Niet alle op hol/overslaan/ritmestoornissen zijn van dien aard dat er iets aan gedaan moet worden, voordat er mensen in de stress schieten
. Ga langs je arts als je het niet vertrouwt, je hebt maar 1 hart. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ga langs je arts als je het niet vertrouwt, je hebt maar 1 hart. joyce2 schreef:@IngridB, moest je dan helemaal onder narcose enzo? En is dat op hol slaan nou gevaarlijk, omdat je er aan geopereerd bent, of is het meer zodat je er dan vanaf bent?
Cheveyo schreef:Nee dan ken ik hem toch niet antheman, dacht dat hij Frank .. zou heten.
Niet alle op hol/overslaan/ritmestoornissen zijn van dien aard dat er iets aan gedaan moet worden, voordat er mensen in de stress schieten. Ga langs je arts als je het niet vertrouwt, je hebt maar 1 hart.
Cheveyo schreef:Daar heb ik helaas grote ervaring mee, maar dan nog ga naar je arts als je het zelf niet vertrouwt, ook al kunnen die op dat moment niks vinden. Bij mij vonden ze na 7 jaar afwijzen maar toch echt helse pijnen plotseling hoge nood voor 3 bypasses met openhartoperatie heb al vanaf de eerste dag gevoeld en geweten dat ik hartkramp had. Ieder is verschillend en als je er nog steeds niet gerust op bent na afwijzing...Blijf vragen naar zekerheid voor jezelf.
Hoe eigenwijs ze je ook vinden, ik blijf een voorbeeld aan mijn eigen situatie houden, helemaal omdat dit geen week langer had moeten duren. Dus doe ermee wat je wilt of niet wilt
. Ik moest en zou die stoornissen krijgen. Klinkt misschien heel raar, maar ik zat ermee en vond het helemaal niks.
_Nann_ schreef:@ astridjuh ; wow dat lijkt me helemaal erg.... en je voelt het zelf ook constant?
of wen je daar wel aan?
ik zou echt de hele dag lopen stressen volgens mij.
lynne8 schreef:Nou ik was bij hevige stoornissen echt wel moe hoor, was niet vooruit te branden. Ging vroeg naar bed en overdag deed ik het rustig aan.
). En dan voel ik me ook wel extreem moe. Maar op het moment dat ik iets ga doen, dan is die moeheid ook wel over.
) en daar ben ik toen behoorlijk ziek van geworden, achteraf gezien is het alleen maar goed geweest want zo kwamen ze dr snel achter dat ik een een hart afwijking heb.
Maar is minder goed als het klinkt dus?lynne8 schreef:Oké appart, zou het niet kunnen zijn dat als je niets doet je je er meer op gaat richten. En wanneer je actief bent dat je er dan niet meer op let? En daarom het gevoel hebt dat je dan niet echt moe bent?
Dan voel ik me heerlijk. Paar kilotjes eraf, lekker buiten geweest, frisse wind in het gezicht. Alleen als ik stil zit, dan word ik snel duf en voel ik me moe 
lynne8 schreef:Dat is inderdaad niet goed nee, ik geloof dat als je dat hebt je in rust de hartslag hebt van een actieve sporter die op dat moment druk aan het sporten is.
lynne8 schreef:Dat is inderdaad niet goed nee, ik geloof dat als je dat hebt je in rust de hartslag hebt van een actieve sporter die op dat moment druk aan het sporten is.