Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chiqa schreef:Judith_M schreef:ach, jullie snappen toch wel dat het niet over een echte -fobie- gaat, maar gewoon iets dat je eng/griezelig vindt..
Nee dat begreep ik er niet echt uit, in de titel staat toch degelijk het woord fobie, mss een verkeerde woordkeus?
Ik heb een fobie die mijn leven beheerst, ik dagen ziek van kan zijn (Niet kunnen eten en drinken) mij opsluiten kan in huis, niet bepaald grappig.
Welshcobfan schreef:Janine1990: het is inderdaad maar net hoe je er zelf mee omgaat!
Lach gerust om mijn doodsangst voor levende standbeelden, want het is natuurlijk ook belachelijk om daar bang voor te zijn
Chiqa: maar wij zetten hier bewust onze fobieen en angsten neer omdat wij er wél om kunnen lachen en andere mogen er ook gerust om lachen. Dus wat is dan het probleem
Chiqa schreef:Judith_M schreef:ach, jullie snappen toch wel dat het niet over een echte -fobie- gaat, maar gewoon iets dat je eng/griezelig vindt..
Nee dat begreep ik er niet echt uit, in de titel staat toch degelijk het woord fobie, mss een verkeerde woordkeus?
Ik heb een fobie die mijn leven beheerst, ik dagen ziek van kan zijn (Niet kunnen eten en drinken) mij opsluiten kan in huis, niet bepaald grappig.
Janine1990 schreef:Ik vind dit zo'n onzin he?
Ik heb een erkende fobie, ik ben doodsbang voor vlinders.
Janine1990 schreef:weet niet wat voor fobie je hebt, maar als ik mijn fobie zwaar op zou nemen, zou ik geen leven hebben. Dan zou ik me verschrikkelijk opsluiten. Alle ramen gesloten houden, nooit buiten komen.
M_VE schreef:Vrijdag was het weer zover. Ik wou netjes gestijld haar voor het schoolbal. Mijn vriendin wou krullen dus we hadden afgesproken om elkaars haar dan maar te doen. Dus ik met de fiets naar haar. Toen ze op het punt stond mijn haar te doen, was het toch wel het moment iets op te biechten, nmlk mijn
-steiltang dicht bij het oor-fobie.Telkens als een stijltang ook maar iets in de buurt komt van mijn oor, trek ik mijn hoofd weg. Mijn vriendin al helemaal humeurig van : 'Zit nou eens stil'. Ik dan: 'Sorry, kan er niets aan doen!
' Mijn andere fobie is even belachelijk als de andere. Het geluid dat je maakt wanneer je op een slak trapt kan ik haast niet verdragen! Zo'n 'Quuetsch' geluid. Ik krijg er de rillingen van!
Mijn vraag: Welke fobies hebben jullie?
Hij was helemaal bruin krokant haha (kan er nu om lagen)
- Van die parachute stoffen broeken, is een tijd heel "hip" geweest, maken ook eng geluid als het langs elkaar komt.
Judith_M schreef:ach, jullie snappen toch wel dat het niet over een echte -fobie- gaat, maar gewoon iets dat je eng/griezelig vindt..
Chiqa schreef:Janine1990 schreef:Ik vind dit zo'n onzin he?
Ik heb een erkende fobie, ik ben doodsbang voor vlinders.
LAch em dood, bang zijn voor vlinders...geloof je toch zelf niet
Janine1990 schreef:weet niet wat voor fobie je hebt, maar als ik mijn fobie zwaar op zou nemen, zou ik geen leven hebben. Dan zou ik me verschrikkelijk opsluiten. Alle ramen gesloten houden, nooit buiten komen.
Ik sluit mij op ja. En ik heb wel een leven, alleen heb ik dit wel moeten leren.
Ben altijd bang dat ze gaan ontploffen
(was ook echt een grote steun voor mijn zus hahahaha, ik kon alleen maar: iieeeee uitbrengen bij het zien van de enorme buik en jukkie uitstekende navel
)
Vjestagirl schreef:Sorry, maar een fobie is nóóit grappig. Wat jij hebt is gewoon dat je iets minder prettig vind, zeker dat 'op de slak trap geluid'. Kijk uit waar je loopt en dan heb je er geen last van.
Een fobie is iets wat echt je leven verziekt, waar je echt last van hebt. Zelf heb ik agorafobie, pleinvrees. Doodsbang voor mensen, voor groepen mensen, voor mensen die tegen me praten...
Sorry, maar ik vind dat je het veel te makkelijk fobie noemt.
:P

Het was zoo klein en zo'n raar licht en als ik dan naar de wc moest deed ik eerst de deur van het slot, ver naar voren rijken dat ik net bij de doorspoelknop kom, snel drukken, handen tegen mijn oren en wegsprinten.... Ik kon er echt niet tegen! Werd helemaal bang en panisch van dat slurpende geluid...ik dacht serieus dat als ik te lang zou wachten met wegsprinten dat ik meegezogen zou worden.. Ben er wel zelf weer overheen gekomen
waar ik ook echt niet tegen kan is als iemand met een bezem de stoep veegt, ik krijg daar net zo'n kriebels van als sommige sommigen mensen een nagel over een schoolbord horen krassen.. ik vind dat bezem geluid zo vreselijk dat ik super snel door loop en zoveel mogelijk het probeer te vermijden