Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TijnieJjJ schreef:Ik ben ook altijd zenuwachtig wanneer ik naar de tandarts moet.![]()
Laat ik nou precies sinds 2 dagen een zere kies hebben wanneer er iets kouds op komt.
Kijk het nog even af en anders toch maar een afspraak maken, bah. Ben 2 maanden geleden geweest voor controle en toen meteen ook een gaatje laten vullen. Beetje jammer dat ik waarschijnlijk nu weer een gaatje heb...
Ik laat me ook altijd verdoven. Half jaartje geleden had ik 'klein' gaatje en had toen besloten het zonder verdoving te doen, nou dat was geen pretje. Doe mij maar gewoon een verdoving het enige wat er rot aan is is dat je zo lang een lam gevoel hebt.

Marjoleiin schreef:TijnieJjJ schreef:Ik ben ook altijd zenuwachtig wanneer ik naar de tandarts moet.![]()
Laat ik nou precies sinds 2 dagen een zere kies hebben wanneer er iets kouds op komt.
Kijk het nog even af en anders toch maar een afspraak maken, bah. Ben 2 maanden geleden geweest voor controle en toen meteen ook een gaatje laten vullen. Beetje jammer dat ik waarschijnlijk nu weer een gaatje heb...
Ik laat me ook altijd verdoven. Half jaartje geleden had ik 'klein' gaatje en had toen besloten het zonder verdoving te doen, nou dat was geen pretje. Doe mij maar gewoon een verdoving het enige wat er rot aan is is dat je zo lang een lam gevoel hebt.
Dan heb je denk ik een gaatje moet je niet te lang mee wachten strax word het alleen maar erger. Je kan beter nu meteen bellen dan ben je der ook van af![]()
Mijn tandarts doet het altijd zonder verdoving ik vind die spuit maar eng..
TeeGee schreef:In het verleden had kreeg ik altijd 1 spuit en dan was gelijk je halve kaak verdoofd inclusief lip.
Nu deden ze rondom de kies een aantal kleine prikjes. Paar helemaal niet gevoeld en een aantal waren toch wel gemeen maar geen lam gevoel gehad in mn lip en hele kaak dus dat scheelde wel.
Ik verlang naar een sigaretje, maar die kan ik niet tussen mijn lippen doen, hij valt er dan uit
arian_wolf schreef:Haha, ja dat herinner ik me ook nog wel!!
Nu heb ik 2 spuiten gehad.. Pff, zodra ik die spuiten aan zie komen duik ik helemaal weg. Ik vind dat zo naar. Nu loop ik met een verlamde lip inclusief me neus...Ik verlang naar een sigaretje, maar die kan ik niet tussen mijn lippen doen, hij valt er dan uit
![]()
![]()
Ohwja, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb 8 gaatjes![]()
![]()
Veel succes NicoleHorses
wat veel gaatjes, ik heb eigelijk nog nooit echt veel gaatjes gehad hoog uit 2 maar dat was echt zelfden en de laatste jaren heb ik er helemaal niks meer.

TijnieJjJ schreef:Ik ben ook altijd zenuwachtig wanneer ik naar de tandarts moet.![]()
arian_wolf schreef:TeeGee schreef:In het verleden had kreeg ik altijd 1 spuit en dan was gelijk je halve kaak verdoofd inclusief lip.
Nu deden ze rondom de kies een aantal kleine prikjes. Paar helemaal niet gevoeld en een aantal waren toch wel gemeen maar geen lam gevoel gehad in mn lip en hele kaak dus dat scheelde wel.
Haha, ja dat herinner ik me ook nog wel!!
Nu heb ik 2 spuiten gehad.. Pff, zodra ik die spuiten aan zie komen duik ik helemaal weg. Ik vind dat zo naar. Nu loop ik met een verlamde lip inclusief me neus...Ik verlang naar een sigaretje, maar die kan ik niet tussen mijn lippen doen, hij valt er dan uit
![]()
![]()
Ohwja, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb 8 gaatjes![]()
![]()
Veel succes NicoleHorses

), schaam schaam schaam!!
' fackzooi! ik ben anti tandarts!
Marjoleiin schreef:arian_wolf schreef:Marjoleiin: Spiek net even in je profiel, maar zijn dat je échte wimpers
haha nee dat waren nep wimpers voor de shoot! Als het echte waren dan ging er toch wel per week 1 potje mascara door heen.
Hoe gaat het nu, is de verdoving al uitgewerkt? en kan je alweer roken?
Morgen nog 1 x en dan ben ik er hoop ik voorlopig van af