Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NienkeV1994 schreef:Met oordopjes in slapen vind ik niks, ben altijd bang dat ik door m'n wekker of waar dan ook doorheen slaap. Wil dat dan ook zeker niet voor de rest van m'n leven blijven doen(en nee, ik ben niet zo'n naïef meisje dat er na 9 maanden van overtuigd is dat ik de rest van m'n leven met m'n vriend samen blijf, maar bij wijze van spreke)
Heerlijk, wel altijd lekker vaag. Iedereen de volgende dag; zo wat een onweer vannacht zeg. En dan denk ik; onweer? Was er onweer vannacht? Ha lekker niks gehoord, lag lekker te slapen

Maar na een keer van praktisch pure uitputting de hele nacht als een blok geslapen te hebben, om de volgende dag in een flits rechtop te zitten van schrik; want de wekker ging af
, was dat probleem ook zo verholpen 
) mijn oordoppen gepakt en sindsdien slaap ik prima naast hem, haha. 
. Het komt een paar keer per jaar voor dat ik in de logeerkamer ga liggen. Dat is dan altijd een combinatie van oververmoeidheid en stress van mij waardoor ik me ga liggen ergeren. Over het algemeen vind ik het heerlijk om samen te slapen
alhoewel ik wel beter uit kan slapen als ik alleen lig. Een groter bed (2m x 2.20m bijvoorbeeld) en twee dekens kan al een hele hoop schelen! Succes.
Als het nodig is, zou ik 2 aparte donsdekens nemen, maar dit werkt ook
Door de parta matrassen merk je het ook stukken minder als de ander zich omdraait. En we hebben ook elk onze eigen hardheid van matras kunnen kiezen, ideaal....
Ook wij hebben wel eens in aparte kamers gelegen (vond ik echt heel erg.. we woonden toen nog niet samen en zagen elkaar al niet veel, en dan lag ik ook nog in de logeerkamer?!)
Kortom, ik ben drama om bij in bed te slapen. Oplossingen:
.
vreselijk vond ik het haha!