Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kan er erg van genieten, het geeft me rust in mijn hoofd, ik kan er heerlijk van slapen, kan beter muziek maken/luisteren, eten smaakt me beter (en het helpt me eten als ik een slechte eetlust heb) het helpt tegen menstruatiekrampen en ik wordt er nog tien keer creatiever van dan ik normaal al ben. Zie er weinig kwaads in, hoewel ik ook wel mensen ken die niet kunnen functioneren zonder meerdere joints op een dag te roken. Verder rook ik zo goed als niet en ik drink ook zo goed als niet, 5 keer per jaar ofzo. En je ziet inderdaad een dwarsdoorsnede van de samenleving bij de shop. Ik ben 26, universitair opgeleid en netjes werkend
En het krampenverhaal herken ik ook Kim, ik heb soms heel erg zware menstruatiekrampen, helpt geen pil (of olifantendosis pillen) tegen, maar na een jointje voel ik de spieren gewoon loslaten, zo'n opluchting dan, brengt echt tijdelijke verlossing
Ik snap je vriend dan ook heel goed
Je kunt ook nog een boom opzetten over het gezondzijn van de farmaceutische troep die we in ons lijf gooien tov een jointje dat in dit soort gevallen minstens even heilzaam is, maar wel puur plantje..
Iedereen moet doen wat hij niet laten kan. De een zuipt zich het licht uit de ander rookt een joint niks mis mee.
heb laatst een docu gezien over oaksterdam in oakland californie, waar een vrouw medicinale wiet vernevelde met zo'n zak, zoiets zou ik ook nog wel willen, is minder relaxt roken maar wel gezonder zonder die shag
kjoetie schreef:Je kunt ook nog een boom opzetten over het gezondzijn van de farmaceutische troep die we in ons lijf gooien tov een jointje dat in dit soort gevallen minstens even heilzaam is, maar wel puur plantje..
Ik vind er niet zoveel aan, omdat ik dus niet geïnhaleerd krijg en ik heb er ook niet zo'n behoefte aan verder.
Dat zou wel grappig zijn, geven ze elkaar een boterzacht dreuntje, liggen ze slap van het lachen.
phormicola schreef:Ik heb trouwens ook nog nooit een vechtpartij gezien tussen stonede mensenDat zou wel grappig zijn, geven ze elkaar een boterzacht dreuntje, liggen ze slap van het lachen.
Veel beter dan zuipen en een hoop aggressiviteit in de stad.. 

).
Moirsa schreef:chocobroodje schreef:Sterker nog, voor medicinaal gebruik kun je zelfs een ontheffing aanvragen, en mag je thuis kweken onder lampen.
Dat zijn verdampingsmachines, die kun je hier ook krjgen.
Je mag thuis toch sowieso 5 planten hebben?