Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:59

"HOOO, je tieten hangen eruit"
"Miri, je bent net serieus zo naar de friettent gegaan? Geen wonder dat er een staarde := *propt mini-tieten terug*"
"Je moet Max nog vragen om je haar te vlechten blondie... anders krijg je nog geen krullen en heb je morgen weer verlept hoor"
"Nu zit mijn haar eigenlijk best goed.."
"Ja, wacht maar tot morgen, dan heb je er een nacht op geslapen, draaaamaa!"
"WAAAAH, wat schattig, ik heb in mijn gezicht ook een moedervlek met een wit vlekje eromheen" "Ik houd van pigmentziektes :+: Vooral die op mijn rug heeft leuke vormen.. "
"Gatver, mijn tanden, lang leven kalkwater op Ibiza. Had Vaders me niet even kunnen waarschuwen toen ik een baby was?"
"En die wallen... misschien zou naar bed gaan een beter plan zijn dan zelfgesprekken voeren midden op bokt"

Momenteel is het positief, ik ben soms wel onzeker, maar zit nu lekker in mijn vel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:05

Bellatrix schreef:
Ja, maar hoe hard ik ook probeer iets positiefs te zien (behalve mijn ogen maar dat gaat vervelen) het lukt gewoon niet. :n

Hier ook..
Al moet ik toegeven dat heel, heel afentoe mezelf wel 'oké' vind.

Eleandra

Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:11

@Rebeccaa
In je profiel staat:
"Being happy doesn't mean everything is perfect. It means you've decided to look beyond the imperfections."
Leef er dan ook naar. :) En daarvan afgezien zijn er niet zoveel imperfections, voor zover ik kan zien, je bent een knappe meid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:12

Ja, dat is omdat ik daar naar toe wil streven, maar op het moment kan ik mezelf ook niet echt 'happy' noemen. :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:14

Hier hetzelfde :P Heb nou niet echt veel zelfvertrouwen := Ene moment vind ik dat ik er wel mee door kan, andere moment is m'n zelfvertrouwen 0,0 :=

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:16

@Rebeccaa
Lees zelf eens je profiel door, grondig en probeer ernaar te leven. geen halfslachtige pogingen, maar sta morgen gewoon op met de gedachte: "Ik ga er een mooie dag van maken". Natuurlijk, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar misschien moet je proberen om even helemaal iets anders te doen dan normaal. :)
En nu weer ontopic denk ik zo..

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:22

katiavl schreef:
Ik zie een lelijk meisje met plat haar en een raar hoofd hangende ogen en een kikkerlach.

Ik zie iemand die niet mezelf is, ik zie men verleden waar ik afscheid van wil nemen maar niet kan.

Ik zie geheimen

Ik zie een vermoeide student die beter van de spiegel en bokt :') kan wegblijven

Jij bent echt onwijs mooi hoor! Een soort Angelina Jolie ofzo!
Oke nu ik..
Als ik in de spiegel kijk of mezelf zie op een foto denk ik alleen maar van was ik maar iemand anders,
ik haat dit uiterlijk. Ik vind alles lelijk aan mezelf, kan momenteel niks moois opnoemen,
zou andere ogen willen, lippen, neus, tanden, haar, figuur, benen, mooier gezicht en uitstraling enz.
Als ik mezelf kon maken had ik mezelf zoveel mooier gemaakt, ben altijd jaloers op andere meisjes en onwijs onzeker over mezelf. maar jaaa ik moet t er helaas maar mee doen. :p

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:24

Ik zie bijna altijd m'n wallen. m'n heupen waar wel wat vet afmag! Bovenbenen met putjes. Verschrikkelijk. En m'n boventanden die wel wat korter mochten

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:26

Als ik mezelf in de spiegel bekijk denk ik meestal:
*Goed figuur
*Vreselijk en veel sproeten in mijn gezicht (vooral aan 1 kant).
* Mooie helder blauwe ogen
* Vreselijke pukkeltjes rondom mijn mond.
en eindelijk een vrolijke, spontane en zelfverzekerde meid (na enige depressie).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:30

Als ik mijzelf in de spiegel zie, zie ik iets anders dan mensen van mij denken ;( Ik had vandaag spiegeltraining gehad op mijn werk. Erg confronterend... Maar wel fijn dat andere mensen (die ik net 2uur kende) mij heel anders zien dan ik! :o

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:34

"Pfff, er moeten dringend wat kilootjes van die buik, billen & kont !"
"Domme sproeten."
"Die beugel moet eraaaaaaaf !"
"Ik moet écht nog groeien."
"Ik heb make-up nodig"
"Sjeeezus, mijn haar !"
"Ik moet bruinen."
"Ik heb chineesogen."
"Gelukkig kan ik me goed kleden."

