Ik heb 9 juli dat darmonderzoek en 4 augustus de einduitslag
.edit; nog 15 nachtjes slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(geloof ik...)
wennie schreef:Maagonderzoek is via de bovenkant. Dikke darm onderzoek via de onderkant(geloof ik...)
Krijg je een roesje? Dan valt het allemaal heel erg mee. (ook zonder roesje is het te doen)

Dat betekent dan dat je darmen helemaal leeg zijn. Op zich vond ik het onderzoek niet vervelend, er werd me van te voren gevraagd of ik een roesje wilde en dat heb ik gedaan. Het beginstukje van het inbrengen van de slang vond ik niet fijn, maar dat duurde maar even en daarna ging het prima. Gelukkig dat je er in ieder geval niet tot augustus op hoeft te wachten. Met zulke klachten weet je toch maar liever zo snel mogelijk waar je aan toe bent. SuperLiesje schreef:In Leeuwarden in het ziekenhuis krijg je gewoon standaard een roesje..
Let wel: een roesje is iets anders als narcose.. bij een roesje krijg je een middel waar je suf van word en van in slaap KAN vallen maar je word niet helemaal platgespoten zegmaar
Verder hoor ik van veel mensen dat een darmonderzoek heel erg meevalt, ik heb inmiddels 5 bekenden die het ondergaan hebben en die zeggen allemaal: het laxeren, en dan vooral het drinken van het laxeermiddel is het ergst
. Komt ook echt snel dichterbij..
.

.