(chronische)depressies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:32

Anoniem schreef:
dankjewel siets.
ik had weinig keuze want had niemand die vakantie kon opnemen nu,en ik wilde graag weg.
dus dan maar in mn uppie..

ga er goed over nadenken,en probeer het met mensen te delen ook.

(offtopic,wil je de beschermersset nog hebben,gratis?)

Oh haha jaaa daar heb ik nog steeds interesse in! Ik ben nu wel thuis, maar is niet zo handig
denk ik he? Ik kan in ieder geval niet weg, er komt straks visite. Kijk maar even ;)

patserke

Re: (chronische)depressies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:02

ja mijn vriend zegt ook altijd van, goed dat je dit hebt gedaan. of kijk dat hebben we maar weer is gedaan!
en goed dat je geen paniekjes heb gehad of tja het ging even niet, maar je hebt toch doorgezet..
maar dan denk ik tja, waarom moet ik daar trots op zijn.
ik wil dat dat normaal is... en kan dan ook niet het gevoel hebben van ik spring een gat in de lucht haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:50

vandaag was een tikje beter.
samen met een vriendin in het park gelegen en geen paniekerigheid gehad.
alleen de trein gemist en toen moest ik lang wachten en kreeg ik even moeite met ademen,maar rustig om me heen gekeken en toen ging het.
heb 1 glaasje wijn gehad,was niet slim want voelde het direct dus overgestapt op water(ik eet vrijwel niets en dan is wijn ook niet slim).

zoals ik me nu,vandaag,voel, zou ik wel naar portugal gaan.

en voor alle bokkers die hier niet trots zijn op zichzelf:
wees wel trots op jezelf,je bent het waard!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:09

Nathalie schreef:
Onassa, heb even op Xanax gezocht en dit heeft volgens mij dezelfde werking als Lorazepam. (ook een benzo) Maar dan werkt Xanax dus ook verslavend.
Ik wilde het echt helemaal zonder medicatie doen maar de momenten dat ik zó gespannen ben dat ik paniekaanvallen krijg, jankbuien en alleen maar kan trillen en lopen, en me echt afvraag wat ik nú weer met mezelf moet... Dan kan ik ze toch wel héél erg goed gebruiken...

Klopt ja,de merknaam was altijd xanax (Michale Jackson was daar dus ook aan verslaafd)
Tegenwoordig heet het eigenlijk alprazolam, das de werkzame stof.
Heb er net twee ingenomen want dan kan ik tenminste slapen en dat doe ik dus standaart al jaaaaren, dus ja...ook ik ben daar heel erg aan verslaafd helaas.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:14

Angela_ schreef:
Ik kan ook niet trots op mezelf zijn, ik voel mij dan ook erg ongemakkelijk als iemand zegt trots te zijn op mij.

Ik ben nu dus veel bezig met sporten enzo, en ik moet zeggen dat mij dat wel afleid. Maar door mijn HSP kan ik geen drukke sporten doen.

Ook hier heel herkenbaar.
Trots zijn op mezelf kan ik soms alleen in mijn goede periodes, als ik zeg maar elke dag met mijn paard bezig ben en lekker alleen het bos op ga.
Sporten met meer mensen is ook niks voor mij....heb altijd het idee dat dan juist iedereen naar mij zit te loeren en daar ga ik me erg ongemakkelijk bij voelen.
Dus ik rijd het liefst alleen in het bos of met een bekende.
Toch wil ik in september de sprengenrit (kennis makings rit van endurance) gaan rijden voor de eerste keer, maar goed, er gaat dan een stalgenootje mee en dan vind ik het al een stuk minder "eng".
wandelen doe ik ook geregelt, maar dan enkel met mijn man of een een vriend die dan ook mee gaat.
Heb moeite met veranderingen en hou me het liefst van aan al het oude vertrouwde.

ChilleChick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:46

Als ik loopt te hyperen ga ik dasnedn lachend rennend door huis heen met me honden. Maak ik vaak brokken en sloop ik dingen omdat ik gene gedult kan opbrengen het rustig aan te doen.
Mijn honden worden dan helemaal gek van mij omdat ik heel de tijd met ze ana het ouwehoeren ben.
Op een gegeven moment word ik gek van mijn eigen hyperactiviteit en krijg ik hoofdpijn.

eignelijk best wel slecht :D

ChilleChick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:47

-
Laatst bijgewerkt door ChilleChick op 04-07-25 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:05

heb je ook last van depressies dan of alleen hyper?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:23

Inderdaad, dat is wel een heel verschil.