Jaa, zo gaat het vaak :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:36

Ik zie een altijd boos kijkende meid om de buitenwereld van zich af te houden. Ik zie iemand die wat te dik is. Ik zie iemand die opweg is naar geluk na een periode van alleen maar tegenslagen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:39

@ Mossel, je bent niet alleen... :(:)

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 06:21

tantjeuh schreef:
Ik zie iemand met een dikke kont inclusief de cellulitis, stekerig haar dat alle kanten uitkrolt, hier en daar een gefrustreerde puist, een buik die toch niet heel erg slank is (achja, dat heb je met een bmi van 25/26)..... But I like every part of it :D . Ik ben op een punt van totale aanvaarding van mezelf :+ , vind mezelf een knappe madam, inclusief achterste! Hoewel ik ietsje (bmi) te zwaar ben, vind ik dat dat eigenlijk niet klopt en dat het bmi-systeem veranderd moet worden... Ik ben helemaal niet te zwaar, alleen op en top vrouwelijk en welgevormd :Y)

Hoe je jezelf ziet heeft puur met je zelfvertrouwen en zelfzekerheid te maken... Ik ben alles behalve miss perfect, maar ik sta er, ik voel me geweldig goed, ben wie ik ben, en heb mezelf aanvaard zoals ik ben. Ik zie mijn negatieve puntjes ook wel, maar kan die enorm goed relativeren.... Maar naast dat negatieve WEET ik van mezelf ook dat ik positieve punten heb (zoals iedereen!) en aanvaard ik die ten volle!
Mensen, wees jezelf, wees blij met je positieve punten en straal dat uit! Het voelt veel beter dan jezelf altijd negatief bekijken, geloof me vrij...

Wat een top antwoord! Ben ik het helemaal mee eens. Ik ben ook niet de slankste (bmi van 24/25) en vind mezelf tegenwoordig ook gewoon een leuke meid!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:51

Een zelfverzekerd persoon die doet wat haar het beste lijkt, de ene dag knap is en de andere dag mooi.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:54

Vroeger schold ik mijzelf uit in de spiegel, in mijn gedachte. Ik maakte er ook liedjes van, lelijk lelijk lelijk dik dik dik.. Ik heb ruim drie jaar sociale faalangst gehad en was heel, heel erg onzeker. Gek genoeg ben ik er overheen gegroeid, en vind ik mijzelf nu goed zoals ik ben. Ik was ook helemaal niet dik, ik was gewoon onzeker. Dus als ik mijn haar aan het doen ben, kijk ik naar de leukere punten van mijn lichaam, waardoor ik mijn minpuntjes een plekje weet te geven omdat het bij me hoort. En zo voel ik mij heel goed. Gelukkig maar, het leven is zo veel leuker.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:01

Ik ben meestal wel tevreden, op 1 puntje na.
Mijn buik mag iets minder, maar voor de rest vind ik het zelf prima zo :j.

Ik heb echter ook wel momenten dat ik mezelf lelijk vind, maar denk dan maar zo: als ze me niet willen zien, dan moeten ze er maar langs kijken :P

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:02

Ik zie een meisje met grote ogen, die opzich best vrolijk de wereld inkijkt. Mijn neus is niet te groot maar ook niet te klein,, Mijn haar wil alleen niet zitten momenteel. lang leve de kapper.

Mijn oren vind ik wel iets te groot, maar daar kan ik niet wakker omliggen. Ik irriteer me wel aan mijn ribbels op mijn tanden , maar dat hoort nu eenmaal bij me.

Als ik na me lichaam kijk denk ik alleen maar: ''Sonja!!'' :')

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:02

Ik ben tevreden met mezelf. Heb een goed figuur vind ik (word ook wel s tegen me gezegd) En ben ook niet overdreven lelijk ofzo. T plaatje klopt opzich wel, ik heb wel s n bad-hair day, maar dan gooi ik t even onder de kraan en begin weer opnieuw haha

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:29

Dat ligt echt aan mijn humeur.
Soms kijk ik in de spiegel, en denk ik: Serieus je bent best een lekker wijf. _O-
En vaak ook wat zit me haar beroerd!!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:55

Een meisje die graag wat slanker wil zijn en een lelijke neus heeft. Ooh en waarvan haar haar nooit goed wil zitten. :+

Ooh en ik zou dolgraag wat sprekendere ogen willen hebben.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:07

iemand die zichzelf niet mooi vindt!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:57

als ik in de spiegel kijk denk ik: ohw ik ben lelijk.......

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:03

Mag wel wat vet af rond de buik, benen, billen.
& Heb een beetje te kleine ogen :')
Maar ik zie een gelukkige vrolijke meid.
Ik ben tevreden met mezelf. :)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:24

Ik zie mezelf met:
vrolijke zomer sproeten :+
een blije lach iedere dag :+
een oorbel in het bovenste deel van mijn oor :P
blond haar 8-)
Beetje mollig maar ja ik is lui :+ }>
Raar figuur haha :(:) }:0
een meisje wat in zichzelf gelooft en zich niks aantrekt van andere wat ze ook zeggen *D *D :D ;)