Zwanger?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:16

Afbeelding

Ik heb 4 dagen voor me NOD posi getest. 10 dagen na me eisprong. Bij mij waren de steepjes ook heel licht(zie foto) maar toch echt zwanger en al bijna uitgerekend nu.
Ik zou zo snel mogelijk nog een test doen hoor.

SunnyBL

Re: Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:21

jeetje meid, dat is een hele vervelende situatie. Vooralsnog maar even afwachten of het zo is. Al heb ik altijd "geleerd" dat ook een licht streepje betekend dat je zwanger bent, maar dan alleen binnen de tijd dat je mag aflezen.

Sterkte met alles!

ff offtopic (alvast excuus): Wat gaaf dat je daar foto's van hebt Ninja, als ik ooit zover ben, ga ik je na-apen ;)

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:28

haha ja ik heb er nog meer hoor. Ik kon eigenlijk niet geloven dat ik zwanger was haha.

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:30

Ik had bij alle zwangerschappen (4x, resultaat 1 zoon) bij alle testen 1 duidelijke streep en 2e streepje héél licht, ook bij ruim 3 weken over tijd. Alle keren toch echt zwanger...

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:35

Meid ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.. Succes in ieder geval

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:40

Ninja jij hebt veel testen gedaan :D
bij ons was het met 1 al duidelijk genoeg :D

Ik was net een dag na m'n NOD en een super dikke streep op m'n Kruidvat test.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:59

Een streep is een streep!

Thirza schreef:
bij ons was het met 1 al duidelijk genoeg :D

Bij ons ook, maar ik dacht dat al die testen niet goed waren. Heb er 5 gedaan (verschillende merken) toen ik dacht: 'ze kunnen niet allemaal vals zijn...'.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 01:05

iedereen bedankt.! als ik een nieuwe test heb gedaan dan zal ik het jullie zeker laten weten,het word iedergeval geen test met streepje, maar dat je kan zien dat je zwanger bent en hoelang al.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:39

Heb je al een test gedaan?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:29

Ik ben ook benieuwd. :j

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:44

Veel succes.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:47

Die testen zijn zo bull! Als je twijfelt, ga dan bloedprikken!!
Ik ben toch echt zwanger geweest en de testen gaven niks aan. Ik kon namelijk de zwangerschap al voelen voordat de testen iets aangaven :P
Ik had al eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij je helemaal niks ziet op testen en de 2e keer was het maar goed ook dat ik het voelde. In het ziekenhuis keken ze zo raar: jah je HCG is echt maar net meetbaar in het bloed, heel knap :D
Ik vertrouwde ook de testen niet meer en ben gewoon gaan bloedprikken.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 15:28

Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan van Clear Blue, ik kwam er thuis achter dat dit een andere is dan die ik wou (dit is met plus en niet dat er komt te staan dat je zwanger bent en hoeveel weken)

Ik heb de test gedaan en voor er het lijntje kwam aan de rechterkant ,was het kruis al dik te zien, en na 2 min nog steeds.. gewoon zwanger dus..

ik heb er afgelopen dagen veel met me vriend over gehad, hij wil het gewoon echt niet, en zegt dat die liever zelfmoord pleegt en vraagt elke keer of ik erover wil nadenken om het weg te laten halen, al zie ik dat niet zitten, je praat niet over speelgoed ofzo..

meer mensen dit meegemaakt dat je vriend het echt niet wilt?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:31

luffwinny schreef:
Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan van Clear Blue, ik kwam er thuis achter dat dit een andere is dan die ik wou (dit is met plus en niet dat er komt te staan dat je zwanger bent en hoeveel weken)

Ik heb de test gedaan en voor er het lijntje kwam aan de rechterkant ,was het kruis al dik te zien, en na 2 min nog steeds.. gewoon zwanger dus..

ik heb er afgelopen dagen veel met me vriend over gehad, hij wil het gewoon echt niet, en zegt dat die liever zelfmoord pleegt en vraagt elke keer of ik erover wil nadenken om het weg te laten halen, al zie ik dat niet zitten, je praat niet over speelgoed ofzo..

