Bedoel je dat je al acryl nagels hebt en daar wil je nagellak overheen doen? En dan als je dàt zat ben dat je dat eraf kan halen?
Dat kan namelijk..ik zou dan wel remover zonder aceton gebruiken. En je kan ze daarna beter aflakken met een blanke topcoat voor de glans Doe ik zo vaak alleen nu niet omdat ik acryl bloemen op mijn nagels heb.
borrie01
Geplaatst: 26-08-09 22:08
Nee ik zit erover te denken om acryl nagels te nemen. maar super dat dat kan.
xx_Mariekee
Geplaatst: 26-08-09 22:10
Heb net mijn nagels weer opnieuw gedaan, ben alleen slordig geweest met de topcoat Nagellak is 210 Red Blossom van Catrice, 60 seconds Nail Couture. Bovenste bloemetje met glittertjes is een stickertje van Essence [die zit alleen op mn duimen, op mn ringvinger zit de kleine versie met alleen een bloemetje en 3 glittertjes], onderste is een Konad stempel
Ik vind trouwens die stilletto nagels echt heel gaaf, alleen niet echt handig, zeker niet met paarden
jumparound
Geplaatst: 26-08-09 22:10
ik heb nu korte nagels sinds ik lenzen draag ;>
indus
Geplaatst: 26-08-09 22:17
borrie01 schreef:
Nee ik zit erover te denken om acryl nagels te nemen. maar super dat dat kan.
Moet je wel goed over nadenken hoor, want als je mooie en goede nagels van je zelf hebt, zou ik het niet doen. Je eigen nagel wordt zo dun als een vloeitje door al dat geveil en als je er vanaf wil duurt het lang voordat ze er weer een beetje behoorlijk uit zien (zeker wel een maand of 5) Mijn nagels waren toch al naar de haaien dus voor mij was dit alleen maar beter...nu hoef ik ze niet mee te verstoppen
Tinks, nog een vraag: hoe is de licht grijze of parelgrijze stempel lak?? Vindt je ze zelf mooi en is het echt de kleur die op de site staat? Vind het altijd zo moeilijk te beoordelen..
Tinks
Geplaatst: 26-08-09 23:05
Showpony schreef:
Tinks, nog een vraag: hoe is de licht grijze of parelgrijze stempel lak?? Vindt je ze zelf mooi en is het echt de kleur die op de site staat? Vind het altijd zo moeilijk te beoordelen..
Daar kom ik over een halfuurtje heel uitgebreid op terug....