Schoonheids vraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:12

iemand die zichzelf zo op de foto laat zetten (heb ik je profiel gekeken) vind zichzelf niet lelijk, dik of wat dan ook..

sorry hoor... maar ik denk dat dit pure aandachtstrekkerij is... :+

zo niet, ga naar een psych

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:27

czarina schreef:
Tja toen woog ik krap 50 kilo, ben nu veel meer tevreden met mijn lichaam, en dat terwijl ik vorig jaar een beeb heb gehad.
Vriendlief verteld me nu regelmatig dat hij nu tenminste iets heeft om stevig vast te houden, en hoe dikker hoe meer hij heeft om van te houden.
Liever een zwembandje dan een hoopje botten..

Ik ben jaaaaren zwaar onder gewicht geweest. Ik was 1.70 en woog zo'n 45 kilo(en een dikke c cup). Heel veel beschuldigen mij van anorexia. Zo erg. Terwijl mijn grootste hobby is en was ETEN. Ik kon er niks aan doen. Mijn stofwisseling ging zo razendsnel. Testen gehad en alles.
En toen kreeg ik medicijnen voor mijn migraine. En binnen een maand was ik 25 kilo zwaarder. En toen kreeg ik de opmerkingen: jij moet ook niet veel dikker worden :7

Inmiddels bezit ik een perfect gewicht. Wat n..kbeugels. Maar stoort mij helemaal niet...... alleen die lelijke opgerekte huid irriteerd mij nog wel eens. En die dikke tieten.
Mijn ex was ook alleen maar blij dat ik eindelijk dikker werd. Geen angst meer voor doormidden breken.

Om nou meteen naar een pschy. te gaan rennen is ook wel weer wat......
Ze moet wat aan haar zelfbeeld gaan doen, dit heb ik ook al gezegd.

Sterre

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 00:39

Ik heb niet alle reakties gelezen, dus ik weet niet of er iemand al eerder een opmerking over gemaakt heeft :+ .

Ik heb net je profiel bekeken en daar staat in dat je af-en-toe model staat. Er staan wat foto´s bij en van wat ik zo zie, snap ik je probleem niet echt.
Je hebt een goed figuur en een leuk koppie.
Met een goede BH kan je je borsten in de juiste vorm krijgen en er zijn bij de drogist genoeg middeltjes te krijgen om je tanden iets te bleken.
Sorry, maar ik denk dat jouw "problemen" meer tussen je oren zitten ;) .

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 02:01

Ja dames ze vraagt advies om snel af te vallen O:) niet dat het echt nodig is maar misschien kan je het beste na iedere maaltijd gewoon je vingers achter in je keel steken }:) Volgens mij vind je het zelf ook niet nodig om af te vallen maar wil je gewoon je prachtige foto's op je profiel laten zien. Of je hebt aandacht nodig of je moet echt eens een afspraak bij een psycholoog gaan maken.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:01

pff wat moeten de meiden die echt mollig of dik zijn wel niet denken dan.. als je ts haar profiel zien. Ts gaat immers in lingerie op de foto en is model voor websites.. maar he, ze is niet geheel perfect want haar borsten moeten groter en ze moet wat dunner, ja dan is ze perfect. Waar gaat dit heen tegenwoordig.. Wees blij met je lichaam, snap ook niet hoe een superonzeker meisje uit de kleren gaat voor een foto, maar dat ligt misschien aan mij

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:05

Gezond eten en drinken kan voor niemand kwaad.

Dat je van koolhydraten (aardappels, brood, macaroni, etc) dik wordt is een misverstand. Je hebt juist koolhydraten nodig.
Koolhydraten worden omgezet in glucose de belangrijkste brandstof van je lichaam.

Zorg dat je elke dag in ieder geval 2 ons groente en 2x fruit eet.
Verder staan er veel tips op de site van het voedingscentrum.

PS: studie gewichtsconsulente bijna afgerond.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:43

[LZP] > [MW]

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:00

MoonChloe schreef:
Ik heb maar 1x psycholoog zien voorbij komen.

Nu nog eens, ga naar een psycholoog.

hier ben ik het helemaal mee eens was ook het eerste wat door men hoofd spookte toen ik het topic aan het door lezen was!!!! stop met afvallen!!! ga er over psaten met een proff.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:01

MoonChloe schreef:
Ik heb maar 1x psycholoog zien voorbij komen.

