lejo schreef:SamSter schreef:Mn huid wil ik zelf niet , voor nabestaande Reden: K wil gewoon opgebaart blijven tot ik dr grond ik ga, En k wil dat me nabestaande me zien zoals ik was, Met mijn huid en mijn plekjes op mijn huid.
M hoornvlies ook niet omdat de ogen de spiegels van de ziel zijn.
.
Met alle respect voor je keuze hoor, maar hoe denk jij dat een huid donatie er aan toe gaat?
Bij opbaren zie je daar echt helemaal niets van, al lig je in je nakie (om het maar even flauw te zeggen)
Ik verwijs even naar mijn vraag van eerder; zelfde vraag ook voor Mellanii
K zie het voor me dat ze stukjes huid van je af halen, Voor het zelfde geld ( noem even een uitweg) hebben ze een stukje van je nekhuid nodig dan heb je een plek ofzo in je nek bij je opbaring.
Aan de andere kant zie ik het voor me in de zin van , Je bent overleden en hebben je huid nog in het ziekenhuis plukken ze je helemaal kaal, je gaat je kist in en hij gaat dicht omdat het geen prettig gezicht is voor nabestaande.
Zo zie ik het voor me hoor, K weet niet hoe het in het echt dr aan toegaat hoor...
Heb daar trouwens ok totaaaal geen informatie over gehad toen ik die donor formulieren kreeg.

, kijk dit soort dingen staan niet in het foldertje wat je dr bij krijgt..
maar ik blijf het maar niks vinden
: Ik respecteer ieder zijn/haar keuze, maar ik verwacht wel van mensen dat ze zich in ieder geval een klein beetje verdiept hebben én dat ze zich óók als ze het niet willen laten registreren als niet donor