Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cmatthijssen schreef:dejavu's ja die heb ik echt heel veel ja! een paar keer per week is bij mij geen uitzondering en dan ben ik ook altijd even helemaal de kluts kwijt en moet ik weer even terug op aarde komen:P
Wat betreft aura's zien, dat heeft mijn zus heel erg en nu is ze ook nog bezig met reiki, dus wordt het helemaal heavy. mijn oma heeft vroeger 2 x een ongeluk van mijn moeder voorspeld en ik voelde het toen mijn oma overleedt...toen ik nog veterinaire natuurgeneeskunde studeerde was ik er veel meer mee bezig en stond ik er ook meer voor open, nu heb ik het allemaal de laatste jaren een beetje genegeerd maar toendertijd had ik er heel erg last van als ik in een druk bezette ruimte was en als je door de energie van andere mensen heenliep, soms kreeg ik er gewoon hoofdpijn van. we hebben toen op school ook eens een oefening moeten doen met zn 2en en dan moest je ong 3m van elkaar afstaan, de ene liep op de andere af (deze was geblinddoekt) en deze persoon moest zeggen wanneer zij voelde dat de ander in haar energie oftewel persoonlijke ruimte kwam. wat ik altijd gek heb gevonden was dat de persoon die op mij afliep (ik voelde haar al op 2.5 m afstand) zei dat zij een hele sterke kracht voeldeop de hoogte van mijn hart...
cmatthijssen schreef:met paarden heb ik het eigenlijk nog nooit gehad, altijd mensen.
vorige week met rijden was ik een beetje een het dromen bij het paard waar ik op moest rijden, en ik ging in gedachten zeg maar helemaal afspelen hoe ze zich moest gedragen in die les enz. normaal is ze heel sloom en ik droomde er van dat ze lekker aan het been was en een keer een bok gaf terwijl ze dat nooit doet. en ze deed het precies zoals ik gedroomd had!! heel raar net alsof ze heeft gezien wat ik wilde en dat ook echt deed
Yunomi schreef:Xfeno01X schreef:Nog even een vraagje tussendoor
Wie weten er allemaal van jullie gave?
Alleen Fenna (fenna1995) en verder niemand.
Ja, hier nu dan.
) en op school zit ik alleen maar de dromen
Yunomi schreef:Juangi schreef:Zo raar dat, he! Ik heb het eigenlijk vooral met paarden en heel soms met normale dingen.
Ja, en daarom als mijn voorgevoel niet goed is en ik vertrouw het niet stap ik er niet op.

Yunomi schreef:cmatthijssen schreef:met paarden heb ik het eigenlijk nog nooit gehad, altijd mensen.
vorige week met rijden was ik een beetje een het dromen bij het paard waar ik op moest rijden, en ik ging in gedachten zeg maar helemaal afspelen hoe ze zich moest gedragen in die les enz. normaal is ze heel sloom en ik droomde er van dat ze lekker aan het been was en een keer een bok gaf terwijl ze dat nooit doet. en ze deed het precies zoals ik gedroomd had!! heel raar net alsof ze heeft gezien wat ik wilde en dat ook echt deed
Waarom expirimenteer je er niet mee door?
Juangi schreef:@xTralala:
Ik hoorde dat als je bijna dood gaat ook zo'n gevoel hebt. Helemaal rustig. Misschien (??) heb jij heel lang je adem in gehouden, of te weinig lucht gehad dat je lichaam automatisch in zo'n mode gaat?
Dit word vaak beschreven bij bijnadoodervaringen. Dat ze zich voordat het gebeurde helemaal ontspannen voelde, rustig en niks voelde. Heel raar!

(Heb nooit geweten wat het inhoudt haha
)

katia1993 schreef:Ik heb geen gave denk ik, maar ik zou wel met paarden willen "communiceren" :p.
Ik snap niet dat er zo veel zijn die met paarden "praten" en ik begrijp al helemaal niet hoe ze dat kunnen xD. Ik heb het nooit geprobeerd want ik zou niet weten hoe het "moet".
Ik geloof wel in geesten maar ik heb er nog nooit eentje gezien. Mijn grootouders leven wel nog allemaal en ik ben bang dat als er eentje sterft die 's avonds aan mijn bed zou staan fzo xD
)

BinkieDusty schreef:Ook voel ik andere mensen aan. Ik weet wanneer iemand liegt, zenuwachtig is, onbetrouwbaar, of juist niet. Mensen vinden het vaak moeilijk om contact met mij te maken, vanwege mijn uitstraling (nog steeds weet ik niet wat er mis is met mijn uitstraling.. Voor mijn gevoel straal ik echt wel uit dat ik heel lief en schattig ben)
Mensen die eenmaal contact met mij hebben gelegd, voelen zich meteen vertrouwd en veilig bij mij.. Heel vreemd allemaal..
:
(En of dat nou een compliment of een belediging is
)