en zit eigenlijk niet zo te wachten op schimmelinfecties overal
Zou dat te voorkomen zijn door er probiotica bij te slikken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kytha schreef:Ik ga nu aan m'n Amoxicilline-kuur beginnen, maar lees op internet echt zoveel bijwerkingen,
en zit eigenlijk niet zo te wachten op schimmelinfecties overal![]()
Zou dat te voorkomen zijn door er probiotica bij te slikken?
JulienSVU schreef:Op zich wel fijn dat ze nu weten wat het is Marije.. Je kan prima met 1 nier of wanneer er een deel is weg gesneden.
!
Gisterenavond moest ik al veel naar de wc, maar had goed gedronken dus zocht er niet echt iets achter. Had wel een zeurderige pijn in mijn onderbuik. Anyway, ik ging gisterenavond naar bed en ging nog even naar de wc voordat ik naar bed ging. Nou, zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Continue het gevoel alsof je naar de wc moet en als je plast doet het echt zeer, branderig gevoel. 
Zwaaaar pijnlijk en vervelend
Elessar schreef:Welke medicatie heb je nu Kytha? Fijn dat het lijkt aan te slaan, jij ook sterkte.
)
Kytha schreef:Mloes: super dat de operatie geholpen heeft! ik slik vandaag de laatste medicijnen van mn AB. helaas nog steeds last en uit de kweek is ook niks gekomen.. begin het nu wel zat te worden. na 2 kuren die niet aanslaan

Elessar schreef:Mijn kuur is inmiddels afgelopen, maar moet zeggen dat ik er voor mijn gevoel toch nog niet helemaal vanaf ben.
Moet nog steeds ontzettend veel naar de wc, het gevoel dat ik echt moet plassen maar dat er nauwelijks of niks komt. Buikpijn is wel weg.
Gaat dit vanzelf weg, of moet ik toch weer terug naar de HA?