Equidea schreef:Ik probeer wel regelmatig te eten, maar dat lukt me niet helemaal.
Ik heb tot 2 uur s'middags geen honger, daarna krijg ik pas trek in eten.
Tegen de tijd dat mijn lichaam me herinnert dat ik moet eten, ben ik vaak druk bezig waardoor het ook in het verschiet komt.
Gister heb ik gegeten;
Ochtend's; mandarijntje
S'middags; 3 kale kaiser broodjes (ik moest mezelf echt dwingen omdat ik duizelig werd)
s'avonds; half bakje unox good noodles, een pruim en een wasa knackebrod.
Het probleem is, dat ik dus van zijn leven zonder kaloriebommen zoals chips/snoep/friet nooit op die 2000+ calorien per dag ga komen.
Maar als ik dat zo lees, dan eet je ook ontzettend weinig! (vind ik) Ik eet mijn hele leven lang al minstens het driedubbele daarvan (en had zelfs dan nog vet ondergewicht, ondanks dat alles in mijn lijf goed werkt).
Probeer die wasakracker er 's ochtends in te schuiven. Voor zoiets simpels heeft iedereen 's ochtends de tijd. Doe een plak ham of een plak kaas op die kaiserbroodjes van 's middags en eet 's avonds een fatsoenlijke maaltijd. Pasta e.d. zijn de goede caloriebommen, ik zit met een paar happen vaak al vol, maar het is toch weer een hoop voeding naar binnen. Het liefste had ik vroeger een bord spaghetti met saus, gehakt er door en een flinke lading geraspte kaas er over heen.