Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pikeur schreef:RoMaReToFel schreef:Wat ik ook zo erg vind, is dat ik bloos als er iets aan de hand is. Bv. op teamvergadering wordt het team op slordigheden aangesproken. Ik heb mij daar niet aan schuldig gemaakt en toch wordt ik heel rood. Ik vind dat zo erg. Lijkt net of ik dan hartstikke schuldig ben, terwijl ik niks heb gedaan.
oooh ja! Verschrikkelijk! Maar dat is volgens mij juist omdat je denkt .. 'oke ik word altijd rood maar ik heb dit echt niet gedaan, dus nu moet ik niet rood worden.. ohnee volgens mij word ik rood, ja ik word rood ohneee wat erggg'. Maarja zie daar maar eens vanaf te komen
Ik werk ook met best pesterige collega's, en er was ineens een gozer die ik helemaal niet kende, dus ik vraag zo wie is dat ik ken hem niet.. 'Oh je ziet hem wel zitten he?' 'neeee ik wil gewoon weten wie het is!' en bam weer knalrood. Oftewel mensen krijgen een totaal verkeerd idee van de situatie

Zwitsal schreef:mijn huid is ook sowieso een beetje rood..
wel jammer , daardoor staan minder haarkleuren me goed (ik vind het leuk om mn haarkleur vaak te veranderen haha)
hebben jullie touwens ook wel eens een 'hitsig oor' ?
dat er dan 1 (of 2) oor(en) ineens knalrood en bloedheet wordt?
(dat noem ik altijd een hitsig oor, haha)
) binnen. Als ik het warm heb -> rood hoofd. Iets zeggen in een vergadering -> rood hoofd. Altijd! Maar trek me er niets meer van aan. Ik ben schijnbaar nou eenmaal zo afgeleverd, lagen poeder wil ik niet mee werken en ze nemen me maar zoals ik ben. Op foto's is het nog steeds jammer, dan zijn het allemaal
-ende gezichten en dan kom ik er bij, in de
versie van de
. Om het maar even visueel te maken

En ook zeer vervelend. Met jongens, op school, voor de klas of als je iets moet zeggen en idd zelfs aan de telefoon of als ik iets lees op de computer! Terwijl je je helemaal niet schaamt, denk je poedersuiker ik word rood word je idd nog roder! Verstop me dan altijd maar achter mn mobiel, of ik doe alsof ik iets uit mn tas moet pakken
)