Nu nog eens, ga naar een psycholoog.

helemaal mee eens!!!! stop met af vallen en ga die 5x in de week praten met een proff. dit zit tussen je oren!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:59

LimaMambo schreef:
iemand die zichzelf zo op de foto laat zetten (heb ik je profiel gekeken) vind zichzelf niet lelijk, dik of wat dan ook..

sorry hoor... maar ik denk dat dit pure aandachtstrekkerij is... :+

zo niet, ga naar een psych

Heb je wel gelijk in denk ik.. ik begin nu ook te twijfelen aan TS dr echte motivatie om het hier neer te zetten.
Ik ben ook heel onzeker overmezelf en vind mezelf ook lelijk en zit er vaak mee maar zet nergens ook bewust foto's vanmezelf en al helemaal niet zulke foto's haha die heb ik ook geeneens :+

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 11:20

dr staat niet bij van wanneer de foto's zijn of wel dan?
daarnaast zie je me buik totaaal niet op de foto's!!
behalve op die met het roze truitje,,,,
foto's worden altijd gephotoshopt!!! dus deze opmerkingen slaan nergens op
en nee ik hoef geen aandacht hoor
van mijn mag dr ook een slotje op

zoek zelf wel op hoe je kan afvallen!!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:32

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je BMI is. Ik zie dit echt fout gaan als je gaat afvallen terwijl je op goed gewicht zit, en dat gun ik je echt niet.

Maar okee: Eerlijk is eerlijk, je vroeg een advies om af te vallen. En dan is het beste advies toch echt regelmatig (ontbijt, lunch, avondeten en 3 tussendoortjes) eten, zo min mogelijk slecht vet en suiker (want dat is sowieso niet gezond), en veel water drinken en fruit en groente eten. En lekker bewegen. :) Op internet zijn trouwens genoeg gezonde voedingswijzers en menu's te vinden voor jou leeftijd. Ga anders eens langs een dieetist, die hebben er verstand van.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:43

bokjebok schreef:

had je in eerste instantie ok gelijk kunnen doen zonder andere mensen voor het hoofd te stoten :')

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:33

bokjebok schreef:

Dat had je eerder moeten bedenken.... eerlijk is eerlijk, dit topic is pijnlijk voor mensen die echt een gewichtsprobleem hebben!

Al helemaal met die sexy foto's in je profiel waarop je zonder gene in je onderbroek poseert....

Moet jij weten, gaat me niks aan wat je aantrekt terwijl je op een openbaar internet forum poseert, maar zeur dan niet over je lijf!

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:57

Ben het met je eens Amondl.

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:00

Het is zo jammer dat TS de aandacht vraagt over de rug van een ander. Je start een topic om de rest gewoon in de maling te nemen je vergeet echter dat er hier ook bokkers zijn met overgewicht die het er wel moeilijk mee hebben en dat kan je gewoonweg niet maken. Ga vooral zo door zou ik zeggen en je komt jezelf nog wel eens tegen. Je behandelt een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:20

TS, ik heb bijna het hele topic gelezen en ik wil je vooral zeggen dat ik - hoewel ik het opzich best eens ben met de meeste reacties hier - ook een aantal van jouw opmerkingen begrijp. Je moet alleen uitkijken hiermee, want écht, wat je zo beschrijft getuigt niet van een goed zelfbeeld! Dat je mensen met zo'n topic voor het hoofd kan stoten, ''mensen die écht een gewichtsprobleem hebben'', vind ik een beetje een botte opmerking. Je vraagt om manieren om effectief af te vallen en in plaats daarvan krijg je hele ladingen met reacties dat dat niet nodig is. Maar je moet goed lezen: veel reacties hier gaan voornamelijk over dat men bezorgd is om je, omdat iedereen hier vindt dat je er prima uitziet maar in je reacties is duidelijk te lezen dat jij dat ábsoluut niet vindt.

Je moet wel bedenken dat de reacties hier niet zijn om jou te pesten, of om 'je problemen goed te praten'. Het gaat erom dat een aantal mensen zich hier zorgen om je maakt en je probeert te helpen. Anorexia Athletica wordt er meteen bijgehaald en dat lijkt me - in dit stadium - wel wat overdreven, maar het is wel duidelijk dat je een heel negatief zelfbeeld hebt en dat gunnen wij, als lezers van jouw topic, je niet.

Als je echt niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan zou ik als ik jou was eens op zoek gaan naar een fijne diëtiste. Geloof me, dat werkt echt beter: zo iemand heeft verstand van zaken en kan je op een gezonde manier helpen om tevreden te worden met je lichaam. Kijk alsjeblieft uit met zelf aan de gang gaan, téveel sporten is ook niet goed en te weinig eten al helemáál niet, daar help je je stofwisseling mee om zeep en daar ga je de hele rest van je leven enorm spijt van krijgen.
Neem als tussendoortjes genoeg fruit of rauwkost, maar zorg ook dat je dagelijks voldoende koolhydraten, vezels en vetten (!) binnenkrijgt. Tekorten in je lichaam leiden alleen tot problemen, en echt niet tot afvallen.

