"Miri, je bent net serieus zo naar de friettent gegaan? Geen wonder dat er een staarde
*propt mini-tieten terug*""Je moet Max nog vragen om je haar te vlechten blondie... anders krijg je nog geen krullen en heb je morgen weer verlept hoor"
"Nu zit mijn haar eigenlijk best goed.."
"Ja, wacht maar tot morgen, dan heb je er een nacht op geslapen, draaaamaa!"
"WAAAAH, wat schattig, ik heb in mijn gezicht ook een moedervlek met een wit vlekje eromheen" "Ik houd van pigmentziektes
Vooral die op mijn rug heeft leuke vormen.. ""Gatver, mijn tanden, lang leven kalkwater op Ibiza. Had Vaders me niet even kunnen waarschuwen toen ik een baby was?"
"En die wallen... misschien zou naar bed gaan een beter plan zijn dan zelfgesprekken voeren midden op bokt"
Momenteel is het positief, ik ben soms wel onzeker, maar zit nu lekker in mijn vel!

En daarvan afgezien zijn er niet zoveel imperfections, voor zover ik kan zien, je bent een knappe meid.
Heb nou niet echt veel zelfvertrouwen
kan wegblijven
Ik had vandaag spiegeltraining gehad op mijn werk. Erg confronterend... Maar wel fijn dat andere mensen (die ik net 2uur kende) mij heel anders zien dan ik!
. Ik ben op een punt van totale aanvaarding van mezelf
, vind mezelf een knappe madam, inclusief achterste! Hoewel ik ietsje (bmi) te zwaar ben, vind ik dat dat eigenlijk niet klopt en dat het bmi-systeem veranderd moet worden... Ik ben helemaal niet te zwaar, alleen op en top vrouwelijk en welgevormd
.