Hier wel tenminste. Maar de apotheek heeft ze ook. Veel sterkte, blijft wel een raar verhaal ook van de huisartsenpost. Ze horen je gewoon te zien en niet af te shepen.
anoukkk.
Geplaatst: 06-01-10 16:35
ja ze liggen overal ergens anders maar wel altijd in de buurt van de kassa, gewoon even vragen joh die mensen zien elke dag mensen die die testen komen halen succes (:
Jolliegirl
Geplaatst: 06-01-10 16:36
0Nanneke0 schreef:
ben net gebeld toch nog en moet maar eerst test kopen. ze willen verder niks voor me doen.
Zijn ze helemaal zot ofzo... tsjongejonge
winkels zijn bijna dicht.
ja bij de kruidvat hebben ze die, gewoon even vragen aan personeel.
2misty2
Geplaatst: 06-01-10 16:36
Bij de etos enz liggen ze gewoon in de winkel. Kruitvat neem ik dan aan van ook.
haf2008
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 16:37
qua prijs maakt de apotheek of het kruidvat toch niet veel uit?
Meisje201
Geplaatst: 06-01-10 16:37
Nanneke, dit is echt van de zotte. Je belt niet voor je zweetvoeten, je betaald neem ik aan een erfenis aan ziektekosten verzekering en je hebt flinke symptomen! Ze kunnen je het doktersbezoek niet ontzeggen.
Ik zou sowieso werk maken van laksheid van de arts.
haf2008
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 16:38
Dit was de huisartenpost niet, maar die dokter weer.
ik ga gewoon nu huisartenpost bellen en dan doen die die test maar. Neem aan dat hun dat ook kunnen in het ziekenhuis bij de huisartsenpost
luffie
Geplaatst: 06-01-10 16:39
Meis, die testen liggen niet altijd achter de kassa hoor. En ik zou als ik jou was de hap bellen en vragen of het je nieren kunnen zijn..... Ik heb nl afgelopen oktober in het ziekenhuis gelegen om mijn nier te laten verwijderen. Daar zat een enorme ontsteking. Mijn symptomen: pijn in de onderrug en dan had ik het weer heet en dan weer koud. Had ook geen koorts...... Vraag in ieder geval of ze je nieren even willen checken op een of andere manier. Sterkte!
Meisje201
Geplaatst: 06-01-10 16:40
Dat weet ik Nanneke, daar heb ik het ook over.
De meeste HAPpen zijn pas na 18- open/beschikbaar. Omdat de meeste dokterspraktijken tot 18- open zijn.
Gewoon naar de huisartsenpost gaan. Toevallig ben ik nu ook aan de antibiotica. Daar kan je ook de koorts van krijgen. Ik heb het ook steeds koud en warm. Ikj ben maandag begonnen met de antibiotica (Penicilline) kuur en maandag werd ik ook ongesteld. Het was wel iets wateriger dan normaal. Meer spikketljes er in zeg maar. Daarvoor had ik ook erge buikpijn. Na de laatste antibiotica pil mag je 2 weken lang niet onveilig vrijen. Omdat je niet veilig bent. Heb je er geen formulier bij gekregen van de apotheker. Het ligt er ook aan welke antibiotica je gebruikt. Ik heb ook al eens 2 keer een andere gehad en deze hinderde niet de pil. Ik hoop dat je er iets ana hebt. Als je naar de huisartsenpost wil moet je meestal wel een beetje doordrammen. Die zijn ook niet echt lekker makkelijk. als je een miskraam hebt gehad dan heeft een zwangerschapstestook niet echt veel zin meer denk ik
haf2008
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 16:42
ik ga nu echt geen test halen op de fiets. dan moet ik eerst in deze kou totaal een uur gaan fietsen. lijkt me niet echt slim. bel wel na 5 uur de huisartsenpost en als die het ook zo nodig vinden doen hun dat maar.
haf2008
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 16:43
Mijn antibioticakuur is al 2 weken afgelopen. Heb trouwens geen koorts, maar zo voelt het wel.
Als je blaasontsteking hebt, komt er geen bloed uit je vagina...
Jolliegirl
Geplaatst: 06-01-10 16:56
Storm76 schreef:
Als je blaasontsteking hebt, komt er geen bloed uit je vagina...
En al zeker niet in deze hoeveelheden..
Ik snap niet dat een hap niet helpt.. dat ze het druk hebben oke... maar komop zeg.,... hier betaal je maandelijks klauwen vol geld aan!
Ragebol1977
Geplaatst: 06-01-10 16:56
Dit klinkt me bekend in de oren.
Kan het zijn door dat gedoe met die antibiotica dat je hormonen helemaal van slag zijn? De dokters hebben mij ooit eens 3 weken lang laten lopen met zo'n zware bloeding die ook uit het niets kwam. Ik had trouwens geen sex gehad. Maar volgens hun was het doorbraakbloeding, ging vanzelf over!
Nou.....mooi niet dus!!!!
Ik had het ook warm (bloedheet zeg maar) en dan weer koud. Mijn humeur was inmiddels tot het nulpunt gedaald, ik was huilerig, rillerig, duizelig, beroerd en ik had de pest aan de hele wereld.
Nou bij Gods gratie mocht ik uiteindelijk langs komen. Bleken mijn hormonen helemaal van slag te zijn. Ik heb hiervoor een kuur primolut gehad en na een goede anderhalve week was ik weer de oude.
Ik ben toen acuut met de pil gestopt want daar bleek ik niet goed opte reageren. Daarna nog eens een paar andere merken geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat. Ga nu pilloos door het leven en heb me nog nooit zo goed gevoeld.