Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daphaan schreef:Tja, ritalin is stiekem hetzelfde als cocaine (daarom is het ook zeer geliefd bij studenten en op de zwarte markt), maar dan in een zeer lage dosis. Maar dat er veel vervelende bijwerkingen in negatieve zin van kunnen komen, verrast me niet. Bij de juiste diagnose (en daar schort het nogal vaak aan) en dosering, kan het echter wel veel voordelen hebben. het kan echt geweldig zijn, maar ook een ramp.
liedje89 schreef:Daphaan schreef:Tja, ritalin is stiekem hetzelfde als cocaine (daarom is het ook zeer geliefd bij studenten en op de zwarte markt), maar dan in een zeer lage dosis. Maar dat er veel vervelende bijwerkingen in negatieve zin van kunnen komen, verrast me niet. Bij de juiste diagnose (en daar schort het nogal vaak aan) en dosering, kan het echter wel veel voordelen hebben. het kan echt geweldig zijn, maar ook een ramp.
Ritalin is hetzelfde als amfetamine (scheelt structureel ook weinig) dat is speed niet cocaïne. Toch inderdaad niet vreemd dat je daar ook zoveel bijwerkingen van zou krijgen. Is dus ook familie van crystel meth.
(Cocaïne is familie van morfine volgens mij, dat komt ook allebei van planten terwijl speed en ritalin (en crystal meth) synthetisch zijn)
Vriendin van ons is niet aangekomen mij van antidepressieva. Maar ik weet niet welke ze had dus kan je daar niet bij helpen.

Cayenne schreef:Klopt ook helemaal.Helemaal mee eens Kim!
Al moet het natuurlijk niet ten koste van je gezondheid gaan, want dan ben je weer averechts bezig.
Vanaf welk gewicht wordt het eigenlijk slecht voor je gezondheid?

Helaas was hij het er niet mee eens

Ik slik van de Seroquel 400mg per dag! Eerst zelfs het dubbele.
ranna schreef:Meid, begin alsjeblieft niet aan die zooi.
Niet alleen vanwege het aankomen maar ook de rest van schadelijke effecten die het voor je lichaam heeft.
Sica schrijft een waar woord: het is symptoombestrijding en je moet echt zelf de oorzaak aanpakken.
Er zijn allerlei soorten therapieën waar ze wel tot de kern van het probleem komen.
Heel veel sterkte.