Ik heb 4 dagen voor me NOD posi getest. 10 dagen na me eisprong. Bij mij waren de steepjes ook heel licht(zie foto) maar toch echt zwanger en al bijna uitgerekend nu.
Ik zou zo snel mogelijk nog een test doen hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luffwinny schreef:Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan van Clear Blue, ik kwam er thuis achter dat dit een andere is dan die ik wou (dit is met plus en niet dat er komt te staan dat je zwanger bent en hoeveel weken)
Ik heb de test gedaan en voor er het lijntje kwam aan de rechterkant ,was het kruis al dik te zien, en na 2 min nog steeds.. gewoon zwanger dus..
ik heb er afgelopen dagen veel met me vriend over gehad, hij wil het gewoon echt niet, en zegt dat die liever zelfmoord pleegt en vraagt elke keer of ik erover wil nadenken om het weg te laten halen, al zie ik dat niet zitten, je praat niet over speelgoed ofzo..
meer mensen dit meegemaakt dat je vriend het echt niet wilt?
luffwinny schreef:Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan van Clear Blue, ik kwam er thuis achter dat dit een andere is dan die ik wou (dit is met plus en niet dat er komt te staan dat je zwanger bent en hoeveel weken)
Ik heb de test gedaan en voor er het lijntje kwam aan de rechterkant ,was het kruis al dik te zien, en na 2 min nog steeds.. gewoon zwanger dus..
ik heb er afgelopen dagen veel met me vriend over gehad, hij wil het gewoon echt niet, en zegt dat die liever zelfmoord pleegt en vraagt elke keer of ik erover wil nadenken om het weg te laten halen, al zie ik dat niet zitten, je praat niet over speelgoed ofzo..
meer mensen dit meegemaakt dat je vriend het echt niet wilt?
luffwinny schreef:ik heb er afgelopen dagen veel met me vriend over gehad, hij wil het gewoon echt niet, en zegt dat die liever zelfmoord pleegt en vraagt elke keer of ik erover wil nadenken om het weg te laten halen, al zie ik dat niet zitten, je praat niet over speelgoed ofzo..