hoofdpijn & misselijk na van de trap vallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Re: hoofdpijn & misselijk na van de trap vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 10:30

ik heb nog enorme hoofdpijn en misselijk heb ik nog wel last van.
en ik weet dat ik niet lang op pc mag maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen .
vanmiddag komt er bezoek :) eindelijk lig de hele dag maar op de bank want als ik ga staan doet me hoofd al pijn.
maar ja nu kom ik er achter wat me echte vrienden zijn..

en oké ik houd jullie op de hoogte..

1 uur vertel ik jullie het

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 10:51

Goh ik wil telkens slapen maar het lukt niet |( ;(

xPlayboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 10:58

dejavu schreef:
Ik zou de huisartsenpost maar even bellen. :) Misschien is het een hersenschudding, en daar moet je tijdens de nacht wel rekening mee houden.

Even bellen dus! :)

idd en laat je vannacht elk uur even wakker maken,
maar ga sowiso even naar de dokter.

Sterkte :(:)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 11:01

heeh het is al poos geleden en toen ben ik gewoon telkens goed wakker geworden..

maar toch bedankt

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 11:30

Wat vervelend meid, dat het nog niet beter gaat met je.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 11:34

tja.. het word egt niet minder.
dus hoop dat ik bij de dokter langs moet komen dan kan ik als het alleen een hersenschudding is gerust naar huis

_meissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 12:55

Fionaf09, zelf heb ik een aantal jaren geleden ook een hersenschudding gehad. Op het moment dat ik was gevallen wist ik me niets meer te herinneren, wel zeiden de mensen om me heen dat ik ontzettend eigenwijs was en door wilde gaan waar ik op dat moment mee bezig was. 's Avonds zelfs nog uit eten geweest al was ik toen ook al misselijk. De dagen erna rustig aan gedaan (tenminste, dat dacht ik, ik keek alleen tv en was veel op de computer) maar dat was al veel te veel van het goede. Na 3 dagen een flinke klap gehad en 2 weken op bed gelegen. Daarna ging het van kwaad tot erger, geen licht kunnen verdragen, geen geluid meer aan kunnen horen en wel overdag kunnen slapne ,maar niet 's nachts en want dan kwamen de nachtmerries me plagen ;-). Wat ik wil zeggen, doe alsjeblieft rustig aan. Nu denk je dat het mee valt, maar het kan in 1 keer erger worden. Niet dat ik je bang wil maken, maar luister naar je lichaam en hou echt absolute rust totdat je lichaam aangeeft dat je weer wat meer kunt doen. Bij mij heeft het, ook als gevolg dat ik te eigenwijs was en het allemaal dacht beter te weten, in totaal 5 maanden geduurd voordat ik weer een hele dag op de been kon zijn.

Sterkte!! liefs _meissie_

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 12:57

me moeder moet 3 uurweer belle

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:12

Ik weet niet of ik helemaal moet geloven dat de dokter gebeld is. Met het verhaal van; mijn dochter is van de trap gevallen, heeft haar hoofd hard gestoten. Was daarna misselijk en heeft sindsdien bij minste of geringste hoofdpijn... zou ik toch verwachten dat die dok je een keer laat komen zeg! Dus of je moeder vertelt haar verhaal niet duidelijk genoeg (urgent, spoed!) aan de dokter of je hebt een dok van niks...

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:14

Zilfstar schreef:
Ik weet niet of ik helemaal moet geloven dat de dokter gebeld is. Met het verhaal van; mijn dochter is van de trap gevallen, heeft haar hoofd hard gestoten. Was daarna misselijk en heeft sindsdien bij minste of geringste hoofdpijn... zou ik toch verwachten dat die dok je een keer laat komen zeg! Dus of je moeder vertelt haar verhaal niet duidelijk genoeg (urgent, spoed!) aan de dokter of je hebt een dok van niks...

jeetje hoeso zou je het niet geloven..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:17

Omdat normaal gesproken geen één dokter je zo aan het lijntje houd.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:19

Silence schreef:
Omdat normaal gesproken geen één dokter je zo aan het lijntje houd.

Inderdaad. Een hersenschudding is niet niks en je hebt er alle symptomen van. Dus ik snap werkelijk jouw huisarts niet. Maar inmiddels is het 3 uur geweest. Wat zei de dok?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:21

me moeder heeft op haar werk gebeld dus ik zit hier af te wachten

maarja anders geloven jullie me toch niet :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:21

Ik lees ook al een tijdje mee, maar geen idee of is het dokterverhaal moet geloven. Jij hebt dan wel een hele aparte dokter als hij na dat jouw moeder het verhaal heeft verteld, zegt dat ze maar op een ander tijdstip terug moet bellen. Schreeuw naar aandacht misschien? Het is tenslotte vakantie.. Of mag ik dit niet zeggen ;)

Edit; sorry als het allemaal wel waar is, maar het is voor nu gewoon niet echt geloofwaardig..

