Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yessy schreef:De prikpil is zeker niet lichter dan de gewone pil. De prikpil werk namelijk 3 maanden, weet je hoe gigantische hoeveelheid hormonen ze inspuiten om je cyclus 3 maanden plat te gooien.
Ik ben inderdaad benieuwd, 97% zwanger is wel bizar hoog bij goed gebruik!
Janine1990 schreef:Ik zal thuis even het boekje opzoekenHad ik bij mijn pilgesprek gekregen van de dokter. Ik vond het schrikbarend.
Dus ik kom vanavond of morgen hier even op terug.
Janine1990 schreef:Yessy schreef:De prikpil is zeker niet lichter dan de gewone pil. De prikpil werk namelijk 3 maanden, weet je hoe gigantische hoeveelheid hormonen ze inspuiten om je cyclus 3 maanden plat te gooien.
Ik ben inderdaad benieuwd, 97% zwanger is wel bizar hoog bij goed gebruik!
Misschien moet je eens wat meer lezen over de prikpil...
Ik dacht dat ze 15 mg progesteron inspoten, maar dat is 150 (!!!) Liek_ schreef:Janine1990 schreef:
Misschien moet je eens wat meer lezen over de prikpil...
Nee ze heeft gelijkIk dacht dat ze 15 mg progesteron inspoten, maar dat is 150 (!!!)
Yessy schreef:Jep, het werkt niet voor niets 3 maanden... de MG30 pil bevat 0,18 mg totaal per dag dus de levels in je bloed zijn zo veel lager... en 90x0,18 is nog steeds 16,2 mg en dus bijna 10x minder dan de prikpil...

corientjuhh schreef:Dat zeggen mijn vrienden ook altijd dood gaan we toch dus waarom stoppen (met roken ik rook niet hoor)
Dan heb ik altijd nooit wat terug te zeggen
Maar meiden zijn net wat anders
Misschien dat dat helpt?