Elvira24 schreef:MISTRAL94 schreef:Ik ben bevallen met een keizersnede en was toch vele malen liever via de natuurlijke weg bevallenBeide keren lig je met je toko bloot en idd die catheter krijg je cadeau
Overigens riep ik dat bevallen als het moest prima was maar wel met de broek aan
Maar goed dat is offtopic.
Wat ik begreep willen ze tzt een zelftest aanbieden voor de uitstrijkjes. Omdat niet elke vrouw zich laat testen (de redenen zijn hier al omschreven) Vaak krijg je de vrouwen die in de risico groepen zitten dat ze niet komen omdat ze een stuk schaamte hebben. Neem als voorbeeld de prostituee, vrouwen die heel veel bedpartners hebben enz
Thnx voor de reactiesmaar alles gaat goed hoor en natuurlijk even schrikken!!maar het gaat goed en mijn laatste uitstrijkje was goed.Je krijgt er overgens geen medicijnen voor
![]()
Wat er hierboven staat over die zelftest..is natuurlijk harstikke goed zodat je de test zelf kan doen en gewoon kan bestellen op internet maar dat kost 90.- euro!
Ik vind dat echt volkomen belachelijk!sommige mensen gaan dat er echt niet voor betalen en zeker niet jongere mensen waardoor het langer uitgesteld word en misschien wel een hogere kans is op baarmoederhalskanker.
Ik vind ook dat ze vanaf 20 of 25 jaar het in moeten stellen ipv pas vanaf 30 jaar.
Meestal is het dan voor sommige al te laat zoals mijn nichtje die op 30 jarige leeftijd daar aan is overleden.
Je hoort zoveel verhalen van mensen die het al voor hun 30ste hebben..
Maar goed dus voor degene die zich willen laten testen..gewoon doen en luister niet naar je huisarts als hij zegt dat het niet hoeftvolg je gevoel en zeg dat je er op staat!
Ja nu! Maar als ze dit in het kader van het bevolkingsonderzoek gaan doen is het kosteloos voor de patient. Net als het uitstrijkje bij de huisarts.

Beide keren lig je met je toko bloot en idd die catheter krijg je cadeau
Overigens riep ik dat bevallen als het moest prima was maar wel met de broek aan
Maar goed dat is offtopic.
maar alles gaat goed hoor en natuurlijk even schrikken!!maar het gaat goed en mijn laatste uitstrijkje was goed.Je krijgt er overgens geen medicijnen voor
volg je gevoel en zeg dat je er op staat!
Helemaal dikke prima dus!