Shattered schreef:11 en ik schrok flink.Wist wel wat het was, maar vond het echt niet leuk.
Ik ook

Ik was 11, of 10, in elk geval was het nog op de basisschool...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik schrok me te pletter en heb ook zitten huilen op de wc. Mijn moeder was helemaal lyrisch hahahaha

en het gebeurde toen we in een vakantiehuis in zeewolde zaten...Brrrr ik zag het al helemaal voor me, al die mensen op het park die mijn moeder zouden vragen waarom die vlag daar hing
Geweldig!
. _AAASCHAAA_ schreef:Ik ben toen ik 18 was voor het eerst ongesteld geworden. Dat was 1 of 2 keertjes en toen niet meer dus op dit moment ben ik ook niet meer ongesteld. Schrikken was het totaal niet want het hoord er wel bij dus neej het was wel onverwachts maar niet dat ik er echt van schrok

ouwerakker schreef:Ik was net 11, en was op ponykamp aan de andere kant van nederland, meteen de eerste avond voelde ik me niet goed, en de tweede dag, toen ik nog niemand kende, werd ik het..![]()
toch maar tegen de leiding gezegt, omdat ik niks bij me had..
schaamde me dood!
Haha.
zaten we met de hele familie taart te eten om het te "vieren". Mijn broer: "Zo...dus nu ben je een vrouw?"
Ik heb het nog daarvoor met mn moeder erover gehad van manieren om het te zeggen, ik besloot voor de manier waarop we het meest konden lachen ''Mam ik bloed dood..'', ze wist gelijk wat ik bedoelde 
Mn vader wist in elk geval goed geheim te houden dat hij het wist
Tegenwoordig merkt nog niemand wat aan me als ik het ben, komt ook omdat ik er amper last van heb altijd, merk het zelf nauwelijks..
Zou de bakker dan ook te horen hebben gekregen ter ere waarvan de taart was vraag ik me dan af?
Luv_Them schreef:Mijn moeder heeft mij altijd verteld dat het beter was om het eerste half jaar geen tampons te gebruiken, waarom precies weet ik niet.

In de bakkerij heeft ze het tegen iedereen verteld die het maar wilde weten en ik durfde me daarom een paar dagen niet meer te vertonen in het dorp
Ik schaamde me dood!
dus toen zei een vriendin, ja gebruik dan tampons.