Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieme schreef:take_one schreef:Wat is oxazepam precies?
En helpt het echt om rustig te worden?
oxzapam werkt rustgevend, spierontspannend. het werkt goed tegen angstgevoelens. het zorgt er ook voor dat je minder na kan denken. het werkt, heb het ook een tijdje gebruikt maar het is absoluut geen oplossinghet werkt verslavend. ik gebruikte het ook alleen als ik echt een paniekaanval had waar ik zelf niet uit kan komen. het is heel dubbel, het is rotzooi maar ook lekker spul
ik had de laagste dosering maar dat was al genoeg om me rustig te krijgen. maar dan ook heeeeel rustig. een half tabletje is al genoeg om mij uren knock-out te krijgen. en daarna voelt het alsof ik een flinke knal op m'n kop heb gekregen. de kater komt later, zeg maar
niet aan beginnen dus. het zorgt ervoor dat je ene paar uur niet kan piekeren. je hebt dan even rust maar de oorzaak van het piekeren/hyperen/angstgevoelens blijft gewoon. bij hyperventilatie kan je beter hulp zoeken in de vorm van psycholoog en fysiotherapeut.
take_one schreef:Dat het in de zomer erger is bedoel je?
Denk dat het bij iedereen wel verschillend is, maar ik maak me op de een of andere manier echt druk als het warm is.. heb er ook echt een hekel aan als de verwarming bij mensen op 23 graden staat.