Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:11

Ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik 'wacht' alleen al zo lang op dat moment.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:13

PW, Als ik het wil lukt het ook nooit en als ik het niet wil komt het eruit. We zijn lastige wezens, sterkte en ook mijn pbbox staat voor je open. Zal er toch eens weleens uitkomen.

Sans, bij mij komt het ook door mn verleden maar mijn psych heeft het daar verder niet over omdat we er toch niets aan kunnen veranderen. Ik had dingen verkeerd of niet verwerkt. Offtopic, jij hebt een mooie bruiloft gehad zo te zien, sprookjesachtig

Billyboy wat rot voor je, hoop dat je je snel weet beter voelt en vannacht wel slaapt :(:) Met mij gaat het wel, ben wel wat emotioneel nu maar het is ook een spannende tijd, ik laat het maar gewoon komen en gaan.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:13

Toegevn aan je gevoelens aan alles wat je dwars zit, ik ga dan zitten en schrijf alles op, gewoon schrijven, er zit geen verband in d ezinne, het lijkt wir war voor een ander, dan lees ik het terug en wordt met mijn neus op mijn feiten gedrukt

Pollewoppy

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:16

Bedankt voor de lieve reacties.
Ik ga even achter de computer weg, ik voel de druk op m'n borst weer opkomen. Ga zo proberen te slapen denk ik.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:16

Pw ik ga morgen als ik eraan toe kom even wat voor je in elkaar zetten, misschien helpt het, wie weet... ik stuur het morgen ofzo even door, was voor mij erg hulpzaam.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:17

Ik ga naar bed dames, slaap lekker allemaal, hoop dat iedereen een goede nacht heeft! Knuffel voor jullie!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:17

Lief van je, ik zie het wel komen. Ook een knuffel voor jou :(:)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:18

civ : als je ermaar goed voor uit kijkt he !
ik kon er echt niet meer tegen dus ik ben dinsdag even naar billy gegaan en mijn proefje geoefend en gelukkig deed hij het goed en dat doet mij weer goed en lekker tegen hem aan zitten en tegen hem praten .alleen jammer dat ie om de hoek staat . op sommige momenten dat ik hem het mest nodig heb kan ik niet bij hem zijn

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:20

CIV (ook offtopic) klopt, was echt een prachtdag!

Ik zag net bij het doorlezen van het topic dat veel slapen toch wel een veel voorkomend iets is? Ik ben echt de hele dag door bek- en bekaf, en kan dus ook de hele dag wel slapen.
Kan me moeilijk ergens toe zetten (lees: huishouden, sporten, dat soort dingen) en kan echt om álles huilen, van een zielig fragment op tv tot een tosti die aanbrandt bij wijze van spreken.

Ik breng ondanks dat ik dus nu thuis ben, toch mijn zoontje naar de kinderopvang, om maar tijd voor mezelf te pakken, maar daar voel ik me dan weer schuldig over, en dat geeft dan weer spanning. Heb het gevoel in een cirkeltje te zitten waar ik niet uit kom.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:22

Dat gevoel heb ik ook sans6.
Ik begrijp dat je je schuldig voelt, maar het is goed om die tijd voor jezelf te pakken. Het is ook logisch dat je bekaf bent. Probeer de dingen te doen die je lukken en de rest te laten. Je moet echt weer tot rust komen. Je moeilijk ergens toe kunnen zetten heb ik ook en dan word ik weer boos op mezelf dat ik niks doe. Alleen het huilen herken ik me niet in, ik lijk eerder juist emotieloos, maar dat kan ook door de medicijnen komen. Al heb ik altijd wel moeite gehad met me te uiten.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:24

Slaap lekker dames, ik zal zo ook mn kotje eens op gaan zoeken. Hopelijk slapen we goed en dan morgen gezond weer op.

BillyBoy, leuk dat je proefje goed ging, rij je ook wedstrijden? Wanneer mag je weer? Jij ook goed op jezelf passen!

Sans, wat vervelend dat het even niet lukt, probeer je er niet tegen te verzetten en accepteer het. Als je het accepteert is de weg naar herstel begonnen, als je er tegen blijft vechten kom je er helaas niet. Ik kan soms ook overal wel op huilen, moet wel zeggen dat ik dieper heb gezeten dan dat ik nu zit, ben op de goede weg maar ik ben er nog niet helaas. Kies even voor jezelf en zorg goed voor jezelf, een ander kan dat niet doen. Doe waar jij je goed bij voelt, niets moet en alles mag. Sterkte

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:25

ja bedankt ! ik heb zondag wedstrijd .
mijn mentor geeft mij wel een fijn gevoel ik praat graag met haar alleen jammer genoeg is ze morgen niet op school dus moet het maandag eruit denk ik ..... ! :\

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:27

Dan moet je het weekend er dus mee door zien te komen.
Trek je het wel? Nou ja, je kan in ieder geval hier je verhaal kwijt. Misschien scheelt dat wat.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:30

ja idd dat is wel zo !
ik heb vrezelijke ruzie gehad met mijn beste vrienddin die me verschrikkelijk kostbaar is .
( ze wilt niks meer met me te maken hebben )
en me paardje gaat weg en nog me gezeur er om heen
heb het idee dat ik helemaal sta wat verschrikkelijk is dat zeg .
en dan val ik ineens weer helemaal tereug zoals deze vakantie .

