegen cosmetische chirurgie ben, maar ja niet iedereen is gezegend met een goddelijk lichaam, prachtkop en een ongekende intellect (het is moeilijk bescheiden te blijven...)
Het is de mentaliteit van de huidige man die grondlegger is van een probleem en vervolgens het afkeuren.
En als je een man recht in zijn gezicht vraagt zal hij 99% zeker zeggen dat hij voor naturel gaat.
Als dat echt zo was, dan was de plasticfantastic industrie doodgebloed omdat geen vrouw meer aan een kerel zou komen.