Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Loesss, maar is het niet veel belangrijker dat je een gewicht zoekt wat bij je past én (niet onbelangrijk) waar je makkelijk op blijft zitten? Je kan wel zeggen ik wil perse onder 65 komen, maar als dat niet past bij je bouw door je botstructuur en spiermassa, dat houdt het een keer op en wordt het alleen maar frustrerend..
Ik zelf ben 1,80 m, maar 75 kilo past echt niet bij mij..Ik ben grof gebouwd, heb schoenmaat 42, grote handen en ben best sterk (voor een vrouw
) Ik ben gewoon geen poppetje, als ik 75 kilo zou wegen ben ik volgens mij vel over been..
Sterkte Airborn! Zulke tegenslagen zijn nooit leuk
Loesss schreef:Enne ik geloof niet zo in van: Ik kan niet onder de 65 komen, als je het wilt, kan het echt wel! Ik dacht ook nooit onder de 60 te kunnen komen, nu toch netjes rond de 57! Helaas zie je dat er niet aan af!
Relaxed schreef:Loesss, maar is het niet veel belangrijker dat je een gewicht zoekt wat bij je past én (niet onbelangrijk) waar je makkelijk op blijft zitten? Je kan wel zeggen ik wil perse onder 65 komen, maar als dat niet past bij je bouw door je botstructuur en spiermassa, dat houdt het een keer op en wordt het alleen maar frustrerend..
Ik zelf ben 1,80 m, maar 75 kilo past echt niet bij mij..Ik ben grof gebouwd, heb schoenmaat 42, grote handen en ben best sterk (voor een vrouw
) Ik ben gewoon geen poppetje, als ik 75 kilo zou wegen ben ik volgens mij vel over been..
Sterkte Airborn! Zulke tegenslagen zijn nooit leuk
x_Elise schreef:Is het normaal dat je kots en kotsmisselijk word van de hoeveelheden SB eten
Heb nog een half bord avond eten te gaan en heb al overgeef neigingen
Met ontbijt en lunch ook al..
x_Elise schreef:Pardon?
Het lijkt me juist dat ik teveel vreet omdat ik af moet vallen. Ik eet normaal practisch geen tussendoortjes (alleen 's avonds wil ik welleens iets teveel pakken)
x_Elise schreef:Ik heb echt niet te weinig gegeten dat kan ik je met zekerheid zeggen
Maargoed, vraag wel ergens anders om advies om t weg te krijgen.
x_Elise schreef:Beetje gek om te zeggen dat ik aan 10 kilo overgewicht kom door te weinig eten vind je niet..
Zei het net tegen mij ma en die keek alsof ze water zag branden.