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:35

Wat naar Billyboy, probeer het uit te praten met je vriendin want zo te lezen wil je haar niet kwijt. Geniet nog van je paardje zolang het er nog is en misschien blijft hij wel in de buurt en kun je hem straks nog opzoeken en misschien zelfs verzorgen, zou wel fijn zijn voor je. Als er iets is heb je ons ook nog altijd, we zijn er voor je! Sterkte :(:)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:37

dankje ! jaaa ik heb proberen te praten met mijn vrienddin mjaa ze begon helemala tegen me te dreigen en ik weet echt niet waaromz e zo boos op me is !
toen zei ze : vraag maar aan die en die die weet precies hoe ik me voel ..
k zei : ik wil het van jou horen
en toen baste de bom bij haar ! :(
en ik had een halster en geld van der geleent en een weekje later stond ze voor de deur me geld en mijn halster en niet meer gezien ...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:53

Pff.. Ik heb me weer boos gemaakt..
Zit hier op bokt nogsteeds in het topic over grote borsten/borstverkleining. En wanneer daar dan grietjes komen die hun c-cup onhandig vinden en perse kleiner willen en blabla, slaan bij mij altijd de stoppen door. Ik heb daar zo godsgruwelijk veel last van gehad voor, maar ook na mn operatie. Daarnaast is het een deel spanning waardoor ik onderander bij de psych ben belandt.. en als ik dan weer lees dat mensen er zó makkelijk over denken *grom*

Maar ik heb even lelijk gedaan, en nu is mn luchtje weer geklaard! :) Soms ook wel lekker, als je weet dat je gelijk hebt O:)

Weltruste voor allemaal, en denk vooral aan jezelf in plaats van anderen: Je bent je eigen kostbaarste bezit en daar moet je heel zuinig op zijn!! :*

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:59

Doe rustig aan Petulan en maak je niet druk om die dames. Kijk niet naar een ander want die weet het altijd beter. Snap dat dit moeilijk is maar het is wel het beste, ik heb er zelf ook een handje van om me druk te maken om anderen maar het is zonde van onze energie. Slaap lekker en tot morgen. Ik zal zo ook eens gaan want het is morgenochtend weer vroeg dag, ben alleen bang dat ik (nog) niet kan slapen. Slapen we niet, dan rusten we toch.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 23:25

ff stipje voor deel 2

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 06:59

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:06

sifra jeetje zeg wat erg ! heeel erg veeel sterkte zeg ! ik ga hopen dat je alsnog een beetje oprust kunt komen . en dat alles weer goed komt met je paard , en natuurlijk beterbericht van de da te horen .
heeel erg veel sterkte !! :(:)

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:22

Waneer weet je of, je een burnout hebt?
Ik heb nu sinds 2 jaar suikerziekte en ik blijf maar ontkennen dat het slecht gaat.
Ik ga bijna niet meer naar school, omdat ik het niet kan ik ben continu bang, moe.
Ik ben ontzettend bang voor de hypo's (lage bloedsuikers)schaam me ervoor.
Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis, me dokter zei dat ze erg geschrokken was van mijn suikers, hierdoor durf ik al niet meer.
Gister ben ik ook niet naar school gegaan en s'avonds ben ik opnieuw helemaal kapot.
Ik kan gewoon niet leven met suikerziekte ik kan het niet accepteren.
Ik kan niks meer hebben, terwijl ik vroeger stress situaties geweldig vond.
Ben bang dat ik eigenlijk niet kan verder leven zo, maar wat moet er dan gebeuren?
Want genezen lukt niet.
Ik ben gewoon kapot, ik kan wel niet meer voor deze ziekte zorgen.
Misschien is het niet z'n erge chronischeaandoening, maar ik kan het gewoon niet.

Heeft iemand misschien raad voor me?
Of zit iemand ook in zn positie?
Want ik weet het gewoon niet meer.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:26

Miiej jeetjee sterkte !
datis niet makkelijk ..
is het misschien geen idee om het is met je ha over te hebben ? ;)

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:33

sifra01: Sterkte.
Ik moet nu eigenlijk naar school, maar dat gaat gewoon niet lukken heb vandaag een presentatie en dat durf ik niet vanwege de lage suikers, ben bang dat ik ineens flauwval ofzo.
En ik moet om 5 uur werken, dus ik ga gewoon naar mijn zus toe.
Ik weet dat het niet goed is, maar ik kan niet.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:35

Sifra sterkte, duim met je mee!

Miiej, ik zou idd eerst eens even bij je HA langsgaan :j