Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:04

Hmm Aiborn? Wat is er gebeurd? Sterkte zeg!

Hier gaat het wel redelijk! Mag alleen nog steeds niet sporten ivm een operatie....

Enne ik geloof niet zo in van: Ik kan niet onder de 65 komen, als je het wilt, kan het echt wel! Ik dacht ook nooit onder de 60 te kunnen komen, nu toch netjes rond de 57! Helaas zie je dat er niet aan af!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:16

Loesss, maar is het niet veel belangrijker dat je een gewicht zoekt wat bij je past én (niet onbelangrijk) waar je makkelijk op blijft zitten? Je kan wel zeggen ik wil perse onder 65 komen, maar als dat niet past bij je bouw door je botstructuur en spiermassa, dat houdt het een keer op en wordt het alleen maar frustrerend..
Ik zelf ben 1,80 m, maar 75 kilo past echt niet bij mij.. :n Ik ben grof gebouwd, heb schoenmaat 42, grote handen en ben best sterk (voor een vrouw :P ) Ik ben gewoon geen poppetje, als ik 75 kilo zou wegen ben ik volgens mij vel over been..

Sterkte Airborn! Zulke tegenslagen zijn nooit leuk :n

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:19

Hmm, hij kwam hier, ging op de bank zitten voor de film, zei dattie men vriendje niet meer wou zijn, en vroeg of ik niet tegen hem aan kwam zitten... Beledigt toen ik dat nie wou...
Na half uur heb ik hem maar gevraagt te vertrekken... waarop hij nog verbaast ook was, en zei dat ik niet zo sip moest doen :S
Tja... Jongens....

Komt wel goed, alleen nu wel ff beetje down.. Zo lekker naar stal, farita zal dr aan moeten geloven, die krijgt knotjes voor de les :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:23

Relaxed schreef:
Loesss, maar is het niet veel belangrijker dat je een gewicht zoekt wat bij je past én (niet onbelangrijk) waar je makkelijk op blijft zitten? Je kan wel zeggen ik wil perse onder 65 komen, maar als dat niet past bij je bouw door je botstructuur en spiermassa, dat houdt het een keer op en wordt het alleen maar frustrerend..
Ik zelf ben 1,80 m, maar 75 kilo past echt niet bij mij.. :n Ik ben grof gebouwd, heb schoenmaat 42, grote handen en ben best sterk (voor een vrouw :P ) Ik ben gewoon geen poppetje, als ik 75 kilo zou wegen ben ik volgens mij vel over been..

Daar heb je gelijk in hoor! Maar ik bedoelde meer dat je niet moet zeggen dat het niet kan, het kan best, je moet het alleen willen.
Ik ben helaas een minimens, 1.65, schoenmaat 37, kinderhanden enzo :P! Dus hoe minder hoe beter geld dan ;)?

Zijn jullie trouwens bekend met valtaf.nl? Ik heb daar veel steun en hulp aan gehad.... voor de geinteresseerde, mijn profiel is: loesssje.valtaf.nl

Hmm Ariborn wat klote zeg! Waren jullie allang samen?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:25

hmmmm, maand of 2, niet zo lang. Maar blijft poedersuiker, lol. Valt me mee hoe overstuur ik ben, ik zag het eigelijk wel aankomen... Jammer maar helaas...
Ach, nog 5 kilo er af en ik ben toch te knap voor hem (H) (tja, moet toch iets bedenken :P )

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:26

Blijft even goed klote inderdaad! Maar girl power! Kop op!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:27

Jeetje Airborn :(:)
Sterkte ermee.

Loesss schreef:
Enne ik geloof niet zo in van: Ik kan niet onder de 65 komen, als je het wilt, kan het echt wel! Ik dacht ook nooit onder de 60 te kunnen komen, nu toch netjes rond de 57! Helaas zie je dat er niet aan af!

Let erop wat je zomaar zegt. >;) Dat jij er niet in gelooft is omdat het bij jou anders zit. Je kan alleen voor jezelf spreken en niet voor een ander bepalen wat haalbaar is. Ieder lichaam is anders. Zeker als je wat ouder wordt, gaat afvallen gewoon moeilijker. En zoals ik al schreef, niet voor iedereen is een laag gewicht het meest ideale. Nu lijkt het erop dat als je niet onder een bepaald gewicht komt, dat je dan niet genoeg je best doet. Kan beetje kwetsend overkomen op anderen. ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:40

Mijn excuses, zo is het alleszins niet bedoelt. Ik geloof ook zeker dat je er een tandje harder aan moet trekken en even heel streng moet doen om wat lager te gaan. Maar ik denk nog steeds dat mogelijk moet zijn.... Wat niet wil zeggen dat het dan het ideale is, want misschien ziet het er niet uit, maar ik denk wel dat het kan.....

