Puntjes en een schuine pony betekend kennelijk de helft eraf en een rechte pony
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Puntjes en een schuine pony betekend kennelijk de helft eraf en een rechte pony
), òf ze knipte er opeens laagjes in die ik helemaal niet wil, òf ze haalden er opeens 25 cm af i.p.v. gewoon de puntjes. De omschrijving "alsof de ratten er aan gevreten hebben" komt mij ook héél bekend voor.knabbelgirl schreef:De kapster heeft mijn haar verkniptPuntjes en een schuine pony betekend kennelijk de helft eraf en een rechte pony
En die laagjes waren ookz eer mislukt. Ik had wat dun haar, maar het kon wel gemakkelijk zei ze. En vervolgens had ik dus stro haren
Nu ben ik bijna een jaar niet meer naar de kapper geweest. Wou eerst wat anders, maar elke keer als ik denk naar de kapper heb ik zoiets, nee doe maar niet
was ik heel blij mee want dat was alles behalve de bedoeling; heb er 3 dagen mee moeten lopen voordat ik terecht kon voor een ontkleuring
haha!
Ik heb lang haar, tot aan m'n taille, en het is wel een beetje in laagjes geknipt maar dat is al een tijdje geleden - ik laat nu heel af en toe alle laagjes iets bijpunten, maar meer wil ábsoluut niet meer dat ze eraan zitten. Op de één of andere manier, zodra je zegt ''Graag wat meer laagjes'' eindig ik met haar tot aan m'n schouders, dat recht overeind staat door de hoeveelheid minilaagjes. Gelukkig heb ik nu een kapster gevonden die dat begrijpt en tijdens het knippen ook af en toe vraagt ''of het zo goed is'' en vóór die tijd er niet meer afknipt dan nodig.
knabbelgirl schreef:De kapster heeft mijn haar verkniptPuntjes en een schuine pony betekend kennelijk de helft eraf en een rechte pony

) mijn haar uitdunnen en korter knippen.. het was tot een stuk op m'n rug en ik wou het op m'n schouders.. Om een lang verhaal kort te maken; het was nog korter dan een boblijn
En er mocht 5 CM af.. er ging 15 CM af.. 
xDramaQueen schreef:ik heb pas geleden ook een metamorfose gehad, kwanta kosta ruim 90 euro geloof ik, maar ik heb haar naam op het kaartje en ik vraag haar gewoon elke keer nu
verder heeft het haar soms toch echt een kapper nodig, vriendin van mij gaat niet meer omdat de kapper er toen een heel stuk afknipte maar al dat haar was dood, nu heeft ze haar tot iets boven haar bh bandje, dat haar is vanaf haar nek tot beneden helemaal dood, echt dood en vies ook nog, tjah tuurlijk knipt de kapper dat eraf... we zeggen het elke keer ook tegen haar maar ze moet het zelf maar weten...