Equidea schreef:Kunnen jullie in sociale gelegenheden goed meekomen?
Nope.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equidea schreef:Nee ik ook niet, nooit gekunt ook.
Ja als ik mijn masker opzet. Probleem is dat dat heel erg vermoeiend is...
Equidea schreef:Nee ik ook niet, nooit gekunt ook.
Ja als ik mijn masker opzet. Probleem is dat dat heel erg vermoeiend is...
zonnebloem18 schreef:Mijn IQ is nooit getest maar ik herken hier zo veel in.
Basisschool zonder problemen doorlopen met VWO als advies.
Na een half jaar bleek dit veel te moeilijk voor mij en ben ik naar havo gegaan maar ook dit ging met veel moeite na het derde jaar heb ik MBO gaan doen omdat ik nog 2 jaar niet zag zitten.
MBO zelfde verhaal en heb het eigenlijk een beetje opgegeven hoe graag ik ook wil op 1 of andere manier lukt het niet.
Ik ben echter wel slim, onthou veel en als ik ergens in ben geïnteresseerd hoef ik iets maar 1 keer te horen en dan weet ik het.
Ik heb altijd meer vrienden gehad die ouder waren, ben nu 23 en heb vriendin in de 30 op 1 of andere manier kan ik niet zo goed overweg met meiden van mijn leeftijd.
Sociaal ben ik ook niet zo goed heb hele andere humor en vind de meeste gesprekken die gevoerd worden niet zo interessant.
Ga volgend jaar weer een poging doen een opleiding te volgen dit keer BBL en dan hopen dat ik makkelijker leer doordat ik meteen de praktijk er naast heb.
kynshiri schreef:ik heb een spuughekel aan groepen mensen! ben inderdaad helemaal niet sociaal...
hetgene dat mij daarbij het meeste stoort is dat het 9 vd 10 zinloos 'mooi weer he' praatjes zijn waarvoor ik nog niet eens de moeite wil doen om er woorden aan te verspillen (erg he). bij gevolg eindig ik meestal zwijgend daan de hoek van de tafel en denk ik er het mijne van... en als je dan eens probeert te wijzen op de verschillende invalshoeken over het onderwerp waarover je gezelschap duidelijk cliche-conclusies zit te trekken dan krijg je altijd als antwoord 'je maakt het veel te moeilijk' of 'jamaar als we daar allemaal rekening mee moeten gaan houden'
Kippesoep schreef:Ik vidn het namelijk nog steeds erg lastig om met leeftijdsgenoeten (20-25) en pubers om te gaan. Veel van m'n vrienden zijn zo'n 15 jaar ouder, ik kan ook erg leuk met kinderen tot een jaar of 12 overweg.
kynshiri schreef:hebben jullie dan ook dat jullie veel genuanceerder zijn in woordkeuze? om even een evident vb'tje te geven: ik vind pretty en beautifull iets totaal verschillend qua betekenis.
ik doe ook heel lang over het typen van een smsje bv waarin ik iets bepaalds op een goeie manier wil overbrengen. ik denk echt na over het toevoegen of weglaten van bepaalde tussenvoegsels, bijwoorden,...
Citaat:Mijn hubbie snapt bijvoorbeel decht niets van mijn onvermogen om het huishouden goed te doen. Daar ben ik echt niet voor te motiveren
Blue_Eyes schreef:kynshiri schreef:hebben jullie dan ook dat jullie veel genuanceerder zijn in woordkeuze? om even een evident vb'tje te geven: ik vind pretty en beautifull iets totaal verschillend qua betekenis.
ik doe ook heel lang over het typen van een smsje bv waarin ik iets bepaalds op een goeie manier wil overbrengen. ik denk echt na over het toevoegen of weglaten van bepaalde tussenvoegsels, bijwoorden,...
Klopt, heb ik ook, net als je vorige post (als je verschillende kanten probeert te belichten). Het is overigens beautiful met enkele 'l'![]()
Dat is ook iets wat ik heb trouwens, maar waarvan ik niet zeker weet of het met HB te maken heeft: andermans fouten willen verbeteren. Heeeel irritant.