terorita schreef:van de week de eerste ontdekt, heb hem d'r vakkundig uit gesjort
Daar komen er 20 voor terug
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Toen mijn jongste bijna een jaar was heb ik het alle kleuren van de regenboog gehad (was nog niet uitgepubert 
), zelfs met een kort koppie twee kleuren. Dus het bovenste deel knalrood en het onderste spierwit. Zes jaar geleden heb ik de uitgroei tot net onder mijn kin aflaten knippen. Nu is het inmiddels weer zo lang dat het op mijn middel hangt. Zelf kan ik het niet zien, maar als mijn vriend van bovenaf kijkt dan is het grijs (zegt hij). Het boeit me echt niet, dan maar grijs. Past wel goed ik mijn melk-boeren-honden-haar 
. Verder vind ik het wel helemaal top dat steeds meer vrouwen eindelijk zichzelf durven te zijn, zonder zich druk te maken over wat de omgeving denkt van hun grijze haar.                                                         
 spatter schreef:weet je wat ik nog het allerstomste gezicht vind?
de vrouwen nog volledig in kleur en hun man zo grijs als wat, zo'n scheef plaatje

terorita schreef:loekie kapsel
mmm als ik echt een grijze postduif ben geworden, ga ik denk weer terug naar lekker kort sportief koppie. staat wel stoer denk
 We zijn altijd heel lang bezig met haar haar, zo lekker om mee te tutten en t staat haar hartstikke leuk!                                                         
 . Toen was er nog niet zoveel, had je van die flesjes waterstofperoxyde, en die kiepte je op je hoofd. Van de eerste werdt het rood, van de tweede werdt het oranje, van de derde wat blonder en van de vierde wit. Er zat namelijk 3% in die flesjes, dus met 12% gaat het hard hihihihi!! (Niet vragen hoe mijn haar er in die tijd uitzag!!! )  

...

IKbenEllen schreef:Ik ken ook iemand die dat heeft, zo'n grijze knot. Mooi hoor, maar ik vind dat korte dan vaak toch wat pittiger. Mijn moeder ziet er iig jonger uit dan zij
 Dus doe ik geen bril, en geen kort haar.  

o, ik haat dat verven.
terorita schreef:bril kan heeeelll hip zijn![]()
nee ik ga kort als m'n haartjes echt grijs zijn..
heb van dat lekkere dunne vlasmelkboerenhondenhaar...zie het al voor
lang grijs haar plat langs me hoofd, kan meteen door voor heks