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:26

omg ik schreeuw echt niet naar aandacht..

mijn moeder heeft met de assistente gebeld en die zou met de dokter overleggenn

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:30

Dat had dan die andere keren ook gekund! Een goede assistente kent de symptomen van een hersenschudding. Ik zal jou het voordeel van de twijfel geven, maar dan vind ik (als moeder zijnde) dat jij een hele rare huisarts hebt en dan druk ik het nog zachtjes uit. Ik had zelf met mijn kind (ook al is die 14) meteen na de val al naar de dokter gegaan maar goed. Bij deze aanhoudende klachten zou ik dus allang daar op de stoep hebben gestaan en had ik er telefonisch gewoon de eerste keer al op gestaan dat de dokter naar je kwam kijken. Dan wel huisbezoek dan wel op de praktijk.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:36

Zilfstar schreef:
Dat had dan die andere keren ook gekund! Een goede assistente kent de symptomen van een hersenschudding. Ik zal jou het voordeel van de twijfel geven, maar dan vind ik (als moeder zijnde) dat jij een hele rare huisarts hebt en dan druk ik het nog zachtjes uit. Ik had zelf met mijn kind (ook al is die 14) meteen na de val al naar de dokter gegaan maar goed. Bij deze aanhoudende klachten zou ik dus allang daar op de stoep hebben gestaan en had ik er telefonisch gewoon de eerste keer al op gestaan dat de dokter naar je kwam kijken. Dan wel huisbezoek dan wel op de praktijk.

ik hoef jou voordeel van de twijfel niet

en ik hoef je mening ook niet meer..

geliefe niet meer te reageren op mijn topic.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:43

Dat bepaal ik graag zelf. Ik heb alleen maar het beste met je voor hoor en heb niets kwaad bedoeld. Ben zelf 36 en moeder van 2 kids. Mag ik dan aub beetje bezorgd zijn om een medemens? Wat je omschrijft (hoofdpijn steeds) is niet niks hoor. Dus of je wil of niet wens ik je toch beterschap!

Edit: ik heb het dan ook niet als kritiek naar je moeder toe bedoeld, wat je wrs nu zo leest. Het gaat mij om die huisarts. Dat beleid snap ik echt niet.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:45

fionaf09: Zilfstar reageert gewoon netjes hoor. Ik zie niet in waarom zij hier niet zou mogen reageren. Is een openbaar forum, en iedereen mag reageren waar zij wil ;)

Ben nog steeds benieuwd wat je HA gaat zeggen.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:47

en, ben je al bij de dokter geweest??? het duurt dan wel lang voordat je mag komen... ik had het al geweten; andere dokter.... mar jij moet het helemaal zelf wetebn en ik hoop voor je dat er niet veel aan de hand is...

Beterschap!!!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:48

nouwja jullie gaan mij nu vast niet geloven maar me moeder kreeg dus om 3 uur het antwoord apparaat..

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:48

pubelia schreef:
fionaf09: Zilfstar reageert gewoon netjes hoor. Ik zie niet in waarom zij hier niet zou mogen reageren. Is een openbaar forum, en iedereen mag reageren waar zij wil ;)

Ben nog steeds benieuwd wat je HA gaat zeggen.

Dankje! Als je mijn post in jouw topic hebt gelezen snap jij waarom ik zo zuinig ben op hersenpannetjes. Ook als die niet van mijn eigen kids zijn.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:49

Ik daarin tegen reageerde wel iets veller, en dan vind het niet raar dat je tegen mij uitvalt, maar tegen Zilfstar? Nee, dat vind ik niet netjes! Iedereen hier in het Topic heeft het beste met je voor, en willen je graag helpen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:50

Dan laat je je moeder nu de huisartsen post bellen. (ik ben het wel met iedereen eens. Als jij mijn dochter geweest zou zijn had je allang een HA gezien...)

@ Zilfstar: ja heb ik gelezen. Is aan het inwerken op mijn hersenpan en komt straks weer iets terug uit rollen. (mijn hersenen werken maar in DOS :D)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:51

fionaf09 schreef:
nouwja jullie gaan mij nu vast niet geloven maar me moeder kreeg dus om 3 uur het antwoord apparaat..

Dat meen je niet!!! Jeetje wat een dokterspraktijk!! Hopelijk probeert je moeder het nog eens. Bij onze HA als er zoiets is belt ie gewoon terug met advies. Of om door te geven dat je moet komen. Tot hoe laat is die praktijk open? Kun je zelf bellen (of kan dat niet omdat je pas 14 bent)

Edit: pubelia: :D