Over je zelfbeeld: ik herken het wel een beetje, als ik eerlijk ben. Maar je moet er wel mee uitkijken, want je ziet er écht, eerlijk waar, heel goed uit. Dat je je desondanks als je een dag niet sport 'lui en dik voelt', hoeft echt niet, sterker nog - het is beter om een rustdag te houden tussen twee 'sportdagen', zeker omdat je flink veel sport per keer is het belangrijk dat je lichaam kan herstellen. Zeker omdat je zoveel sport (doe je dat onder begeleiding? Zo niet, probeer het eens) moet je zorgen voor voldoende voedingsstoffen. Geloof mij, je stofwisseling gaat enorm naar de Filistijnen als je niet uitkijkt.
Succes!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 17:41

Je hoeft niet persee mager te zijn als je een gezond gewicht heb
ik heb echt super veel overtollig vet
en iedereen kan zulke foto's krijgen als je een beetje ''fotogeniek'' bent
echt alle foto's worden zwaar bewerkt hoor, mijn benen zijn helemaal niet zo glad als op
die foto ik heb ook putjes enz dus....
Het is niet me bedoeling geweest om mensen met meer overgewicht pijn te doen ofzo
En ik heb ook nooit gezegt dat mensen niet mooi zijn als ze dik zijn
maar IK vind MEZELF niet mooi met dit gewicht!!

Ik sport niet onder bergeleiding omdat ik hun niet durf te vragen
omdat de helft van de sportschool een heel strak lichaam heeft!!

Ik heb een maat M en soms zelfs L
iedereen weet waar L voor staat, dus dat is wel een teken dat ik
echt niet mager,dun of normaal ben en dr best wat af kan!!

Ik ga jullie advies opvolgen en morgn een afspraak maken bij de dokter voor doorverwijzing naar
een psycho!!

Verder vind ik het een beetje krom dat ik een lading vol boze berichtjes krijg
omdat ik niet vroeg naar jullie mening ben ik wel of niet dik
maar meer om advies hoe lang,, hoe vaak en hoeveel je moet eten om af te vallen
dus dat ik aandacht wil vind ik echt pure bullshit

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:43

je hebt ee maatje M soms wel L en iedereen weet waar L voor staat..

ow pleaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssseeeeeeee zeg!
ik heb ook gemiddeld maatje M/L maar soms ook XL en soms zelfs S

wat ben ik dan in jou ogen? dik? dun? zeg het maar.. ben benieuwd :9

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:48

Maatjes zeggen echt niks ik ben met 60 kilo en 1m70 nog altijd naar large toe en ben dun genoeg.

Ik moet echt 50 wegen voor in een small te geraken en ben nu al dun genoeg :)

Hier heb ik een large aan

Afbeelding

nee ik weet niet waar L voor staat

Uit jou post blijkt dat je niet moet dieten maar hulp moet zoeken zeker die fitness post :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 19-05-09 17:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:48

Meid ik heb dezelfde lengte als jou maar ben wat zwaarder (2 á 3 kilo) en ben nou voorzichtig op dieet voor de bikini tijd. Ik heb in elke winkel echt een andere maat van 36 tot 40/42, dat is zo verschillend. Daarnaast heb ik gewoon brede heupen die nooit in een 36 zullen passen (alleen met een beetje moeite en dat ziet er niet uit) en daar heb ik vrede mee. Goed dat je een doorverwijzing vraagt want jou zelfbeeld is niet ok. Eet gewoon netjes 's ochtends, 's middags en 's avonds met gezonde tussendoortjes en lekker bewegen dan voel jij je topfit.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:49

Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen toch?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:26

Ontbijten is in ieder geval erg belangrijk. Je kan beter 4 sneedjes brood eten als 1.
Regelmaat, erg belangrijk.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:59

Meid, je hebt een ontzettend mooi figuur!
Ik ben 1.59m en weeg 72. Ik ben te zwaar.
Ik zou wensen dat ik jouw figuur had!!

Wees tevreden over jezelf, je hebt een mooi figuur, knap koppie. Zijn zat mensen die jaloers zullen zijn.
En die gemene meiden zijn dat waarschijnlijk.

Opzich is het geen ramp als je iets lichter bent. En dit is dus iets wat je erg graag wilt. In het topic zijn echt al zat tips gegeven voor afvallen. Verder is inderdaad een diëtiste een heel goed plan. Zo ben je in ieder geval niet verkeerd bezig.

En over je zelfbeeld... Misschien is een psycholoog nog niet aan orde, maar misschien kun je wel aan een maatschappelijk werkster denken oid. Want hoe jij denkt is echt niet normaal.
Als je zo doorgaat ontwikkel je wél anorexia.

En geloof het of niet, ik heb óók anorexia gehad. Toen leefde ik op een appel per dag. Dit is echt niet wat je wilt en ontzettend moeilijk uit te komen.