Maar misschien heb ik makkelijk praten, Maar het is zeker niet bedoeld om te kwetsen hoor dames! Iedereen doet op zijn manier zn best!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:41

:wave:

hier ben ik weer ff

lijnen gaat voor geen meter ik eet nog steeds niet veel maar afvallen :n
Sporten weer mee begonnen maar ik voel dat het niet zo goed met me gaat dus ik doe weer minder aan

Mijn vraag zijn er mensen die afgevallen zijn met behulp van Wii :D

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 15:00

Relaxed schreef:

Breekt ff in :o

Hier nog zo 1. Ben dan 175. maar grof en breed. idd sterk en groot :=
Ik was paar jaar geleden 121 kilo en ben toen 45 kilo afgevallen door gezond eten en sporten.
Ik woog toen 76 kilo en had maatje 40. Toen raakte ik zwanger van me 4e kindje en toen kwam het er weer aan. ben nu weer bezig. Begin van het jaar met carnaval was ik 104 en nu 88 ongeveer ( heb al tijdje niet gewogen maar wel afgevallen. )
Ben niet in bezit van een weegschaal helaas..
maar me streef gewicht is 75. En kijk ik verder wel :=

Ow :=
Ben Nadine 29 jaar mama van 4 kids 10 jaar/8jaar/4jaar/en 1.5 jaar. Getrouwd met dennis ( 28 jaar) woon in nieuwkoop z-h en werk 25 a 30 uur per week als taxichauffeuse.
En geen paardjes meer -O- die heb ik moeten verkopen toen ik ging scheiden van me ex man

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 15:06

Hallo Dien! :D Jij ook hier? ;)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 15:32

Ik ben vandaag begonnen :o
Ben benieuwd hoe het gaat lopen

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 15:52

hahah tamara :wave: jaaaaaa me kilos zitten mij meer dan genoeg in de weg :P

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 16:21

wat eten jullie zoal op een dag dan??

airborn :(:)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:29

Ha Diennnnnnnnnnnnn!!!

Hier ook nog steeds een gevecht met de kilo's!

4 jan start ik weer hahaha

Dikke knuf voor Airborn....... :(:)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:04

Is het normaal dat je kots en kotsmisselijk word van de hoeveelheden SB eten :=
Heb nog een half bord avond eten te gaan en heb al overgeef neigingen :o
Met ontbijt en lunch ook al..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:13

x_Elise schreef:
Is het normaal dat je kots en kotsmisselijk word van de hoeveelheden SB eten :=
Heb nog een half bord avond eten te gaan en heb al overgeef neigingen :o
Met ontbijt en lunch ook al..

Serieus?? Dan zou ik maar eens meer gaan leren eten.. Ik vond SB juist een hongerdieet.. Behalve het avondeten, dat was genoeg.. ;)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:16

Pardon? :=
Het lijkt me juist dat ik teveel vreet omdat ik af moet vallen. Ik eet normaal practisch geen tussendoortjes (alleen 's avonds wil ik welleens iets teveel pakken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:22

x_Elise schreef:
Pardon? :=
Het lijkt me juist dat ik teveel vreet omdat ik af moet vallen. Ik eet normaal practisch geen tussendoortjes (alleen 's avonds wil ik welleens iets teveel pakken)

Ik zou eerder denken dat je altijd te weinig hebt gegeten, daardoor ligt je stofwisseling nogal laag en dus moet je steeds minder (is te weinig) eten om nog af te vallen.. De spaarstand van je lichaam noemen ze dat.. En praktisch geen tussendoortjes is ook niet goed, je moet juist blijven eten, 6 x per dag en dan natuurlijk gezonde tussendoortjes.. Dus fruit of een klein koekjes oid..

Als je de caloriën van SB uitrekent is dat te weinig, je komt niet boven de 1200/dag en dat is voor een volwassen vrouw veelste weinig.. En jij schrijft dat je het bijna niet wegkrijgt :)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:24

Ik heb echt niet te weinig gegeten dat kan ik je met zekerheid zeggen ;)
Maargoed, vraag wel ergens anders om advies om t weg te krijgen.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:26

Elise, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor de mensen willen je alleen maar helpen. :)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:27

Beetje gek om te zeggen dat ik aan 10 kilo overgewicht kom door te weinig eten vind je niet..
Zei het net tegen mij ma en die keek alsof ze water zag branden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:27

x_Elise schreef:
Ik heb echt niet te weinig gegeten dat kan ik je met zekerheid zeggen ;)
Maargoed, vraag wel ergens anders om advies om t weg te krijgen.

Tip om het weg te krijgen is het dan misschien over de dag verdelen.. Dus wat dingen doorschuiven naar een ander/later tijdstip.

En misschien hebben anderen nog meer tips, ik gaf alleen mijn visie vanuit mijn ervaring met SB ;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:29

Ik zal mezelf ook maar even goed voorstellen. Ik ben Jetske 18 jaar oud, ben op dit moment bezig met de avondhavo en hoop daar over 1,5 jaar mee klaar te zijn. Ik wil graag heel veel kilo's verliezen omdat het nu echt heel erg in de weg begint te zitten heb vaak pogingen ondernomen maar begin nu echt niet meer lekker in me vel te zitten dus nu moet het er maar komen.

Begin pas echt met afvallen 4 januari wil me nu niet gaan zitten opvreten terwijl iedereen lekker zit te eten met kerst. Let er natuurlijk wel op dat ik me niet te vol eet en teveel eet. :)

Naam/doel/startdatum/laatste weegdatum/resultaat/
Iris1702/ -12/ 04-01-2010/ 04-01-2010/ -??/
loesss/-3/04-01-2010/04-01-2010/-??/
Lillytjuh/-5/04-01-2010/04-01-2010/ -??)
superrizzo/-25 a 30/04-01-2010/04-01-2010/-??
trieske_/ -10 / 04-01-2010 / 04-01-2010 / -??
Jetske/-20/04-01-2010/04-010-2010 / -??

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:30

x_Elise schreef:
Beetje gek om te zeggen dat ik aan 10 kilo overgewicht kom door te weinig eten vind je niet..
Zei het net tegen mij ma en die keek alsof ze water zag branden.

Dat kan best komen doordat je te weinig eet. Maar het is een gevoelig onderwerp, wil niet zeggen dat het daardoor komt maar het zou natuurlijk kunnen.