Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
monzamonza schreef:Inderdaad is het fijn dat er eindelijk iets gebeurd!
Ben benieuwd wat er uit komt.
Gaan die onderzoeken op korte termijn gebeuren?
Ik dacht altijd dat ik 1.57 was.. Gingen ze me opmeten: 1.55.. Mijn reactie: "Echt?! Is dat alles?
". "Ja het spijt me ik kan er niet meer van maken" waarop ik teleurgesteld terug naar de wachtkamer liep waar mijn vriend al hartelijk zat te lachen omdat ik dat een beetje hard had gezegt en hij het dus gehoort had
En hij plaagte me al zo dat we twee traptreden schelen
Horsii_mine schreef:Als het goed is in de komende week. Daar word ik nog even over gebeld, maar het word dus allemaal zo snel mogelijk geregeld.
Ik ben trouwens ook nog eens gekrompenIk dacht altijd dat ik 1.57 was.. Gingen ze me opmeten: 1.55.. Mijn reactie: "Echt?! Is dat alles?
". "Ja het spijt me ik kan er niet meer van maken" waarop ik teleurgesteld terug naar de wachtkamer liep waar mijn vriend al hartelijk zat te lachen omdat ik dat een beetje hard had gezegt en hij het dus gehoort had
En hij plaagte me al zo dat we twee traptreden schelen
![]()

voor je lengte... Ik ben 1.80m, is ook niet alles hoor
Jullie ook allemaal nog een gelukkig nieuwjaar!
) Hij maakte me wakker omdat ik schijnbaar een hele extreme aanval had. Hij had me nog nooit zo erg zien samentrekken. Ik had hem er zelfs mee wakker gemaakt! (Zelfs met een bom krijg ik 'm niet wakker) Nouja.. Daarna heb ik eigenlijk niet meer durven slapen want als ik die "spastische" aanvallen heb in mijn slaap kan het ook maar zo zijn dat mijn ademhaling stopt in mijn slaap.. En wat dan? Als ik nu tijdens een aanval heb dat ik niet meer kan ademen moet ik heel goed nadenken hoe het ook alweer moet (klinkt heel raar I know, maar het is alsof ik het vergeet) maar in mijn slaap kan dat gewoon niet.. Ik kijk dus niet uit naar de komende twee nachten die ik in mijn eentje zal doorbrengen
Ben heel benieuwt naar wat de dokter overmorgen zegt.