Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rebeccaa schreef:Karin_88 schreef:Lang leve vaseline inderdaad!! Blistex heeft hetzelfde 'effect' als labello
Ik vind blistex toch echt ideaal spul.
Ik smeer dat 's morgens op en ik heb gewoon zachte lippen dan. Mijn stickie is ook echt heel erg geliefd onder m'n vrienden.. "Hee Rebec gooi dat dingetje 's fe".
laura1987 schreef:Nou meiden, ik heb net rosa bud salve gekocht
Heb een pakketje van 3 gekocht.
De orginele en aardbei moest ik gewoon hebben![]()
Als er dus nog iemand intresse heeft in de rose bud salve mint dan zie ik graag een pbtje![]()
*heb ook een purol stift gekocht als reserve ofz. voorlopig wel weer genoeg voor mijn lippen dus*
Het is wel heerlijk spul moet ik toegeven die rose bud!!

Barmat schreef:Geen onzin - je kunt wel degelijk lippenherpes overbrengen door gebruik van een lippenbalsam - zeker als je toch al kloofjes in je lippen hebt (gesprongen blaasjes misschien?) en wellicht verminderde weerstand in de winter.
Ik ga er geen eindeloze discussie over aan iig, het zijn niet mijn lippen
Laurabram schreef:Ik vind er wel behoorlijk verschil tussen zitten welke Labello je gebruikt. Ik heb eigenlijk altijd de hydro care versie, daar zitten geen parabenen (conserveringsmiddelen) in. De andere versies ruiken erg lekker, maar ik moet ze niet te vaak gebruiken, terwijl het met de hydro care wel kan.
Barmat schreef:Dames en heren... hoe krijg ik lippenherpes![]()
Nooit een ander je lippenbalsem laten gebruiken....
Vanillia schreef:Barmat schreef:Geen onzin - je kunt wel degelijk lippenherpes overbrengen door gebruik van een lippenbalsam - zeker als je toch al kloofjes in je lippen hebt (gesprongen blaasjes misschien?) en wellicht verminderde weerstand in de winter.
Ik ga er geen eindeloze discussie over aan iig, het zijn niet mijn lippen
Lekker makkelijk dat je geen discussie aan wil gaan terwijl je hier onzin verkoopt.![]()
Als je het niet laat gebruiken door mensen met een koortslip dan is er niks aan de hand. Kloofjes en een koortslip zijn 2 hele verschillende dingen, als je een koortslip hebt merk je echt wel het verschil tussen dat en een gewoon kloofje.
Word een beetje moe van mensen die allerlei horror-verhalen verkopen over 'de koortslip'. Ik heb vorig jaar 8 keer een koortslip gehad en het is érg vermoeiend om continue hetzelfde verhaal te moeten vertellen aan mensen die denken het allemaal te weten en niet even onderzoek doen naar hoe het werkelijk zit
Als je koortslip blaasjes hebt en kloofjes door droogte, kun je heel gemakkelijk het virus overbrengen dmv een lippenbalsam. Door de droogte springen je lippen eerder, de blaasjes ook. In je lipkloofjes hoopt het blaasjesvocht ook eerder op, vandaar dat ik de kloofjes ook even aanhaal. Het is dus geenzins aan te raden om iemand anders zijn lippenbalsam te gebruiken. Ditzelfde geldt voor lipstick. Niet voor niets wordt afgeraden om in parfumerieen testers van lipsticks enkel op je hand uit te testen