c_alsemgeest schreef:Winkelen
Echt heel erg.... als ik in een echte dip zit ga ik shoppen...
werkt wel ja!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geweldig, goede tips voor mijn winter dipje
InekeH87 schreef:Hah, ik heb een manier gevonden om uit de dip te komen. Laat een knappe man tegen je zeggen dat je op een karakter uit zijn favoriete scyfy film lijkt. Ik voel me nu heel sexy en mooi en de dip is helemaal weg
knappe man oewwww dat is een goeie tip zeg! Kan je er ook lekker mee knuffelen?? Dan wil ik er ook eentje, waar haal je ze vandaan? 
baal soms wel giga dat ik geen vriendje meer heb. Mis me knuffelbeer. Paardje en vriendin is toch anders
ze stond er zelf bij hoor
kreeg later wel flink woorden van d'r dus nu kan dat ook niet meer.
En nog steeds voel ik een lichtelijk dip gevoel in mijn buik... Hebben jullie dat ook? Zo'n beetje misselijk, zeurend gevoel...

drd schreef:geweldig, goede tips voor mijn winter dipje
![]()
Eten, snoepen, chocolade helpt wel maar ehh ben al te zwaar
InekeH87 schreef:Hah, ik heb een manier gevonden om uit de dip te komen. Laat een knappe man tegen je zeggen dat je op een karakter uit zijn favoriete scyfy film lijkt. Ik voel me nu heel sexy en mooi en de dip is helemaal weg
knappe man oewwww dat is een goeie tip zeg! Kan je er ook lekker mee knuffelen?? Dan wil ik er ook eentje, waar haal je ze vandaan?
Hij moet ook wel lief zijn en ook niet bang zijn voor paarden ennuh liefst groter dan 1,75 en hij moet willen luisteren enzo![]()
baal soms wel giga dat ik geen vriendje meer heb. Mis me knuffelbeer. Paardje en vriendin is toch anders
![]()
Voelde me laatst zo k#t dat ik de vriend van een vriendin heb geknuftze stond er zelf bij hoor

Helpt altijd super.. Dan ben ik te moe om te schelden of te mopperen thuis
Nessah schreef:Ik ga altijd een paar extra rondjes hardlopenHelpt altijd super.. Dan ben ik te moe om te schelden of te mopperen thuis

drd schreef:geweldig, goede tips voor mijn winter dipje
![]()
Eten, snoepen, chocolade helpt wel maar ehh ben al te zwaar
Hij moet ook wel lief zijn en ook niet bang zijn voor paarden ennuh liefst groter dan 1,75 en hij moet willen luisteren enzo![]()
![]()
Voelde me laatst zo k#t dat ik de vriend van een vriendin heb geknuftze stond er zelf bij hoor

.
of ze zijn bezet of hard to get
baal nu wel een beetje dat ik hem niet bij mijn stal heb. Had ik in elk geval iemand om eens te knuffen nu ik vriendje van me vriendin niet meer mag lenen 
mijn dipje is nog niet over 

drd schreef:Het is wel duidelijk dat je niets voor hem voelt of verliefd bent anders gaf je hem ook niet zo makkelijk weg
Misschien merkt hij al dat je nie zou willen of je bent zijn type helemaal niet of hij wil ook niets met je om dezelfde soort redenen.
Als ik gek ben op een jongen dan boeit het me verder niets wat anderen vinden en relatie uitgaan denk ik niet aan voor het zover is haha. Je weet het pas als je het weet tot dan blijft het tog raden.
Jongens blijven lastig grrr, zijn er zat die duidelijk zijn wat ze met me willen maar niet hoe ik wil zegmaarof ze zijn bezet of hard to get
![]()
![]()
baal nu wel een beetje dat ik hem niet bij mijn stal heb. Had ik in elk geval iemand om eens te knuffen nu ik vriendje van me vriendin niet meer mag lenen
mijn dipje is nog niet over