Hoe vaak poepen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:33

Jeeemig wat een verhalen hier zeg _O-

Ik weet nog wel dat een vriendin en ik met mijn ouders op de camping stonden, toen konden we ook niks zegmaar :o :)) Maargoed, wij dus toch maar even naar die wc's daar, hoor mijn vriendin naast me opeens; 'één... twee.....' en toen hoorde je een dikke plons _O- met allemaal wachtende mensen in die wc's :') zij kon toen dus wel :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:45

Tallie_Ho schreef:
Echt he, het zal weer eens niet over stront gaan hier :')

Heb ook een keer mijn auto langs de kant van de weg gezet op de afsluitdijk, ik was bijna halverwege en ik scheet echt bijna in mijn broek, ben met de billen bij elkaar over de vangrail geklauterd en was net op tijd, ik blij dat ik zakdoekjes bij me had!! _O-

Dat heb ik 10 jaar gehad, kan je je voorstellen dat ik nu wel eens voor de lol mijn poepje ophoud, puur enkel en alleen omdát ik het kan?? :D (Daarna ga ik alsnog wel snel genoeg hoor, ik krijg ipv normale drang rugpijn, en gelooooof me dat gaat behoorlijk zeer doen op een gegeven moment die scheuten in je rug!! :D :P )

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:47

:oo

normaal is bij mij 1 of soms 2x per dag.

maar reken er maar op, als ik stress heb, schijt ik me het hart af. Dan ga ik meer dan 10/15 keer.
Vanmiddag heb ik sollicitatie gehad en nu heb ik dus pijn aan mn gat. :o

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:10

_O- _O- :')

sudocreme is your friend. 8-)

tsja je hebt stoute darmen of je hebt het niet. :(:) ;)
ik schaam me er niet (meer) voor in ieder geval.

Mellanii

Re: Hoe vaak poepen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:01

Naa meestal 1 x per dag :P
Maar soms 3 keer per week..
ligt eraan, als ik zenuwachtig ben wel vaker op een dag :P

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:07

ik lach me echt een breuk. Kan me helemaal al die gezichten voorstellen bij hoge nood %)

ook goed voor de doorstroom:
Ik eet nog wel eens bij een turk in de buurt en daar krijg je halve liter knijpflessen met zelfgemaakte knoflook- en sambalsaus bij je shoarma. Heeeeeeerlijk! Maar de dag erna... Pfoei over peper in je reet gesproken!
...vlam in de pan
...Fire in the Hole!

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:10

3 of 4 keer per dag hahahaha ...best veel dus :o

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:14

wooow zo vaak?! ik denk ik 5/6 keer in de week ofzo? :o geen idee :P niet op een bepaald tijdstip ofzo.. (tja, altijd als ik nét ergens ben waar het niet kan :+ )

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:14

Hahaha wat een onderwerp :P
Nou ik doe het meestal wel elke dag, maar soms sla ik wel is een dag over.
Ik doe het alleen thuis, dus als ik ergens logeer, of een weekendje wegga hou ik het wel in tot ik weer thuis ben.
Alleen als ik op vakantie ben houd ik het niet in.

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:16

marrlinde schreef:
wooow zo vaak?! ik denk ik 5/6 keer in de week ofzo? :o geen idee :P niet op een bepaald tijdstip ofzo.. (tja, altijd als ik nét ergens ben waar het niet kan :+ )

ja erg he ...mn vriend soms wel 6 a 7 keer op een dag ....bij ons gaat het plee papier dus mega hard :D

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:16

Hebben jullie ook, dat als je héél nodig moet plassen en dat al een tijd ophoud, je dan na een tijdje ook gigantisch moet poepen? Of heb ik als enige die "afwijking" :o

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:21

Uthrick schreef:
Hebben jullie ook, dat als je héél nodig moet plassen en dat al een tijd ophoud, je dan na een tijdje ook gigantisch moet poepen? Of heb ik als enige die "afwijking" :o

Aangezien plas en poep feitelijk niets met elkaar te maken hebben................ nee, dat heb ik niet :D

Maar ik vind je afwijking leuk en charmant _O-

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 16:22

Oeehh ja als je iets heel pittigs heb gegeten dan kan het aardig branden ja

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:29

Tat_jana schreef:
ik poep vaak tusssende middag :P
ofsavonds voor het douchen :P

Oké, ik las dit snel en dacht dat er stond: Ik poep vaak tussen de middag, of 's avonds tijdens het douchen! Ik had écht iets van GAT-VER-DAMME! En vroeg me af hoe je dat dan met het putje en harde stukjes deed? :r

