jannie86 schreef:niet alleen het zweten, maar als je wel afscheiding hebt en daar loop je langer dan een dag mee rond, lijkt mij ook niet erg fris
jah idd ieuw!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij raadde mij dan ook aan om het gewoon te blijven gebruiken, aangezien er verder niks mis is met m'n hormoonhuishouding of iets dergelijks, is gewoon iets waar ik last van heb.
Alwiene schreef:Dat gold zéér zeker voor de inwendig te gebruiken variant. En ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de uitwendige variant helemaal geen kwaad kan, daarom ook de 'niet echt' in plaats van 'geen'. Maar de inwendige variant is wetenschappelijk zó hard onderuit gehaald dat ze die geschrapt hebben op het moment dat ze hem eigenlijk juist flink aan het promoten waren, en dat geldt zeer zeker niet voor de wasemulsie
Sophie_midas schreef:Vind het wel opvallend dat het door zoveel dokters word afgeraden maar dat toch bijna iedereen hier zweert bij lactacyd..
???
YankeeBoy schreef:Ik vind het fijn spul, lekker schoon & fris.
Mijn ha raadde het juist aan bij 'schimpies'

en toen raadde de verloskundige mij dat aan. En ze waren zo over. Nu gebruik ik een enkele keer het wasspul (idd werkt het geweldig voor je gezicht!) en anders gewoon water.
oftewel - dat het daar beneden netjes en rustig er uit ziet. Ik gebruik het al 10 jaar ofzo.... Chiqa schreef:Alwiene schreef:Dat gold zéér zeker voor de inwendig te gebruiken variant. En ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de uitwendige variant helemaal geen kwaad kan, daarom ook de 'niet echt' in plaats van 'geen'. Maar de inwendige variant is wetenschappelijk zó hard onderuit gehaald dat ze die geschrapt hebben op het moment dat ze hem eigenlijk juist flink aan het promoten waren, en dat geldt zeer zeker niet voor de wasemulsie
Precies en daarom mogen die douches ook niet meer verkocht worden, ik gebruik de uitwendige variant wil niet meer zonder.Sophie_midas schreef:Vind het wel opvallend dat het door zoveel dokters word afgeraden maar dat toch bijna iedereen hier zweert bij lactacyd..
Mjn dokter raadde het mij juist aan

IceMam schreef:Hoezo, mogen die douches niet meer verkocht worden. Kruidvat verkoopt nu én de douche én de emulsie ervoor als huismerk. De verpakking lijkt als twee druppels water op die van lactacyd.
Mijn huisarts heeft mij overigens juist aangeraden lactacyd te gebruiken. Van geen van de varianten ooit last gehad.