daantjuhhh schreef:unicorn_kiss schreef:Vele mensen gaan het niet eens zijn met me... maar ik vind het heerlijk dat mijn vriend mij een ongelofelijk lekker ding vindt en ik zou eerlijk gezegd geen vriend willen die enkel voor mij innerlijk valt..
op den duur knelt dat toch, al is het op seksueel gebied.
Je moet toch altijd die fysieke aantrekkingskracht hebben om een relatie te laten werken.
Nou ja.. ik zeg wel mijn ex is "lelijk".
Maar hij is niet lelijk, hij was alleen niet het type waar ik op viel.
Hij had een goede smaak qua kleding en was altijd super verzorgt. (stond soms wel 3 keer per dag onder de douche)
Gaat standaart elke 6 weken naar de kapper.
Schoor zich netjes.
Geen rare flap oren of pukkels ofzo.
En een gespiert lichaam..
En ik was absoluut sexueel aangetrokken...
Ik denk meer met hem dan met mijn ex daarvoor die echt knap was.
Maar in bed meer aan zich zelf dacht en niet echt gepassioneert was.
En mijn laatste ex dacht ook aan wat ik wilde...
Alleen was het gewoon totaal mijn type niet.
Mijn type is een mooie zon gebruinde jongen met donker krullend haar.
Zelf verzekerd en een beetje ruig/stoer zeg maar.
En dat is hij niet.
Mijn ex was eigenlijk ook helemaal niet mijn type.. ik vond hem ook mooier hoe vaker ik hem zag maar echt aangetrokken voelde ik me nooit.
Na 2 jaar begon ik dat erg te voelen in bed.. ik voelde me seksueel niet meer aangetrokken tot hem.. en dat zegt voor mij genoeg.
Jammere zaak, want qua karakter was mijn ex wél schitterrend en paste volledig bij me. (er zijn nog redenen waarom ik het uitmaakte let op)
Ik zie dus een duidelijk onderscheid tussen innerlijk en uiterlijk.. beiden moeten bij me passen.
Ik denk dat een uiterlijk ook het verschil is tussen supergoede maatjes en verliefdheid.
Sowieso niet mijn type, maar ook zeker verre van knap. Hij kleedde zich netjes en was verzorgd, maar hij had nét een paar kilootjes te veel, een bril (godzijdank later lenzen) en geen knap gezicht. In het begin schaamde ik me soms zelfs voor hem (en daar schaam ik me nu weer voor, dat ik dat had
Daar ben ik ook op uiterlijk gevallen, dat is gewoon waar. Daarna leerde ik hem lang goed kennen, want we zijn heel lang vrienden geweest. En toen ben ik voor hem gezwicht, zo'n leuke jongen om te zien en zo lief 
haha 
)

toen ik hem zag
en nog steeds niet
ik vind hem echt heel knap. al zie ik ook wel dat niet iedere vrouw dat zal vinden, maar goed, ook niet iedere man zal mij mooi vinden