Dames, wat doen jullie tijdens een "dip" ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SonjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:28

c_alsemgeest schreef:
Winkelen :j
Echt heel erg.... als ik in een echte dip zit ga ik shoppen... :o

werkt wel ja!!!

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:12

:(:) geweldig, goede tips voor mijn winter dipje :D

Eten, snoepen, chocolade helpt wel maar ehh ben al te zwaar :o

InekeH87 schreef:
Hah, ik heb een manier gevonden om uit de dip te komen. Laat een knappe man tegen je zeggen dat je op een karakter uit zijn favoriete scyfy film lijkt. Ik voel me nu heel sexy en mooi en de dip is helemaal weg :D

:9 knappe man oewwww dat is een goeie tip zeg! Kan je er ook lekker mee knuffelen?? Dan wil ik er ook eentje, waar haal je ze vandaan? :D
Hij moet ook wel lief zijn en ook niet bang zijn voor paarden ennuh liefst groter dan 1,75 en hij moet willen luisteren enzo :Y)

|( baal soms wel giga dat ik geen vriendje meer heb. Mis me knuffelbeer. Paardje en vriendin is toch anders :o
Voelde me laatst zo k#t dat ik de vriend van een vriendin heb geknuft :(:) ze stond er zelf bij hoor ;) kreeg later wel flink woorden van d'r dus nu kan dat ook niet meer.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:38

Heet bad, schoon bed, schone pyama, alle pukkels uitdrukken en daarna met een pyama en dikke badjas de verwarming op 21 zetten en op de bank gaan zitten met een krat bier en chips :j

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:08

Ik ben maar wezen shoppen vandaag. Heeft wel lichtelijk geholpen. Heb een leuk jurkje voor aankomend feestje gescoord met nieuwe laarzen, nu heb ik ook weer wat om naar uit te kijken! *D En nog steeds voel ik een lichtelijk dip gevoel in mijn buik... Hebben jullie dat ook? Zo'n beetje misselijk, zeurend gevoel... -O-

Liins

Re: Dames, wat doen jullie tijdens een "dip" ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:27

Op iedereen snauwen......

Helaas voor mijn omgeving :\
Maar dan moet het wel heel erg met me
gesteld zijn op dat moment hoor!!

Verder, praat ik dan met een vriendin erover..
Lekker colatje, sigaretje, zak chips, chocolade
en dan gaat het wel weer redelijk :j

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 00:28

zonnebankje pakken, en inspannen, voel me daarna zoveel beter al.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 12:17

Muziek, veel chocola en even lekker janken.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 12:21

drd schreef:

InekeH87 schreef:
Hah, ik heb een manier gevonden om uit de dip te komen. Laat een knappe man tegen je zeggen dat je op een karakter uit zijn favoriete scyfy film lijkt. Ik voel me nu heel sexy en mooi en de dip is helemaal weg :D

:9 knappe man oewwww dat is een goeie tip zeg! Kan je er ook lekker mee knuffelen?? Dan wil ik er ook eentje, waar haal je ze vandaan? :D
Hij moet ook wel lief zijn en ook niet bang zijn voor paarden ennuh liefst groter dan 1,75 en hij moet willen luisteren enzo :Y)

|( baal soms wel giga dat ik geen vriendje meer heb. Mis me knuffelbeer. Paardje en vriendin is toch anders :o
Voelde me laatst zo k#t dat ik de vriend van een vriendin heb geknuft :(:) ze stond er zelf bij hoor ;) kreeg later wel flink woorden van d'r dus nu kan dat ook niet meer.

Laat ik die nou net een hebben, die mij vanmorgen heel lief wakker maakte.. dat maakt ook een hoop goed :D :j

Alleen die sneeuw verpestte het weer.... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 14:21

Sport. Meestal is het op de dagen dat ik training of lo heb dus dan ben ik gewoon wat fanatieker. :)

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:49

Naar m'n paard, en anders in mijn eentje een film kijken! :D

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:07

Sporten, of een ronde met paard of lekkere ronde hardlopen of wandelen met de hond. Daarna zonnebankje pakken en dan uitgebreid douchen. Lekker pyama aan en op de bank. Op tijd naar bed, boekje lezen en de volgende dag weer goed opstaan :)

Jenthe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:15

alles van me afschrijven in Het Grote Pieker Topic!
lekker warm bad, met veel schuim en veel muziek..
filmpje :) mijn vriend rotsmsen.. en als het over hem gaat bel ik een vriendin.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:54

Ik ga altijd een paar extra rondjes hardlopen :) Helpt altijd super.. Dan ben ik te moe om te schelden of te mopperen thuis :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 21:20

Nessah schreef:
Ik ga altijd een paar extra rondjes hardlopen :) Helpt altijd super.. Dan ben ik te moe om te schelden of te mopperen thuis :D

Ja het is inderdaad erg prettig, alleen nu met die drap buiten... :')

Ik vraag me trouwens ook wel af wat mannen nou doen als ze een dip hebben, áls ze die überhaupt wel ooit hebben :+

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:13

drd schreef:

InekeH87 schreef:

Hij voldoet aan alle bovenstaande eisen. Knap, intelligent, langer dan 1.75, houd van paarden (hij verzorgt mijn merrie als ik door de week op de universiteit ben). Hij is alleen ontzettend verlegen in real life. Op msn wil hij nog wel aardig kletsen maar als ik op stal ben durft hij niet echt veel te zeggen. Nou heb ik ook wel de reputatie dat ik best gemeen kan zijn tegen mannen, ik denk dat hij daardoor wordt afgeschrikt. Ik bedoel hiermee niet dat ik ze afkraak of echt gemene dingen tegen ze zeg. Het is meer dat ik ze hopeloos verliefd op me laat worden en dan na een paar weken zeg dat ik er nooit meer als gewoon vrienden heb achter gezocht, een beetje spelletje spelen dus. Ja ik weet het heel gemeen, maar af en toe wel grappig.
Ik wil alleen geen relatie met deze jongen, hij is de zoon van de stalhoudster. Als de relatie dan een keer uitgaat is het meteen zo raar om hem dan iedere dag op stal te zien. En zijn zusje is een goede vriendin van me. En ik woon in een heel klein dorp waar er al heel snel over je gerodeeld wordt dus moet ik me zo veel mogelijk op de achtergrond houden i.v.m het beroep van mijn vader. Dus als iemand nog op zoek is naar een knappe boerenjongen uit twente die gestudeerd heeft en van paarden houd dan wil ik je wel aan hem voorstellen :P

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 00:31

Het is wel duidelijk dat je niets voor hem voelt of verliefd bent anders gaf je hem ook niet zo makkelijk weg :D
Misschien merkt hij al dat je nie zou willen of je bent zijn type helemaal niet of hij wil ook niets met je om dezelfde soort redenen :P .
Als ik gek ben op een jongen dan boeit het me verder niets wat anderen vinden en relatie uitgaan denk ik niet aan voor het zover is haha. Je weet het pas als je het weet tot dan blijft het tog raden.
Jongens blijven lastig grrr, zijn er zat die duidelijk zijn wat ze met me willen maar niet hoe ik wil zegmaar :+ of ze zijn bezet of hard to get :( |o
:o baal nu wel een beetje dat ik hem niet bij mijn stal heb. Had ik in elk geval iemand om eens te knuffen nu ik vriendje van me vriendin niet meer mag lenen ;)
;( mijn dipje is nog niet over

_Tessaa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 01:04

Lekker douchen.
En als je klaar bent je even afspoelen met heel koud water.
en dan niet meer warm maken maar gewoon dan afdrogen etc.

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 01:23

Dat ga ik nu maar eens proberen :P kan nog niet slapen.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:00

Is het geen idee om een grote knuffelbeer op stal te hangen :P

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:11

Ik heb altijd een knuffelbeer in bed :o op stal is het wel erg stoffig :D

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:41

Winkelen, veels te veel gaan snoepen, nutteloze dingen doen...uiteindelijk werkt het allemaal helemaal niet bij mij maar goed...ik ga dat dan automatisch doen ofzo :?

Wat wel echt werkt is even lekker zwemmen of sporten, daarna zonnebank, maskertje etc. Heerlijk :D

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 01:40

Shoppen, veel kopen en dan voel me ik al een stuk beter.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 08:11

Ik ga sporten, en dan lekker douchen en mezelf van top tot teen verzorgen/verwennen. En dan lekker in een badjas op de bank een filmpje kijken, met wat lekkers natuurlijk :)

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:48

drd schreef:
Het is wel duidelijk dat je niets voor hem voelt of verliefd bent anders gaf je hem ook niet zo makkelijk weg :D
Misschien merkt hij al dat je nie zou willen of je bent zijn type helemaal niet of hij wil ook niets met je om dezelfde soort redenen :P .
Als ik gek ben op een jongen dan boeit het me verder niets wat anderen vinden en relatie uitgaan denk ik niet aan voor het zover is haha. Je weet het pas als je het weet tot dan blijft het tog raden.
Jongens blijven lastig grrr, zijn er zat die duidelijk zijn wat ze met me willen maar niet hoe ik wil zegmaar :+ of ze zijn bezet of hard to get :( |o
:o baal nu wel een beetje dat ik hem niet bij mijn stal heb. Had ik in elk geval iemand om eens te knuffen nu ik vriendje van me vriendin niet meer mag lenen ;)
;( mijn dipje is nog niet over

Jongens zijn inderdaad zwaar lastig.. :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:51

Met dit weer wordt het alleen maar erger eigenlijk. Alles is vies, glad en koud. Ik kan niks met mijn paarden waardoor ik mij ongelovelijk schuldig voel. Het enige wat ik nu kan is poetsen, dus ik poets me rot bij de paarden.
Voorheen deed ik alle verzorging jaren lang zelf. Nu wordt alles voor mij gedaan, ze komen dus niks te kort, hebben dagelijks een grote schone stal, mogen naar buiten en krijgen onbeperkt hooi en veel aandacht. Kom dus alleen maar voor het rijden en nu dat niet kan voel ik me zo schuldig.
Dus dan toch maar helemaal ingepakt vijf km door de kou heen fietsen om ze te poetsen en dan weer vijf km terug fietsen.

Maar dan ben ik wel af van het schuld gevoel en kan ik lekker met de kat op schoot en een pot thee ontdooien.

Maar hardlopen, een flinke wandeling maken, lekker buiten in de tuin lezen of de hele dag lekker buiten met de paarden zijn helpt normaal gesproken heel goed bij een dip voor mij. Helaas wil dat niet zo goed met dit weer