Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben er zelf bijna 50 kg mee afgevallen, en nu nog leef ik volgens deze voedings stijl, hetzij niet volgens dr. Frank of Atkins, maar volgens het principe van David Kirsch (www.DavidKirsch.com) zeker in combinatie met zijn sport. Het is dus niet enkel en alleen een gevalletje van eten alleen, maar ook een stukje sport, en wel keiharde sport. 

Deze week begin ik zelf met 2x soort cardio via de wii en daarnaast wandel ik zo'n 6x in de week een half uur. Eindelijk ben ik van die rotsuikers en slechte koolhydraten af
Mijn benen, billen en heupen zijn er strakker door geworden en veel gespierder!Hanneke84 schreef:Barmat, ziet er ook goed uit vind ik
Had er nog nooit van gehoord.
Zoals sommige weten volg ik zo ongeveer het south beach dieet: http://www.hetsouthbeachdieet.nl/fasen.html
Ik ben nu in fase 2 en ondertussen 4 kilo afgevallen in 3 weken Southbeach. Vind ik zelf wel netjes, want ik heb er helemaal geen moeite mee gehad en ik wil het er ook af houdenDeze week begin ik zelf met 2x soort cardio via de wii en daarnaast wandel ik zo'n 6x in de week een half uur. Eindelijk ben ik van die rotsuikers en slechte koolhydraten af
Wel dat je merkt dat je lichaam aan het werk gaat, die afkickverschijnselen. Maar ik voelde mij juist fitter dan ooit. Sterker nog - neem ik eens iets zoets, dan merk ik dat gelijk!
Neem een shake waar op staat: Egg Powder, Proteïn Powder oid. En lees het etiket!