Moontje1991 schreef:Denise dus jij zou als je man weg is en je bent alleen met je dochtertje van 2 maanden vrolijk gaan douche?
Ik heb het hele topic doorgelezen en kom (voor mijn gevoel) rare uitspraken tegen.
Eerst wil ik Moontje1991 iets vertellen. Ik heb een dochtertje van bijna 9 maand. Douchen is geen probleem met zo'n kleine meid. Ofwel ga je naar de douche als je kindje slaapt, in zijn parkje speelt,... of neem hem of haar gewoon mee in de badkamer en leg ze op een handdoek op de grond en ga rustig douchen. Lijkt me toch niet zo moeilijk

Verder vind ik ook dat abortus kan in bepaalde gevallen. Om medische redenen, jonge meisje, verkrachting, echt naast anticonceptie zwanger geworden. Maar ik vind wel dat abortus niet mag dienen als een manier van anticonseptie.
Niet alles is 100% betrouwbaar, maar je moet er wel de moeite voor doen. De pil is toch 99% betrouwbaar, als je hem iedere dag op hetzelfde uur neemt en niet ziek bent. De pil gecombineerd met een condoom, lijkt me een heel goede combinatie om NIET zwanger te worden. Als je jezelf volwassen genoeg vindt om sex te hebben, dan vind ik dat je ook volwassen genoeg moet zijn om voor voldoende bescherming te zorgen tegen ziekten en zwangerschap.
Nu krijg ik de helft van dit topic over mijn dak, maar dit is mijn mening