Ben er ook wel heel blij mee! Doet me echt goed. Ze is al zo braaf. Als ik er nu aan denk, kan ik er weer van genieten en dat is fijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat rot voor je, hopelijk voel je je snel weer beter en kun je het piekeren een beetje loslaten? Gelukkig gaat het met de schimmel steeds beter, ga je er vandaag nog naartoe? Goed dat je het gevoel weer weet op te roepen. Ga anders even naar buiten met jullie boef, rondje lopen dat doet je misschien wel goed? En als je geen zin hebt dan hang je lekker op de bank, is niet erg om eraan toe te geven. Heb t via msn
nog even met mn vriend erover gehad, stom natuurlijk via msn maar ik zat ermee. Het liep nogal hoog op dus het is nu nog niet uitgepraat en nu wacht ik weer op contact van zijn kant. Leuk zo'n afstandsrelatie.
Hoop dat de telefoonverbinding een beetje goed is en dat we het uit kunnen praten. Heb toch weer wel wat last van spanningen nu.
Prettig dat je schoonma voldoende leesvoer voor je heeft. Veel plezier dan vanavond, hopelijk doet de afleiding je goed. Goed dat je inziet dat lezen je goed doet en dit dan ook meeneemt.
Ik vind het helemaal niet vreemd dat je nu meer last van spanningen hebt! Wou dat ik wat voor je kon doen!! In ieder geval een knuf vanaf hier...
Deed dit ook zodat hem maar gezien hebben en niet steeds hier op de stoep staan 
Spannend zal het zeker zijn, maar zie het als een nieuwe afslag richting herstel 
Houd je blik woensdag gewoon op je ventje, lekker belangrijk dat zij waarschijnlijk wel weer hun mening klaar hebben. Jij hebt het al die tijd zonder je beste maatje moeten! De rol van de ouders vind ik daar toch een klein beetje ondergeschikt onder, hoe hard dat ook zal klinken voor iedereen die ouder is. Maar aan de andere kant denk ik dat dit ook een vorm van loslaten en gunnen is (loslaten als 'kind' en het gunnen van een gelukkige relatie en een lieve partner, snap je?
)
Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik naar een andere stageplaats mag, en ik ben daar van harte welkom! Dus niet eens een of andere derderangsplek hihi
Ben blij dat ik mijn gevoel heb kunnen vertrouwen, dat ik hieraan vastgehouden heb en ik nu op het punt sta dat ik dingen voor mijzelf doe in plaats van voor anderen
Is het voor de cognitieve therapie dat je wat door moet lezen?
(Wilde ik nog even een keer zeggen!) 
Angela_ schreef:Pollewoppy: Hoe was jou dag vandaag?
Ben vanmiddag nog bij de haptonoom geweest, was op zich wel fijn, maar het verandert niet veel aan mijn rotgevoel.