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:39

Prachtig, ik lig me echt te bescheuren om alle fraaie ervaringen. _O-
Hier is het heel wisselend. O:) Maar over vakantie gesproken: moet zeggen dat ik tijdens mn rondreis vijf weken door Amerika, erg veel geleerd heb in de zin van 'het moet overal maar gewoon kunnen'. Van de bouwvakkerstoiletjes in de bossen (met beren!) van Yosemite tot Las Vegas. Heb het overal gedaan. :D

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:45

hahaha... wat een titel! _O-
nou ik schijt meschien 3 x in de week ofzo.
(ja idd heel wijnig)
meestal na het douchen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:49

Uthrick schreef:
Breghje schreef:
Wat een heeeeerlijk topic!! Ik ga winnen *\o/* !!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel.

Was jij vorige week dan op een tentfeest in Lierderholthuis (tjah, heb de naam ook niet bedacht en woon er ook niet) Was zo'n gehuurde toiletwagen met 5 wc's naast elkaar. Zit ik daar hoor ik iemand echt een enórme knetterscheet laten en meteen daarna zei iemand heel droog: Zo, dat is er uit, lucht het op???? _O- En aan de andere kant naast me: Nhah, dat was wel wat meer dan een leppeltie jus dat mee kwam! :Y) Echt ik ben 26 maar ik moest zo gigantisch lachen dat ik bijna van de pot af sodemieterde.. :')

Hahahahahahhaha _O-
Dat had ik op vakantie in Spanje, zat er ook iemand naast me flink verstopt, eerst een dik schetenorkest en toen kwam het hoor, ik ben maar snel weggegaan want ik vond het ook zo banketstaaf om die vrouw uit te lachen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:11

Matsje schreef:
Zit nu wat beter te lezen, maar wat een problemen zeg, lijkt me echt naar als je dat hebt! 1x in de week ofzo, jeetje, zou me echt een opgeblazen raket voelen denk! Zit zelf op 4x per dag, maar ik ben dan ook sportjuf, dat scheelt, snelle verbranding.

Wohzes.
En ik dan soms een hele week niet. :oo

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:35

Laatst bijgewerkt door magda_90 op 14-07-09 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:36

Uthrick schreef:

Ik heb het wel dat ik iedere dag moet als ik ongesteld ben, dan lijk ik wel een reiger!! :D :D :D

Barmat schreef:
Uthrick schreef:
Oké, ik las dit snel en dacht dat er stond: Ik poep vaak tussen de middag, of 's avonds tijdens het douchen! Ik had écht iets van GAT-VER-DAMME! En vroeg me af hoe je dat dan met het putje en harde stukjes deed? :r

prakken

Je-zus Bar!! Ik ga kapot hier!! :') Gadverdamme!! _O-

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:34

Whaha, prakken met je grote teen door het zeefje! :9

Vroeger met verstoppertje moest ik ook altijd heel nodig, nèt als ik een kei goeie verstopplaats had ingenomen...schijnt van de spanning te zijn. }:0
Misschien n tip voor de mensen die te weinig gaan? :+

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:10

wel apart dat iedereen het toch beetje raar vind om over te praten... Ik zie zo veel poep ( dat heb je he in de gehandicapte zorg)
vind niks meer raar :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:12

Ik werk in de wasserij in het zorgcentrum, poep is voor ook heel normaal.
(maandag, woensdag en vrijdag is het feest! dan is het klysma dag hahahaha)

Ik moet meestal om de dag naar het toilet voor de grote boodschap.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:03

Jeetje... en dan vond iemand het topic over blote borsten goor... moet je dit lezen!

_O- _O-

Ik heb ooit een topic gelezen (volgens mij op flairforum ofzo) of mensen op een vreemde plek konden poepen. En daar kwamen ook heeeeele handige tips in voor!

waarvan ik er nog eentje altijd gebruik.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:10

Abeltje77 schreef:
Jeetje... en dan vond iemand het topic over blote borsten goor... moet je dit lezen!

_O- _O-

Ik heb ooit een topic gelezen (volgens mij op flairforum ofzo) of mensen op een vreemde plek konden poepen. En daar kwamen ook heeeeele handige tips in voor!

waarvan ik er nog eentje altijd gebruik.

Je maakt ons nieuwsgierig :P