Jeetje wat vind ik dit rot voor je ...
Kijk de situatie moet wel goed zijn vind ik voor dat je een kindje laat komen.
Wat zegt je vriend nu.. nadat het dus officieel is?

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:31

luffwinny schreef:

Jeetje , heftig! Ik denk dat je vriend ook geschrokken is. Laat het even een paar dagen bezinken , hopelijk denkt hij er dan anders over. Sterkte!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:32

luffwinny schreef:

Jeetje, hij lijkt wel een klein kind met dit soort uitstpraken....

Meiss het is jouw buik, niet weg laten halen als je dat niet wilt. Je gaat je levenlang rond lopen met een schuldgevoel. Er zijn heel veel alleenstaande moeders die heel goed hun kindje zelf groot brengen. En dat kan jij ook.
Jij hebt als het niet kan je vriend niet nodig om gelukkig te worden met je beebs.

Sterkte meid, in wat je ook kiest of doet. :(:)

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 15:36

Mijn vriend weet nog niet dat het defenitief is, hij denkt 100% zeker dat ik het ben dat wel. Ga het hem straks vertellen, hij is druk aan het leren voor tentamen straks, dus ga hem even niet storen.
Volgens hem vern*ukt het heel ons leven.. Maar hij heeft wel gezegt dat die me niet kwijt wil.
Ik had van hem iets meer steun verwacht helaas. hij praat er erg makkelijk over , Gewoon even weg laten halen en klaar is het.. maar voor mij niet.. Hij is ook erg bang voor de reacties (van zijn ouders, en mijn vader, vrienden enzo..) En dat

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 15:37

ik zie dat het een beetje erg door de war staat, volgens mij heb ik ergens op gedrukt. hoop dat het te lezen is..

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:38

Jeetje, wat een nare situatie. Je moet het alleen weg laten halen wanneer jij er voor meer dan 100% zelf achter staat. Als je het alleen maar doet omdat je vriend het wilt, ga je zo veel spijt krijgen. En zoals hier boven al genoemd wordt, je kunt alleen ook een kindje groot brengen..

Ik wil je heel veel sterkte wensen..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:39

Jeetje vervelend zeg..
Vind het wel kinderachtig hoe je vriend reageerd!

Mijn vriend is net 27 en wilt nu nog geen kinderen.
Maar als ik zwanger zou raken dan weet hij ook dat ik het niet weg laat halen.
Hij zou dan voor mij klaar staan en later voor ons kindje, jouw vriend zo te horen niet..

Wat wil je zelf?
Je moet het in ieder geval niet weg laten halen als jij dat niet wilt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:39

Pff, wat een rotsituatie.
Maar aan de andere kant, misschien dat hij je meer zal steunen als je hem laat weten dat je echt voor 100% je beslissing hebt gemaakt? Alleszins erg veel sterkte :(:)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:41

:(:) Erg veel sterkte ..
Erg jammer dat je vriend zo reageert...

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 15:43

Ik heb gezegt dat ik het wil houden, hij vraagt elke keer om redenen , en dan zeg ik maar daarom na 10 keer te zelfde vraag.Vandaag zei die voor wie ik koos, ik zei ja niet voor jou.. maar was nog beetje lachend

ik denk dat hij denkt dat die me wel om kan praten, normaal lukt het hem ook.
maar waarom snapt die niet dat ik dat echt niet wil?heb het zo vaak gezegt..

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:44

Laat je niet kisten door hem en doe wat JIJ wilt, ik denk dat hij er nog wel achter gaat komen dat niet niet allemaal zo makkelijk is..

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:45

Dat je vriend het niet leuk vind kan ik begrijpen,maar die uitspraken van hem niet.
Vertel het anders eerst ook aan je ouders wie weet kunnen zij je steunen.
En doe vooral wat je gevoel je ingeeft.